Advanced Scart

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door forza katwijk, 11 dec 2005.

  1. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Wazig, kartels zijn toch te wijten aan de videokaart en niet aan de manier waarop het signaal doorgestuurd wordt :confused:
     
  2. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die kartels betwijfel ik ook, want een RGB kabel veranderd niks aan de resolutie, de hoeveelheid anti-aliasing, of de manier waarop het beeld wordt opgebouwd.. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat het iets scherpere beeld juist de aanwezige kartels iets duidelijker laat zien..

    Maar dat een advanced (RGB) scart kabel de kleuren mooier maakt, en het beeld scherper en helderder maakt, dat klopt allemaal.. Het is eigenlijk een must-have als je een gewone TV met RGB scart aansluiting hebt..
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  3. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    RGB haalt wel de kartels weg.
    Ik sluit hem igg aan via component.
    En ik had hem eerst via composiet en toen had ik nogal last van trillingen of kartels bij letters en ik heb dat nu niet meer.
    Edit:/en dat is niet omdat mijn tv nu weg is :mad:
     
  4. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de kartels zijn alleen bij de letters weg, niet bij de textures in de game zelf?
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn ik kan nergens mijn handleiding vinden van mn tv. |:- En op internet valt er ook niks te vinden.. ik heb een

    Philips Aristona
    20(19V)i mono
    51TA1462/03

    Weet iemand waar ik zon handleiding op kan zoeken? Ik moet namenlijk weten of hij Rgb ondersteund
     
  6. godzilla123

    godzilla123 expert

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een panasonic TH-37PA20 (plasma, 99 cm). Als ik games speel op deze tv dan krijg ik kleurloze vlekjes op mijn beeld. Dat val vooral op bij heel heldere games. Ik dacht eerst dat dat kwam doordat de oude consoles breedbeeld tv's niet ondersteunden. Maar bij de xbox 360 is het niet anders. Ik heb de xbox 360 aangesloten met de standaard kabel. Wordt dit probleem misschien verholpen door een advanced scart kabel? :confused:
     
  7. Cerubo

    Cerubo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik in de zomervakantie een HD-TV ga aanschaffen ga ik nu geen geld meer uitgeven aan een kabel voor beter beeld op m'n gewone televisie. Ik ben nu al meer dan tevreden over de graphics :) .
     
  8. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee.. Heeft die plasma een RGB scart aansluiting? Zoja, dan zou je het kunnen proberen.. Ken je toevallig niet iemand die er al een Xbox 360 met advanced scart kabel heeft die je ff mag proberen/lenen misschien?
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand enig idee hoe het nu ment beschikbaarheid van de adv. scart kabel zit? Bol.com laat me zojuist weten dat ze hem MISSCHIEN op 23 januari pas kunnen leveren (ik heb besteld op 18/12!!!).

    Als 'normale' winkels 'm wel hebben haal ik er wel eentje in zo'n winkel namelijk...
     
  10. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er 1 bij de dixons gekocht vlak voor kerst bart smit had ze ook nog legge...\
     
  11. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb via Bol besteld maar heb geen berichtje gekregen dat ze pas op 23 januari kunnen leveren?
     
  12. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn advanced scart doe ik weg voor 15 euro omdat ik een lcd scherm heb gekocht. Je moet hem alleen komen halen. Omgeving Kerkrade/Heerlen
     
  13. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ze gemaild en kreeg dit als antwoord:

     
  14. iXivo

    iXivo Guest

    (nieuwe username, was eerst Corolla Friend)

    Hmmm, op hun site staat nu binnen 5-10 werkdagen dus ik ben benieuwd... Als het langer duurt dan ga ik gewoon verder zoeken in de winkel.
     
  15. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Die 5-10 werkdagen staat er al sinds ik bestelde op 18/12 ;) 10 werkdagen, dat zou betekenen dat ik 'm gisteren zou ontvangen ;)
     
  16. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren naar de stad geweest, nergens meer te krijgen :'-(
     
  17. Sony

    Sony Geriatric Gamer

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    ik heb, na enige aarzeling, een kabel van Joytech gekocht (bij Dynabite). De 'originele'van M$ is immers nergens te krijgen lijkt het wel.

    Maar deze Joytech kabel werkt prima kan ik je vertellen. Hij levert een stuk beter beeld door de RGB input in vgl. met de bijgeleverde composietkabel.

    Doe er je voordeel mee....
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zag de kabel staan op de site van Joytech en toen wist ik meteen die moet ik hebben.
    Heb hem meteen toen bij Bol.com besteld.
    Het heeft wel bijna 4 weken geduurt voordat ik de kabel kreeg :mad:
     
  19. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik binnen 10 dagen ook geen kabel binnen heb annuleer ik hem en koop ik die ook maar van Joytech...
     
  20. Roodje

    Roodje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het beeld op een lcd scherm die RGB ondersteunt ook het beeld verbetert?? Wordt niet alleen de teksten scherper, maar ook de rest van de game?
     

Deel Deze Pagina