dat ik erover begonnen ben heeft niet alleen met dit topic te maken, dit heb ik ook al in andere topics gemerkt, en daar word ik gewoon een beetje boos over,
nu ook weer wordt er de hele tijd gezegd dat een premium beter is dan een core. Als ik een beetje rijker was geweest had ik ook een premium gekocht (alleen al voor de naam "premium"t klinkt zo lekker)
In principe heb je ook niet meer nodig dan een MU voor je savegames, maar ik geef toe dat ik me kan vergissen in de grootte van de savegames... (*schaam* )
Ook praat ik nu niet ALLEEN voor mezelf, maar ook voor andere core bezitters, waarvan ik weet dat ze er ook genoeg van hebben. Als iedereen het met jullie eens is zou eigenlijk aparte fora's opgericht moeten wordenbv: ipv "Xbox 360 Algemeen/Hardware" >>> Xbox 360 PREMIUM Algemeen/Hardware EN >> Xbox 360 CORE Algemeen/Hardware (mss een idee
)
mijn definitieve punt is: hebt vrede allemaal >> een premium is niks beter dan een core >> zeik daarom de core aub niet af >> plz don't kill DulleNL
Laatst bewerkt: 9 feb 2006