1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Advertenties XBW Pre-Order

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mika Kimi, 2 okt 2007.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    We hadden niet altijd campagnes draaien. :)
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben jullie een enkele keer een campagne gedraaid. Want ik kan me geen irritante banners herinneren. En ik kom hier ook al een tijdje...
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53

    Banner:

    Mirik dit werkt totaal niet. Wat reclamen is nodig om dit forum te laten runnen dat snappen we prima.Maar er moet een betere plek te vinden zijn als dit. De plek onder het forum gedeelte lijkt me prima plek, simpel weg vanwegen 3 reden:
    - Je moet overheen voordat je kan reageren.
    - Je hebt er geen last van totdat aan de onderste paar post tegen komt.
    - er is ruimte voor.

    Dit lijkt me een betere optie dan het gene de plek waar het nu staat. blijkbaar moet Jorit iedere keer de boel aanpassen om het een beetje fatsoenlijk te maken. Op sommige pc (school Pc) is het haast onmogelijk om het forum fatsoenlijk te bezoeken. Dit vawegen de vern...te verhoudingen.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1 tip voor Mirik:

    Als je banner er toch laat zitten kun je hem net zo goed mee naar beneden laten komen als je scrolled. ZO blijft hij altijd in beeld en niet alleen als je bovenaan bent want daar staat alleen de eerste post....
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, fijn dat Mirik gewoon normaal reageert om de reden van het plaatsen van de banner etc. Echter is het nooit het geval geweest dat er een banner op een dergelijke plek als deze stond.
    Het klopt dat met de introductie van de XBW preordershop misschien wat meer reclame was van bepaalde games en met de launch van de 360 en bij nog wat andere dingen... Maar nooit op die plek.
    Het is niet echt een breedte-investering te noemen jongens:+.
     
  6. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet nu op een kleine PC beneden en ik heb er geen last van. Hij is wat breder de pagina alleen ik zie net niet de banner en andere dingen wel :p. Boven heb ik er ook geen last van want dan is hij helemaal dus. Op 360only hebben ze wel klote gedaan en hoop dat jullie dat niet doen. Die hebben onder aan het nieuws berichtje een groote banner als een soort filmpje is gwn fucking irri. Maar hier valt het wel mee hoor.
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het kan inderdaad erger. Genoeg andere fora dienen als voorbeeld... maar wij zijn het niet gewend, dat zal het dan zijn.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb wel eens aan gedacht, maar vond dat altijd beetje armoede, we hebben op zich wel genoeg advertentiemogelijkheden voor 100% in de context van de site. Dan vind ik die textlinks niet zo hip...

    --

    @ anderen: We kunnen gaan welles nietussen over of er eerder een banner staat. Ik ben hier sinds het begin en kan je vrolijk vertellen dat het wel zo was. Dat mensen het nu niet meer herrineren is alleen maar een testament voor hoe die dingen niet belangrijk genoeg zijn om te onthouden en je er zo aan went. \o/

    Wat niet weg neemt dat ik bezig ben aan concepten om een vaste breedte en meerdere functionaliteiten te koppen aan die ruimte en het forum.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hier heb je niks aan?
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Is goed idee! Maar als we meer met die ruimte willen (ala forum.teamxbox), dan wordt dat denk ik onpraktisch.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat juist dat irritant zou worden. :eek:

    Nu ben ik al aan deze advertentie gewend (oa. omdat het geen irritante flash is + rustige kleuren + relevant onderwerp), maar als die banner de hele tijd met me mee gaat scrollen lijkt me vreselijk irritant. :)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is waar maar nu staat er alleen bovenaan iets en de rest is loze ruimte wat weer zonde is.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    één opmerking, als je bijv bij xbazar op zoek in dit forum klikt verdwijnt een groot gedeelte van de zoekbox achter de zij-banner
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zolang er geen pop-ups komen vind ik alles best. Gigantisch veel traffic en natuurlijk ook ruimte dat op een manier betaald moet worden.
     
  15. The Flash

    The Flash Guest

    Ik ben het er ook mee eens, ik vind die banner hoogst irritant, of ie nou een jaar geleden wel of niet er ook gestaan heeft. Kijk, helemaal onder de pagina, tussen de knoppen ''snel reageren, meer opties'' en ''forum navigatie'', daar is nog zat ruimte, en zou een banner niet verkeerd staan, bovendien heb je dan weer de normale breedte van de pagina terug. En een loze lege ruimte onderaan het scherm word mooi opgevuld.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vond het irritant, maar ik ben er nu wel eigenlijk aan gewend. :eek: Het is gewoon niet irritant meer..
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Same. :cool:
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben er ook aan gewend, maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het irritant blijven vinden.
    Vooral de mensen met een lagere resolutie / kleiner scherm / geen widescreen enz.
     
  19. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    *Present

    15 inch en geen zin om iets groters te kopen :emo:
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik keek naar het forum en dacht wtf ? Er was wat mis maar wat. Opeens wist ik het, die banner rechts is weg! Was lekker gewend aan die ene met banner en nu deze weer ^^
     

Deel Deze Pagina