afdingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mars15, 29 mrt 2005.

  1. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd als ik iets met korting wil dan maak ik meestal een pakket. Dus in dit geval de xbox een extra controler advancedscart kabel en een spelletje. Dan vraag ik gewoon wat kost het me al ik dit in eenkeer bij je koop. Op die mannier omdat je toch meer artikelen kan hij makkelijker rommelen met de marges op de andere dingen waar wat meer marge opzit als alleen de xbox zelf.

    En dit geintje probeer je bij een paar winkels en dan probeer je ze uit te spelen. Winkels als Media Markt moet je niet zijn omdat deze vaak toch al wat goedkoper zijn. Maar winkels als dixons en Game shops zijn vaak gevoelig als je wat meer dingen aanschaft bij ze.
     
  2. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    }:] Gewoon de eigenaar erbij vragen.
    had ik ook gedaan, ik wou bij mijn xbox inplaats van Brute Force, Project Gotham 2(was toen net uit) erbij
    dan had ik nog Midtown Madness 3 en Halo over!!
    Gewoon proberen... de eigenaar/bedrijfsleider, zal je eerder korting gefen
    dan een gewoone werknemer. ik deed dit trouwens bij Intertoys.
    En als ze niet willen ga je gewoon naar een andere winkel, heb ik toen ook mee gedreigt.
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik zei, een werknemer word gewoon gevraagd het gevraagde bedrag te innen en het product te verkopen, voor de rest gaat niet veel hem aan, hij werkt er ook maar gewoon. Toch is het altijd mogelijk. Soms hebben ze wat overschot.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Net niet echt gelukt, Kon 10% korting krijgen op rainbow six 3 maar vond de moeite niet

    toen bij intertoys maar een kale xbox gehaald plus XIII voor 20 euro

    en ben nu weer terug op live

    2 xboxen op me kamer lol
     
  5. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    khad het toen geprobeerd en het is me nergens gelukt...zelfs bij MM niet
     
  6. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    het is mij vandag wel gelukt met afdingen.

    Ik ging vandag met mijn broer een Xbox halen voor hem omdat we dan over live tegen elkaar konden vechten, dus zijn we naar BS gegaan een RBS3 gedaan zelfde als jou. Dus ik zeg tegen de verkoopster mijn broer wil een xbox en hij wil er graag RBS3 erbij, en niet het spel wat er nu bij zit, dus de verkoopster gaat naar heer menager en vraagt het na, hij komt naar ons toe en zegt tegen ons het kan niet. Ik zeg weer op mijn beurt maar het spel wat er nu bij zit vind hij maar niks, dus hij zegt weer oke voor deze keer mag je RBS3 erbij hebben, dus ik zeg weer maar dan wel voor een minderen prijs dan €149 dan willen wij hem voor €120 en hij zeg €130 en ik zeg €125 laatste bod hij zegt deal.
     
  7. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar een gameshop heen ipv een intertoys, gameshops zijn vaker wel goedkoper en maken zelf packs met games erbij voor en goedkopere prijs!

    greetz woooly
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    beter maar was BS ?
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep. Doe net alsof je hem anders niet koopt, omdat je niet meer geld hebt. Dan krijg je er vaak nog wat bij :)
     
  10. *Multikiller*

    *Multikiller* !360!

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien lukt het om bij Replay af te dingen als je er een paar spellen voor inruilt. Je kan dan bijvoorbeeld zeggen dat je de xbox alleen koopt als je er een afgeprijst spel bij krijgt ofzo. Dat is mij ook al een keer gelukt.
     
  11. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hbe Rainbosix 3 nog wel voor je liggen hier, stuur maar een pm als je intresse hebt
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha,

    het laatst dat ik ging afdingen, was in spanje.
    Zaten een stel niggers (niet rasistisch bedoeld) spulletjes te verkopen.
    Super duur, maar toen ik ging afdingen was het bijna gratis :)

    echt lol, afdingen in die landen :p

    4, neej 1
    3, neej 1
    2, neej 1
    1, oke
     
  13. Caps13

    Caps13 Guest

    hehe maar die gasten zijn niet gek hoor. Ten eerste bieden ze de prijzen hoger aan dan de waarde er van is. Zij verwachten dat mensen daar afdingen. Dat is heel normaal. Zij starten dus met een al hogere prijs. Als mensen dan gaan afdingen komen ze toch nog op een hele normale prijs uit. Dus ik ben bang dat je toch nog vrij veel voor je spul betaald hebt _0/
     
  14. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    BS= Bart Smit
     
  15. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Nee hoor BS = Bull Shit (Stieren Poep)
     
  16. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    BS= Bart Smit, ga het gequote bericht maar in z'n context bekijken, ik heb nog nooit iemand horen zeggen ik citeer: ´dus zijn we naar BullShit gegaan een RBS3 gedaan zelfde als jou` Nou mag jij mij gaan wijsmaken dat daar Bullshit moet staan ipv bartsmit }:] :+
     
  17. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mn xbox lang geleden ook afgedingd. Toen had ik gekocht:
    Xbox console > 299,95
    Oddworld Munch Oddysee > 69,95
    Dvd playback kit > 49,95

    Totaal zou zijn: 419,85
    Ik had er voor betaald: 390 euro. Ik kreeg Oddworld er voor maar 40 euro bij :). Khad dit afgedingd door tegen de eigenaar van de intertoys in ons dorp te zeggen dat de speelgoedreus (of zoiets, is inmiddels failliet) dit als aanbieding had. De man maakte toendertijd zowiezo verlies op zijn xboxen zij hij. (omdat ze ineens 169 euro in prijs verlaagd waren) Dus ging hij akkoord met mij.

    En zo heb ik al lekker ongeveer vanaf de launch een xbox. :)
     
  18. Caps13

    Caps13 Guest

    te lompe signature verwijderd door admin. --> waar slaat dit op :confused:
    Die Genassix heeft ook een grote signature en die wordt niet verwijderd. Heerlijk beleid weer bij xbw, maar daar raak je zo na een tijdje wel aan gewend.
     
  19. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2

    OMG, dat moet dan wel de stomste manager zijn waar ik ooit over gehoord heb. Ik vind afdingen behoorlijk associaal, en dan helemaal op zo'n klein bedrag. Koop je nou een supercomputer met alles erop en eraan, of een complete woonkamer... dan is het een ander verhaal. De marge op die dingen ligt ook vrij hoog, en het is een fiks bedrag dat in 1x besteed wordt.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag maximaal 5 regels hebben in je sig :cool: en grootte mag eigenlijk ook niet, maar dan moeten ze et wel zien hea... O-)
     

Deel Deze Pagina