1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Advies nieuwe TV?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dT™, 25 nov 2002.

  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    xelos kost rond de 1500 a 1600 euro.
    philips tv's slechte revieuws in het buitenland???????
    de nieuwe pixel plus bakken van onze lampenier uit eindhoven winnen bijna alle rewards in elke test in elk land.
    je zal verbaast staan hoeveel andere merken de beeldbuizen bij philips vandaan halen.
     
  2. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    loewe moet je kopen, goeie beeldkwaliteit

    of de JVC AV 28 (geloof ik)....

    heb niet veel verstand van tv's maar deze vind ik wel aardig....
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Morgen komt myn nieuwe breedbeeld binnen....ik ben benieuwd en zal wel ff morgenavond laten weten hoe de beeldquality is. :)
     
  4. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    deze wilde hij ook allereerst kopen volgens mij, maar voor die 100 euro meer heb je die panasonic, overwegen waard.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ok vandaag myn Sharp breedbeeld binnengekregen, ben er tot nog toe redelyk tevreden mee.

    Bykomend voordeel was de 100% flat screen, wat eigenlyk niet op de pagina van www.vergelyk.nl stond.
    Bykomend Nadeel is dat er maar 1 van de 3 aanwezige scartaansluiten RGB is...welke ik dus gebruik voor myn DVD speler ipv myn Xbox...maar ik zal morgen ff kyken of er een 2-in-1 RGB split gevalletje is ofzo. Nog steeds onhandig maar in ieder geval beter dan een Xbox zonder RGB aansluiting.
    Om deze reden heb ik myn xbox nog niet aangesloten en nog niet kunnen testen dus op myn nieuwe tv, maar dat zal morgen wel gebeuren.
    Ook moet ik ff wat goede TV kabels kopen want ik heb nu nog hele oude cheape kabels en dat is ook wel terug te zien op het beeld.

    Verder zitten er geloof ik erg veel opties op en allemaal beeldformaten en 100Hrz effecten en al die onzin...eerlyk gezegd vind ik al dat gepuzzel maar erg vervelend maar dat zal na een tydje allemaal wel aardig ingesteld zyn neem ik aan.
    Morgen test ik dus de Xbox :)
     
  6. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    philips pixelplus 82cm, als je het geld heb gewoon doen, je wil nooit meer iets anders.
     

Deel Deze Pagina