1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Adventure games

Discussie in 'Algemeen' gestart door BLADE_314, 17 jun 2003.

  1. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Naar welke email stuur je het dan? Ik zit ook de hele tijd te zoeken maar ik kom telkens bij Yoda's Helpdesk :confused:. Ik had een hele tijd geleden gemaild of er een vervolg kwam en toen zeiden ze iets van:

    Thank you for your interest in the Monkey Island serie's, however, at this point we can not give you any information regarding a new MI. We can however give you a big bag full of money.

    Dat laatste was niet echt, was wel cool geweest.:cool:
     
  2. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Wist et nie meer, moest dus effe zoeken. En die site van lucas is traaaaaag! Maar goed. Ik heb et dus ook naar die rare Yoda gestuurd. Was et enigste wat ik kon vinden.

    En mij heeft ie nog niet een grote zak met pieken belooft:'-(
     
  3. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het gewoon naar store@lucasarts.com gestuurt en gevraagt als dit niet het goede email adres is dat ze me even de goede geven.
     
  4. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    nou store is et zeker niet...stond er ook bij...alleen voor bestellingen.


    Ik had et naar technical support...klopt ook niet, maja vond et ook niet echt.
     
  5. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Store blijkt dus wel te werken:

    Thank you for your recent inquiry.

    At this time, no plans have been announced for this game. You may want to periodically check the Product Spotlight area of our website at http://www.lucasarts.com/products/default.htm for announcements about new or upcoming LucasArts games. There is also a Company Store section on our website at "http://www.lucasarts.com/companystore/" with some information regarding some new and some upcoming LucasArts games.

    Sincerely,
    Sara
    LucasArts Company Store

    Hopen dus...:D
     
  6. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Eindelijk een nieuwe monkey island! Vroeger was ik helemaal verslaafd aan deel 2 en deel 3 (die 2 vindt ik nog steeds de beste uit de reeks). Hopelijk wordt die beter dan deel 4, want die vond ik tegenvallen!
     
  7. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Er is niks bevestigd hoor...
     
  8. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    oh chill dat ie toch werkte...nou idd maar wachten en hopen |:-
     
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    En we schoppen deze omhoog met de medeling dat broken sword er aan komt.
    Als we de relaese lijsten mogen geloven in elk geval.
    Ik ben benieuwd want ondanks dat ie 3d gaat lijkt me het toch wel vet.
    Tis jammer dat BS een beetje ten onder gaat tussen al het andere games geweld denk ik.
     
  10. kajesbones

    kajesbones Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    full throttle is gecanceled.|:- |:- :'-(
     
  11. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm dat is goed nieuws. En zeeeeeeeeeer slecht nieuws!!


    Broken Sword is wel een stoeren ad. En ik zal em zeker halen voor de box (veel keus heb k niet he ;) )

    Maar dat full throttle niet doorgaat is echt een teleurstelling, want dat was hendig een dope spel....weet je ech zeker dat ie niet komt, misschien dat et gewoon uitgesteld wordt???!?!?!
     
  12. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Nope, zeker gecanceld, omdat ze vond dat het niet aan het niveau van het vorige deel tipte. Wel goed eigenlijk, ik neem dan dus aan dat deze niet zo grappig en goed in elkaar zat als de vorige, fijn dat ze het dan gewoon niet uitbrengen in plaats van een bagger spel...
     
  13. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar dat hadden ze eerder achter moeten komen...als et slechter is qua grappig en verhaallijn, dan hadden ze dat kunnen weten toen ze et script af hadden.
    Dus k bedoel VOOR dat ze lieten weten dat FT eraan kwam.

    Maja, that's the way it is
     

Deel Deze Pagina