Afgezet door Microsoft..?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door No_Name, 9 feb 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, fuck de core gewoon, als Sony dit ook doet(2 versies a la dit), dan wordt ik nog eens serieus pissig!

2. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden ze dit niet doen.
    ten eerste als je een core koopt ben je arm en zielig.
    ten tweede waarom zou je jezelf gaan beperken als gamemaker door zo'n core system. en zo erg is het niet mensen met een core kunnen ook een harde schijf kopen.

3. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan men eens ophouden met het geflame??

Ik vind het oneerlijk voor de cores, maar we hebben nog geen idee hoeveel spellen er totaal nou een harddisk nodig zullen gaan hebben.
    (Ik hoop dat Halo 3 't wel nodig heeft;) _O_ )

Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg dat die core nog uit de winkels zal verdwijnen tegen volgend jaar.
    tegen dan komt de ps3 uit en moeten ze beginnen met andere paketten uitbrengen met games en hdd erbij en zal de dood nabij zijn voor het core paket

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    precies :mad:

er zijn ook mensen die niet zoveel geld hebben, en het dus in 2 keer kopen (eerst de xbox 360 core, maandje later hdd)

ik word doodziek van iedere keer dat anti-core gezeik :mad:

6. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dan precies het probleem als je toch een hdd koopt

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zeg heb jij een core.

en nog iets weinig geld weinig geld bullshit.

dan zie je mensen met een core die 3-4 games hebben en dan zeggen ze we hebben geen geld bullshit

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [frustratie]mijn probleem is dat iedereen die hier een core heeft in principe wordt afgezeken, en daar heb ik geen zin meer |:-

je zou hier bijna nog een minderwaardigheidscomlex krijgen :mad:

het is toch ook niet normaal dat er door jullie zo een onderscheid wordt gemaakt tussen die 2 dingen, terwijl ze porecies hetzelfde kunnen... [/frustratie]

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    sommige geven liever hun geld uit aan games + een MU, dan aan alleen een HDD waar je dus nog steeds geen games bij hebt (veel goedkoper dus)

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het bullshit.
    al de mensen die nu nen core hebben is gewoon omdat ze geen geduld hebben.

ze kunnen geen premium pakket kopen maar wel 2 games en nen draadloze controller enz..
    tis bullshit.
    en wwie is er de dupe de mensen die een premium hebben.
    want ddie kopen een console om de echte next gen te zien en niet om dan te horen dat er elementen worden uitgehaald voor de mensen zonder core. pfff zielig want die mensen kunnen maar al te goed nen hdd kopen .

11. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    bovendien is een premium nog wat anders dan een core + HDD denk is aan Headset, Wireless controller, HD-AV kabel, Chromen DVD lade ding. nou volgens mij hebben de mensen die een core hebben gekocht omdat er geen premiums meer waren nu best wel heel erg spijt.
    Ik heb zelf een Premium (let op de hoofdletter) BTW

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    juist en een maand xbox-live en je kunt demo's downloaden dus alleen maar voordelen

13. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    maand Xbox live zit ook bij de core O-)

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    die extra's zijn alleen maar onzin (nou ok, niet "alleen" :p ), dat is alleen maar subjectief of je die dingen wilt hebben...ik niet dus

ik heb gewoon wat slimmer naar mijn budget gekeken, en de Core (let op de hoofdletter :9) gekocht.

De enige reden waarom ik ooit spijt zal hebben van mijn aankoop, is door jullie gezeur op dit forum...

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    oeeee jongen tog eerst zeggen heb geen geld maar tog 2games BULLSHIT.
    en btw ik hoop dat de games in de toekomst allemaal voor de hdd zullen zijn dan is iedereen verplicht één te kopen!

16. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    mij kan ut niet echt boeien of mensen een core of premium kopen (kijk zonder hoofdletters) ik vind ut slimmer om een premium te kopen als ik kijk naar wat ik wil, kijk als je geen demo's wil downloaden of MCE wil gebruiken, sommige spellen niet kunnen spelen, over draden wil struikelen etc etc dan kan je beter een core kopen ja. naja tegenwoordig kan je wel je controller als afstand gebruiken, maar zit bij de premium leuke afstand, hd av kabel, hdd, wireless controller, headset. eigenlijk heb je best veel dingen dus gratis bij je premium

als je nou een core hebt en dan een memory card en je wil dalijk spellen zoals FFXI spelen moet je toch een HDD kopen en dan ben je al 30 euro duurder uit dan een premium, dus kweet ni of het wel slim is als je naar je budget kijkt, kan je beter ff doorsparen voor een premium, maarja denk dat de meeste dat niet willen.

Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

ik heb nooit gezegd dat ik 2 games heb gekocht.... jij kwam volgens mij met die stelling, ik gebruikte het verder alleen als voorbeeld

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ah jong ik blijf erbij core is shit.
    en je zij daarjuist iets voordeliger met een mc.
    hehe natuurlijk mc= 64mb= 30 euro
    hdd 20gb = 80 euro jah
    wow 50 euro meer voor een klein beetje meer geheugen doe niet zo onozel jong

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    mij hoor je niet zeggen dat de premium een k*t ding zou zijn, maar voor mij hoeven al die extra's niet... mijn kamer is zo klein, dat er niet eens ruimte is om over de kabels te struikelen, dus dat probleem heb ik ook niet
    ik ben geen prater, dus die headset kan ook de deur uit
    heb geen HD tv, kabel dus ook overbodig,
    voor het geld van die HD kun je leuke games kopen, dus dat ding hoef ik (nu) nog niet

_O_ voor de mensen die een premium hebben, maar mijn punt is gewoon: zeik de mensen met een core niet zo af :'-(

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    HDD- 80 euro

MU- 30 euro
    (bv) PGR 3 - 50 euro

samen dus 80 euro, meer waar voor je geld...meer dan 64 MB heb je as ECHTE gamer niet nodig, dus om jou te quoten...: doe niet zo onozel jong

Deel Deze Pagina