Adobe neemt Macromedia over

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ruud, 18 apr 2005.

1. Ruud

Ruud Guest

Misschien dat 't nu nog wat gaat worden met de vormgeving van de software van Macromedia ;)

Wat denken jullie, gaat dit ten goede komen van de kwaliteit of levert 't een niet te wensen monopoly op?

2. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dat dit echt perfect is.
    Als ik Flash open heb staan dan staat standaard Photoshop ook open en af en toe premiere/aftereffects.
    Als dit allemaal naadloos samenwerkt is toch prachtig, kan alleen maar beter gaan.

3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed nieuws... denk ik. Zowel Photoshop als Dreamweaver zijn de programma's die ik hier op mijn werk dagelijks gebruik... een beetje intergratie tussen de huidige pakketten kan nooit kwaad. *)

4. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop ik wel dat fireworks nog zn ding blijft doen want feauteaux-soep vind ik nogal ghey ;)

5. Ruud

Ruud Guest

Minder gay dan Jaggle mate!

Ik vraag me af wat er allemaal zal veranderen. Onderlinge uitwisselbaarheid kan wel mooi wezen, maar waar mis je dat? Misschien dat Macromedia iets kan leren van Adobe, met die debiele toolbars met teveel zooi en embosses waardoor je work-area tot een minmun wordt verdrongen?

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Maar binnen een mum van tijd stel je alles zodanig in dat je een grote werkplek hebt en de rest van de onzinnige toolbars weg hebt gemietert.

Ik hoop dat we de psd files in lagen kunnen importeren en dat soort dingen.

Deel Deze Pagina