Afgezet door Microsoft..?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door No_Name, 9 feb 2006.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een posts met o zo bijzondere toegevoegde waarde. Doe even normaal wil je. :{

^^^
    Waarschuwing

Als dat geflame en geruzie niet ophoud tussen die cores en premiums, dan gooi ik de thread maar dicht.

on-topic:
    Ik vind dat er van naaien geen sprake is, de Core is IMO ook nooit bedoeld geweest voor échte gamers. MS zei zelf dat ze ook een nieuwe doelgroep wilde bereiken (zie o.a. die documentaire op de BBC) en dat was het 'gezin'.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :'-( :'-(

maar goed ;)

als het klopt dat microsoft met de core een andere doelgroep dan de "gamer" wilde bereiken, en dat ook duidelijk heeft gemaakt, kun je het niet afzetten noemen, mss hadden de core bezitters eerst beter wat meer onderzoek kunnen verichten.

Het is dus alleen spijtijg voor de Core bezitters, maarja wie heeft er nu zo een onding 8)

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De die-hard gamers hebben volgens mij allemaal wel een premium gekozen boven het core pakket. Voor de mensen die een core hebben zal het denk ik niet zo heel veel uitmaken of ze een spelletje dan niet kunnen spelen..

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Klopt.
    Of je moet die Core hebben gekocht, omdat die Premiums niet aan te slepen zijn.
    Maar waarschijnlijk ben je dan toch van plan een HD erbij te kopen.
    Tuurlijk is het toch vervelend dat je persé een HD zou moeten kopen voor een spel als je dat niet van plan was.
    Maar de kans dat er dit soort personen zijn, is heel minimaal denk ik.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Geloof me, er zijn veel mensen die een core hebben gehaald terwijl ze eigenl;ijk een premium wilden hebben hoor. die mensen zijn gewoon te greedy als ze in de shop staan en moeten hem gewoon hebben en halen dan maar uit pure nood een core. Onbegrijpelijk maar waar.

6. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    hij begon erover niet wij:+

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom brengen ze het dan op de markt?
    De core is imo altijd nutteloos geweest zonder HD.
    Ze hebben denk ik op den duur een overschot van cores.

8. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen makelijk een premium kopen.
    de hele tijd dat gezeik dan kopen ze maar twee games minder en dan hebben ze veel meer.

Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Het is juist focking slim van ze om met cores te komen. Ze wisten heus wel dat er een tekort aan premiums zou komen. Dus met die cores konden ze die greedy mensen aan een 360 helpen. Ze weten toch dat die greedy apen die zo graag een 360 wilde hebben er straks toch ook wel een hdd bij halen. Maybe niet meteen maar vast wel over een paar weken/maanden. en helemaal als je ze straks nog nodig hebt bij je games.

Tekorten?? pff ik geloof er eerlijk waar helemaal geen bal van. Denk echt dat ze het gewoon zo gepland hebben hoor.

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Edit dubbelpost. Pc flipt hem hier op het werk.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Football manager vreet geen capaciteit van de xbox 360 hoor :eek:

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Beetje nutteloos die Core, ik bedoel niemand koopt 'm toch omdat de hardeschijf nu een beetje en later toch een vereiste is(voor de veeleisende games). Verder maken ze er ook nog verlies op , dus als je het mij vraagt is de Core Pack een schande

13. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik denk dat diezelfde mensen er geen probleem mee zullen hebben als ze voor sommige games een HDD erbij moeten kopen.. Ik denk dat sowieso de meesten er al een HDD bijgekocht hebben.. Mede daarom, en het feit dat de verhouding core-premium toch al op 1-5 ligt, is het aantal mensen met een Xbox 360 zonder HDD relatief echt heel klein denk ik.. Beetje storm in een glas water dus dit topic imho..

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nog steets niet dat mensen alleen een primium kopen alleen voor de 'extra spullen' als je los een HDD haalt ben je ook 400 kwijt alleen dan heb je geen headset en hd kabel, nou boeie net of 90% van de mensen een HD-ready tv hebben...

Maar tog is het klote omdat je als je FF eropzet + deze + nogmeer games die ongetwijfelt uitkomen die op hdd moeten, is je HDD zo vol...

En ik vond hem al zo klein....

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Headset vind ik op zich best handig, en ik heb liever een draadloze controller dan een met draad. de HD kabel, ik heb hem nu nog niet nodig, maar als ik mn ouders zo ver krijg een HDTV te kopen gaat mijn 360 er meteen op aangesloten worden. En het chrome laatje is gewoon vet :D

De HDD erbij daar doe je het uiteindelijk voor.. Zodat je demo's kan downloaden, muziek erop kan rippen, en het was te verwachten: meer spellen kan spelen (zowiezo ook bc)

Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  16. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je weleens FM heb gespeeld, want zelfs op een high end PC ben je best lang bezig met alle wedstrijden te verwerken en op te slaan. Elke wedstrijd in FM die buiten je eigen team is zeg maar word door de PC gespeeld, daarbij houdt de PC rekening met heeeeeeeeeeeel veel factoren die ook opgeslagen en geladen moeten worden (als dit van CD gebeurd is het zoooo sloom) zoiezo alles in dit spel word eigenlijk niet van de CD geladen alleen de wedstrijden mss, maar de Info zoals speler stats (die per dag of uur of wat dan ook verandere), blessures, goals, assists, kaarten wat dan ook moet allemaal opgeslagen worden. als je 1 competitie aanzet heb je daaronder al 1 of 2 divisies zit je toch echt aan een groot aantal shit wat moet worden verwerkt 1 seizoen met 1 competitie aan is ongeveer 50 mb, tenzij ze dingen gaan limiten (opties, divisies, wat dan ook) speelt dit spel nooooooooooooooooooooit met een memorycard of je bent na een half seizoen klaar en dat wil niemand neem ik aan. Ik ben helemaal technisch ofzo, maar ik weet 99% dat dit spel never draait op een memory unit en dat ie anders zich ook gek laad als er geen dingen op de hdd worden geschreven.

17. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik ehb een premium, maar als mensen met een core er zijn en die willen die games wel/ook dan kun je toch gewoon een HDD kopen denk na dar geld heb je anders aan een premium besteed... en je krijgt hexic HD er bij :p

18. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een 360 met HDD, maar toch voel ik me genaaid. Ze beloven 20 gig en ik krijg er maar 13 voor terug.......... maar ik ben waarschijnlijk niet de enige....

19. The Fox NL

The Fox NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, is op de PC ook zo.

pc met 200 gig harddisk, komt vaak neer op zo'n 180-185 gig geheugen, ze moeten de system settings toch ook ergens op opslaan ?! :{

20. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat zo?? Dus een xbox core heeft geen system settings?? :confused:

Deel Deze Pagina