dus die werkt 100% goed dus je hoeft daar alleen advancedje erbij te halen....dan ga ik m ook halen oh ja kan iemand een pic plaatsen van zo n advanced scart kabeltje want misschien heb ik er al 1 namelijk....
heej gasten, ik heb trouwens nog een vraagje, kijk:... ..ik heb dus een tv he (dûh), en daar heb ik mijn radio op aangesloten (de boxen d'rvan dan) dus als ik de radio op "LINE" zet hoor ik het geluid van de tv, maar ik kan op de radio ook nog op een knop drukken die heet: dolby bass... dus dat is een soort dolby ofzo, maar dat heb ik nu dus, denken jullie dat het 175 euro waard is om dan zo'n 5500D setje te kopen...? (geld groeit ni egt op me rug)
kijk maar op Hier ergens wel ff zoeken bij hardware > adapters maar ik neem aan dat jullie de 5500D Console gekocht hebben he?
Hoeveel watt boxen heb je dan? en zijn t kleine boxen of grote? EN nou weet ik nog steeds niet wet een advcanced scart kabel is en waar je die voor nodig moet hebben???
heej gasten ik wil ff wat duidelijkheid ten eerste over xboxlive: als ik wanadoo premium krijg, gaat er een kabel van het modem, naar de pc (ethernet kabel of hoe het ook heet), deze moet dus in plaats van mijn pc naar de xbox, maar nu wil ik een router kopen, dan moet dus die "ethernet kabel" van mijn modem naar de router, en uit die router komen dan weer 2 kabels, waarvan er 1 in mijn pc gaat, en een ander in mijn xbox?? ten tweede over dolby op mijn xbox: ik moet dus gewoon, laat maar zeggen die 5500D set kopen, die dan aansluiten op mijn xbox, maar eerst moet er van de xbox naar de tv een advanced scart komen, en dan moet die kabels van die 5500D in mijn tv?? als jullie mij hier antwoord op kunnen geven ben ik weer wat wijzer, want ik begrijp uit veel replies niet veel... GreetZzZ
die boxen heb je nodig voor dolby gebeuren en de advanced scart cable http://www.xbox.com/nl/hardware/hardware.htm daarzo staat Xbox SCART-kabel (uitgebreid) deze scartkabel is het dat is alles
ipv dat rot scart kabeltje die wordt meegeleverd met de xbox gebruik je een adv. scart cable. die heeft een middenstukje waarin je een optisch draadje plugt. die gaat dan naar de decoder van je dd setje en voila. weet iemand of de 5500d ook dts heeft? volgens mij niet...
Het is heel simpel, de advanced scart kabel bestaat zeg maar uit twee onderdelen, aan het uiteinde van de kabel zit de scart aansluiting die je in je tv prikt. In het midden van de kabel zit een kastje waar je de optische kabel in kunt prikken die je op je 5500d setje moet aansluiten.