1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Advies: Nintendo moet multiformat

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pacboyslim, 26 feb 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat het juist verstandiger is dat ze kiddy blijven...daar liggen hun mogelijkheden

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    time will tell...ook al zou ik zelf niet snel een nieuwe nintendo kopen...ik heb wel meer vertouwen in ze

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, mijn vertrouwen is stukken minder geworden.
    Las net weer dat ze bezig zijn met Mario 128.
    Ook al wordt dit spel masterlijk, ik kan me niet meer voorstellen dat mensen speciaal een Cube hiervoor gaan aanschaffen.
    En dan die ouders die het moeten kopen, die moeten onderhand toch ook gaan denken "je hebt al 3 mario spellen op je Gameboy, 4 op je N64, en 2 op je GameCube, nu is het genoeg!"

4. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    mischien hebben ze gelijk.. maar ik vraag me af of nintendo ook niet graag hun status hoog houdt.. een gedeelte van de userbase die ze hebben is redelijk vast en de gba laat de ps2 ver achter zich wat verkoopcijfers betreft.. en de games voor dat pokkeding zijn zo duur dat nintendo er wel fikse winst mee moet draaien.. analisten beweren zoveel, en ze kunnen best gelijk hebben.. ik vraag me echter af of nintendo dat risico wilt nemen terwijl ze nu een redelijk betrouwbare inkomstenbron hebben..

5. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denkdat Sega laat zien dat multiplatform gaan slecht kan uitpakken. Veel segagames raken total ondergesneeuwd tussen het gigantische gamesaanbod en sega dreigt nu zelfs overgenomen te worden door EA of Microsoft. Zolang Nintendo nog winst maakt op de Gamecube is er geen reden om van strategie te veranderen.

6. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    maar er is wel een dalende lijn..

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij is wel gestegen vergeleken met N64 era.. en op die console speel ik heel veel van m'n favo games.. dus een ietwat dalende lijn maakt niks uit..

toen de xbox uitkwam was het ook dikke stront met de verkopen.. nu verkoopt hij lekker.. maar metroid en zelda zullen uiteraard weer tot een verkoopstijging op het gamecubefront lijden.. this war aint over yet bedoel ik maar..

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    en waarop baseer jij dat?
    ze GC verkopen zijn best veel omhoog gegaan de laatste tijd en met met MP en TWW in het zicht....

Deel Deze Pagina