Afgezet door Microsoft..?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door No_Name, 9 feb 2006.

1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook helemaal niet mijn bedoeling, ik vind dat mensen zelf moeten weten wat ze moeten kopen. ik zeg wel dat je uiteindelijk met een premium goedkoper uit bent.

Edit: mits de spellen een HDD nodig gaan hebben

Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

wow i'm impressed.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    mooi zo :confused: :confused:

:+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    kijk... dit vind ik dus een meer gepaste reactie, hier wordt je niet gelijk afgezeken als je een core hebt...

_O_ to snike888

}:] to colnago (;) )

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah jongen ik zal eens iets zeggen ik heb ook een mc en die zat al vol na 7games gelukkig heb ik wel het premium pakket.
    maar tog ik steek ook veel games en gerief op een mc als ik dan eens naar een vriend ga ofzo maar na 7 games al vol fuck you hoor.
    weer één kopen ale weer 30 euro

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik merk aan je posts dat je wat kwaad begint te worden :9

dus ik zal wel mijn mond houden (voor nu iig) O-)

7. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0

ok dus je bent pas een echte gamer als je een 64 memcard hebt? naja zal ut dan wel ni snappen want volgens mij zit dat ding zo vol.... denk dat je aan een hdd meer heft en je geeft ook aan een hdd te willen kopen nog, volgens mij was een premium dan nogsteeds slimmer geweest om te kopen kan je wel zeggen naja ik heb al die dingen die er dan bij zitten niet nodig, maar die kan je wel verkopen en dan was je nogsteeds goedkoper uit geweest.

en volgens mij word er ni echt geflamed in die eerste posts gaat meer over het feit dat door de core spellen worden gedowngrade omdat anders mensen boos worden, denk je dat dat eerlijk is voor premium gebruikers?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    dat ik erover begonnen ben heeft niet alleen met dit topic te maken, dit heb ik ook al in andere topics gemerkt, en daar word ik gewoon een beetje boos over,

nu ook weer wordt er de hele tijd gezegd dat een premium beter is dan een core. Als ik een beetje rijker was geweest had ik ook een premium gekocht (alleen al voor de naam "premium"t klinkt zo lekker)

In principe heb je ook niet meer nodig dan een MU voor je savegames, maar ik geef toe dat ik me kan vergissen in de grootte van de savegames... (*schaam* )

Ook praat ik nu niet ALLEEN voor mezelf, maar ook voor andere core bezitters, waarvan ik weet dat ze er ook genoeg van hebben. Als iedereen het met jullie eens is zou eigenlijk aparte fora's opgericht moeten wordenbv: ipv "Xbox 360 Algemeen/Hardware" >>> Xbox 360 PREMIUM Algemeen/Hardware EN >> Xbox 360 CORE Algemeen/Hardware (mss een idee ;) ) 8)

mijn definitieve punt is: hebt vrede allemaal >> een premium is niks beter dan een core >> zeik daarom de core aub niet af >> plz don't kill DulleNL

9. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies een echte gamer heeft dat er voor over:{ desnoods ga werkje zoeken ..zo gaat het vlugger_O_

10. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan moet je niet gaan huilen als je straks geen spelen maar kan spelen (hahahaha) WIE HET LAATST LACHT LACHT HET BEST}:] ..

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    nou veel plezier met lachen dan, want ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik wel een HD ga kopen (over een maand, een half jaar? een jaar? wie zal het zeggen)

dus dat spelen van die games zal geen probleem zijn

volgens mij zijn jullie overgestapt van het "Core afzeiken" , naar het "DulleNL afzeiken" *huil* *huil*

8) 8)

12. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    Qua console is er idd niks beter aan en mss is voor sommige mensen idd de Core goedkoper (als je ni vaak gamed) denk dat op het lange termijn de premium de standaard word en meer games HDD only worden waardoor je met de core duurder uit kan zijn.

maar volgens mij zegt iedereen dat hier.

edit: volgens mij is het niet echt afzeiken, maar denk dat mensen de reden waarom je een core hebt een beetje raar vinden

13. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    hier nog een goede reden om spijt te hebben van je core (let op de kleine letter :p) systeempje

http://tweakers.net/nieuws/41087

Microsft heeft alleen maar vermeld dat er op een Core systeem spellen te spelen zijn. Niet dat alle spellen te spelen zijn. Zit wel een verschilletje tussen.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    zo heb ik dat niet ervaren (bv in het topic over Nieuwe lading Xbox 360 ofzo)

maar ik ben al lang blij dat je reactie iig wat vriendelijker richting de core overkomt, das alles wat ik wil _O_

//edit: dus iedereen zou hun mening over de core baseren op de reden waarom IK hem heb aangeschaft...? ;) ;)

zou best vet zijn, ik voel me nu best vereerd :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    volgens mij is dit topic ook begonnen met dat nieuws? (of zit ik nu in het verkeerde topic te posten :p )

16. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    tja, er zijn mensen die tevreden zijn met enkel de console en wired controller.(maar ik absoluut niet en vind de core versie eigenlijk belachelijk. De enige reden hiervoor was om toch een pakket onder de 300€ aan te kunnen bieden)

back in the old days mocht je al blij zijn als je controller 5 knoppen had :+

//edit ja i know, was de bedoeling ook om back ontopic te komen en niet over da geflame van core-premium...

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

bv. dit soort reacties vind ik niet bepaald positief klinken :'-(

//edit: kom gerust terug on-topic, k moet toch zo eten ;)

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft nooit gezegd dat er geen opslag medium nodig is ... football manager heeft een mu nodig om standen op te slaan .. vandaar dat ze logo HDD hebben gebruikt ... met een MU kan je ook football manager spelen ... dus je het geen HDD nodig

Voor MMO's (massive multiplayer on-line) games was het al bekend dat je een HDD nodig hebt

19. G8 Cra$her

Leuk Bevonden:
    0
    haha ohja nu weet ik weer waar ik dit nieuws al gelezen had, prijs van de core zou minder belachelijk zijn als er gewoon een MU bij zou zitten eigenlijk, kan je met allebei de packs gelijk gaan gamen zou eerlijker zijn.

vraag me trouwens af wat voor eisen er aan het PSP spel zitten van football manager, want die komt 31 maart uit en denk dat die zo in mn PSP komt te zitten, want op de PC vind ik ut al een leuk spel, maar in de trein zou ut zeker leuk zijn :D denk dat je dan ook wel grote mem card nodig hebt als je van flink spelen houdt, zit standaard 32 mb bij maar daar kom je het seizoen niet mee door, maar de meeste hebben tegenwoordig wel 512 mb of meer wat stukken groter is dan een MU. Kan die MU btw niet gewoon groter? dan is ut probleem voor FM2006 grotendeels opgelost denk ik

EDIT:
    Opzich zou je het spel met een MU kunnen spelen, maar dan krijg je laadtijden die echt lang duren en na 1 seizoen staat je mem card vol tenzij ze veel dingen veranderen tov de PC versie. De HDD is gewoon nodig om laadtijden te verkorten en heel veel dingen op te slaan

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

Maar dudes, zit die gozer niet af te zeiken omdat hij een core heeft gekocht.
    Als jullie een premium hebben en er blij mee zijn en de core een kut ding vinden mag dat,
    maar misschien is hij wel blij met zijn core? en heeft hij (nog) geen premium extra's nodig?

Deel Deze Pagina