1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Advertentieproef, acht dagen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mirik, 4 mei 2012.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hi XBWers!

    Zoals je gezien hebt lopen we al een tijdje zonder advertenties, dat is fijn, maar niet houdbaar, deze shit kost namelijk geld.

    Kortom, de komende acht dagen draaien we een proef met een advertentiebureau in de hoop wat inkomsten te genereren.

    Mijn hoop is dat deze niet al te veel dwars zitten, of dat door jullie begrepen wordt dat dit een noodzaak is, gelukkig zal de ad maar een enkele of paar keer verschijnen per gebruiker en het is relevant tot wat we hier bespreken, geen game, maar een aankomende film in de Call of Duty-achtige stijl.

    Anyways, laat hier wat commentaren achter als je iets te zeggen hebt over de advertentie, of slimme ideetjes hebt om alternatieve manieren te vinden om wat centjes te verdienen, etc.

    Bedankt voor jullie geduld, als het echt niets is na acht dagen en ook nog weinig oplevert, dan houden we er mee op, maar ik hoop natuurlijk dat dit niet het geval is! :)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb nog niks gezien? :eek: Of verschijnt die maar 1x per bepaalde tijd / aantal views?
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geloof dat we iets te vroeg waren met online zetten... zal wel gereset worden! :)
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik zie nooit advertenties O-)

    Maar jullie verdienen per klik? Dan wil ik best wel een paar x klikken hoor!
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee is per view hoor! Plus als we mensen aansporen te klikken dan is dat "misbruik" dan krijg je niet betaald (in de meeste gevallen, keer gehad met google ads, fecking irritant).
     
  6. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette popup ja, helemaal leeg haha. Maar goed bezig jongen, geld moet rollen!
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nog geen advertentie gezien.

    Het is me niet geheel duidelijk om wat voor advertentie het gaat. Gaat het hier om een advertentie die ergens bij de pagina wordt gezet of om een advertentie pagina/pop-up die bij het surfen op XBW ineens er tussen komt (en dat je dan "skip this add" moet klikken)?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Klopt het dat mensen die een AdBlock hebben geen geld opleveren omdat ze niet meetellen als view?
    Dan stel ik ff een uitzondering in namelijk.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Dit inderdaad.
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik had al een uitzondering, dus ik kan 't niet testen... Maar lijkt me inderdaad wel dat adblockers deze tegenhouden! :)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb Ghostery draaien, werkelijk waar geen flauw idee of deze de ads blockt :+

    ik wil voor xbw uiteraard een uitzondering maken :)
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Maar wat kunnen we verwachten dan voor ad? En ik wil ook wel best een uitzondering maken hoor :+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft een tijd geduurd maar de eerste stap is gemaakt. Ads. Nu nog Donations.
    Maar dat zeg ik al jaren. :+
    Nee maar serieus. Goede keuze imo. :)
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mirik, doe wat Hybrid zegt en zet gewoon ergens een Paypal donate knop, dan kan je mijn geld krijgen! Dat doe ik liever dan naar ads kijken :p
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Same here.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Affiliate marketing opzetten, verhuur je ruimtes voor mogelijke verdiensten als publisher. Het bedrijf waar jij je inschrijft kijkt tussen zijn portfolio welke campagnes "relevant" en tot de doelgroep aanspreken.

    Pay per click/checkout (dus daadwerkelijk een aankoop)

    Dit gecombineerd met hybrids "donatie" knop via paypal, kan voor extra inkomsten zorgen.

    Beloon dan ook de frequentere doneurs met extra korting bij een bestelling van je affiliates.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hear hear

    en een mooie ondertitel voor een jaar oid natuurlijk.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En een top donators list op de fp :+
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nog steeds geen ad gezien....
     
  20. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel hoor! Act of Valour!
     

Deel Deze Pagina