[XOne] Af en toe DNS problemen

Discussie in 'Games' gestart door James Robson, 26 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. James Robson

James Robson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Vorige week heb ik me een Xbox360 gekocht samen met call of duty 4 en Forza (Prachtige games)
    Er zit ook 1maand gratis Xbox live op, dat heb ik direct geprobeerd en lukte nie meteen.
    hier heb ik dan de info gevonden die me verder op weg hielp
    manueel ip & DNS servers ingesteld, ect,....
    ik ben connected, eindelijk!!! Grin

Nu mijn probleem: Plots ben ik disconnected, ik test mijn verbinding en DNS server failed. Wanneer ik daarna mijn kabeltje van internet uit m'n xbox haal, terug in m'n pc steek en daarna terug in m'n xbox steek, is alles terug prima en geraak ik terug online.

Heb dit probleem al verschillende keren gehad en iedere keer ik mijn internetvebinding op mijn pc aansluit en daarna terug op mijn xbox is het probleem verholpen.
    Weet iemand aan wat dit zou kunnen liggen???
    ben ten einde raad en heb geen zin om constant die handeling uit voeren.

Kan iemand me helpen?? Huh Huh

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Welkom op het forum :).

Het beste dat je altijd kan doen vooraleer je een topic opent is de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken. Zo had je waarschijnlijk het "Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?" topic kunnen vinden waar je je vraag het beste dan ook nog eens opnieuw stelt. Geef dan ook ineens informatie over je verbinding (het formulier invullen dat in de startpost staat is al een goed begin) ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina