Ach mij maakt het niet uit. Ik ga deze zomer een 360 halen en ik wil sowieso een premium hebben. En ik hoop net wel dat ze wat met die harde schijf doen, want dat biedt de developers toch alleen maar meer mogelijkheden?
Tjah het leuke is nu dat iedereen loopt te zeuren dat je geen 20gb hebt maar 13gb. Bij de oude xbox werd er 8gb en 10gb belooft en weet je wat...toen had je er ook maar 4gb en 6gb te je beschikking. Alleen kon je dat toen niet zien en toen liep ook niemand te zeuren. Wees blij dat je een harde schijf tot de beschikking kan hebben in tegen stelling tot andere consoles waar je je gek moet kopen aan memory kaartjes!
Haha, helemaal mee eens. Diegene die een non-Xbox360 console bezit met een grotere HDD mag hem aan mij verkopen...
Het is mogelijk om een portable HDD te kopen, en aan te sluiten op de Xbox360. Maar je kan hier alleen muziek en foto's op zetten. Geen savegames.
tja 20Gb is in werkelijkheid sowieso al geen 20Gb maar eerder 18Gb en dan nog de dashboard etc die op de hd wordt gezet ipv op een intern schijfke (core) dan hou je sowieso al niet veel meer over. Kheb nu nog 1.5Gb vrij da's minder hé. Maar ik ga via usb een externe erbij hangen.
Als de 20GB HDD al €98 kost. Dan moet die 40GB zeker €170 kosten. Niemand die dat dan ooit koopt. Of de prijs van de 20GB word ongeveer €50, dan zou de 40GB ooit misschien wel rond de €100 liggen. Waneer komt de 40GB HDD eigenlijk uit? Weet iemand dat al? Edit: Jippie, 500ste post
ik heb gewoon mijn ipod altijd op xbox 360 zitten .. ( mijn ipod is 8 gig) en dat heb ik erbij ik sla alle kleine dingen daarop en de savegames sla ik op hd van de xbox het werk wel fijn
I-pod is overigens 6 gig. Maar je wordt idd lichtelijk genaaid waar je zelf bij staat . De 20 Gig is idd nooit zuiver vrij, terwijl dat eigenlijk wel hoort te zijn. Demo's en trailers nemen natuurlijk ook heel wat plaats in, en je zult ze gwoon regelmatig moeten verwijderen . Kan vervelend zijn, mjah, zoals Edris al aangeeft.... Je houdt anders gewoon niets over.