1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Afro Samurai

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 20 dec 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, had eigenlijk om een brom moeten vragen. :+ Bij deze.

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Trailer:
    [gt]44872[/gt]
    Pedobear. :eek:

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nee man, die beer is op Number 1 na dé grote tegenstander van Afro Samurai. In de anime is dat zo'n geniaal gevecht! :eek:

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Review

[gt]45128[/gt]

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Momenteel de Afro Samurai-serie helemaal binnengehaald op mn werk \o/O-). Hahaha :). Om toch maar alvast in de stemming te komen, want deze game spreekt me echt veel aan ^^.

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Al iets gekeken van de serie? Vind 'm erg tof en Samuel Jackson als stemacteur is een geweldige keus.

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Serie is vet, film is ook vet, spel is ook vet ook al heb ik nog niet gespeeld :p haal deze denk later uit de budgetbak <3

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Serie, film? Het is gewoon een serie van 5 afleveringen... Toch? :eek:

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    jaa maar afro samurai resurrection is ook uitgekomen en dat is weer film van 100 min:) erg dope ook ! en de demo van afro vond ik erg leuk en ik ga hem nog wel regelen op ene of andere manier als die uitkom :D

Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    O, kom er nu pas achter! Lees het op Wikipedia. Wil ik ook graag zien dan, ja! :)

11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    jaa raad hem echt aan heb hem van de week zitten kijken en was weer erg leuk !

12. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    binnekort komt seizoen 2 uit van de anime voor mensen die geintresseerd zijn!

heb seizoen 1 en de film en vind ze allebei super dope...vooral het einde van de film met de...moet ik zeggen...voorproef?

ONTOPIC!!
    BTW heb de reviews allemaal gezien van deze game en veel zegge dat het best een zwak spel is...niet dat t mij wat uitmaakt want als afro-fan koop ik m togh wel...maar de levels zijn leuker dan de bossbattles?:p beetje vreemd

Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  13. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    iemand Afro Samurai al in de winkel gespot?

14. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb laatst de serie nog gekeken :). Geweldig, anime op z'n best :). Samuel spreekt zowel Afro als Ninja Ninja geweldig in. Ik vind ook dat Ron Perlman, Justice (De gast die nr. 1 wordt/is) briljant inspreekt :).

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb een geïmporteerde versie uit Amerika via insidegamer. Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen. Ben benieuwd. Ik hou wel van een lekkere hack 'n slash game.

16. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Uitgesteld naar de 27e :mad:. Ik wacht al zolang op deze game :mad:.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Afro Samurai is op weg naar de redactie, dus verwacht binnenkort een Nederlandstalige review!

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    PU geeft een 5.8. :eek:

Eens kijken wanneer ik hem haal.
    Halen doe ik hem toch maar misschien wel iets later. Niet omdat ik het niet kan of wil kopen maar omdat ik al zoveel andere games heb.

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    t leek me echt een vette game, maar na het lezen van de PU review..
    ik wil em nog wle spelen maar haal em wel als ie voor rond de 20 euro in de budget bakken ligt.. met zon korte single player vliegt de prijs vast omlaag

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem liggen. Hij is grappig voor een uurtje of 2 en daarna slaat de verveling onberispelijk toe. Daarna komt de irritatie, omdat de camera echt zo zwaar ruk is. Grafisch ziet het er prima uit vind ik persoonlijk. Het sfeertje is ook erg goed.

In het begin lijkt het allemaal prachtig, je hakt je helemaal gek. Het wordt steeds gekker, maar dan besef je dat het allemaal wel erg hetzelfde is.

Natuurlijk, ik moet eerlijk zeggen dat de manier van hakken erg overtuigend kan zijn. Het idee is heel mooi, je kunt zo specifiek zijn dat je iemands teen er af kunt hakken. Alleen zuigt de besturing zodanig dat je al snel overgaat tot een simpele combo en daarmee kun je rustig het hele spel uitspelen. Het is echt een te simpele game.

Ik hoor de PU bij de preview nog zeggen dat het goed mogelijk is dat Kratos er een hele dikke concurrent bij heeft. Nou, nee dus.

Voor de grootste fans van de serie met geld teveel is dit een leuke game, voor anderen zou ik toch gewoon Heavenly Sword of Ninja Gaiden maar nog een keertje uitspelen.

Deel Deze Pagina