1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Advanced Scart

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door forza katwijk, 11 dec 2005.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Fatsoenlijke receiver kopen. :cool:
    Heb je 'later' ook alleen maar profijt van.
     
  2. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja het is een Denon en het geluid dat eruit komt is zeer goed te noemen. En ik ben maar een arm studentje en heb helaas geen geldboompje.. ;)
     
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de Joytech kabel en ben zeer te spreken; ik heb de MS kabel geannuleerd omdat dat ding helemaal niet te leveren is. Bij bol.com verwachten ze dat ze eind januari kunnen leveren (maar dat lijkt me een pure gok).

    Joytech levert een toslink kabeltje bij de kabel, en je kan de kabel naast scart ook met s-video aansluiten.

    Ik had de joytech binnen 2-3 dagen in huis, besteld bij bol.com.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb net m'n Advanced Scart binnen, via XBazar.
    Stuk scherper beeld, heerlijk. :)
     
  5. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen uit de buurt van Kerkrade/Heerlen: Ik heb hier nog een ADV Scart liggen van Microsoft. Kost je 10euro. ZELF KOMEN HALEN IK VERSTUUR NIETS!!!!!! Deze verkoop ik omdat ik em op mijn monitor heb aangesloten!
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag m'n advanced scart binnen, vroeg me even af wat voor kabel naar m'n versterker moet, is dat een optische kabel? Alvast bedankt:cool:
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Tos-link kabel ;)
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ..een optische kabel dus.
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    ....ja dat is een optische kabel
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Bedankt, dan haal ik die dan ook meteen maar:cool:
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Philips: 28pt540b /00

    RGB ondersteuning? Ik kan het iig niet vinden :mad:
     
  12. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie heeft de Joytech Scart kabel? Zoja, zie je inderdaad verschil dan met de standaard geleverde composite scart aansluiting?

    M'n TV heeft waarschijnlijk RGB. Kan het niet vinden op internet dus heb maar een mail gestuurd naar de fabrikant. Als ik geen RGB heb dan heb ik nog S-Video. Altijd nog een stapje beter dan composite en dan koop ik ook de Monster Cable.
     
  13. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de RGB scartkabel kabel van Joytech, en ik zie zeker verschil met de standaard composiet (gele stekkertje) aansluiting.. Het verschil wat je met een RGB scart mag verwachten, iets scherper en rustiger beeld, en mooiere kleuren.. De tekst in mijn dashboard is nu strak ipv met kleine lijntjes er doorheen..

    Het voordeel van de Joytech kabel is dat er meedere aansluitingen op zitten, s-video en diverse audioaansluitingen, en er wordt een apart optisch kabeltje bijgeleverd.. Ik weet niet of er verschil met de MS advanced scart kabel qua beeldkwaliteit is, maar aangezien het allebei gewoon RGB scart is zal er geen verschil zijn denk ik..
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Bij die microsoft scart moet je zelf nog een optische kabel halen... dus reken maar uit, die joytech is dan meer dan 2x goedkoper aangezien daar al een optische kabel aan hangt. 2 meter optische kabel los, ben je alleen al 27 pleuro kwijt;)
     
  15. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet wat die Joytec kabel kost.

    Maar ik had een optische kabel 1,5 metr voor een tientje :9
     
  16. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke bedankt. Dan ga ik binnenkort die van Joytech kopen want mijn TV ondersteund RGB.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Waar? :) Heb geen zin om nog es 27 pleuro voor stom optisch kabeltje te betalen.
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Joytechkabel = 25 euro

    En inderdaad: je kan kiezen tussen SCART en S-VIDEO. Verschil tussen SCART en S-VIDEO is minimaal (ik zie het NIET).

    Optisch kabeltje wordt meegeleverd!!!

    Overigens is een optisch kabeltje echt niet zo duur hoor:

    1 meter toslink:
    1,50 euro: http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=699
    of beter afgeschermd:
    3,00 euro: http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=705

    En ja, het is uitstekende kwaliteit toslink kabel, alleen verkoopt deze site zonder dure verpakkingen etc, ik heb zelf de kabel van 3 euro gekocht voor mijn dvd speler, en is gewoon perfect kabeltje...
     
  19. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het verschil minimaal is kan ik net zo goed die kabel kopen van Monster Cable. Weet ik zeker dat ik het beste kwaliteit eruit haal. Want helaas hebben ze geen Xbox 360 naar RGB Scart kabel.

    Wat lastig .... Want RGB hoort de beste kwaliteit te zijn voor een normale TV. Daarna S-Video en daarna composiet.

    Tis jammer dat er nog niemand een soort van review gegeven hebt over alle 3 de mogelijkheden. Dus of er inderdaad verschil is. Welke dus mooier is.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Niet duur, maar die kabel die ik moet hebben moet minstens 2,5 meter zijn, heb ik daar 1 voor een tientje, dan komt er nog 6,5 euro ofzo over voor verzendkosten voor een klein kabeltje8)
     

Deel Deze Pagina