1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Afscheid] Bedankt Mike!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Cygnum, 19 mei 2005.

1. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mike, was leuk met je te hebben gepraat op verschillende evenementen. Verder heb je mooi werk verricht. Helaas moeten we afscheid nemen, maar ik begrijp je volkomen want ik heb dit ook gehad.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Mike, en veel succes in (of is et OP?? :p ) Curacao.
    Jammer dat je weggaat. :'-( ;)

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, toen jij weg ging bij de redactie van xbw was het ook zo.. ;)

4. Victor

Victor Guest

Het gaat je goed Mike! Veel plezier op Curacao!_0/

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    vanhetzelfde, veel succes verder :)

je was een van de weinige mods waar ik me niet aan ergerde :+ O-) :p

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat je weggaat, maar veel plezier op Curacao en in de nabije toekomst. Je sluit dus hoofdstuk XBW af, maar zien we je nog weer op PS3world? :+

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Alle , dan hebt gij hier al " the best of both worlds " , namelijk nederlandse nuchterheid gekoppeld met vlaamse bourgondisch getinte leefwijze . *)
    En nu voor zes maanden naar het paradijs, ja das dan helemaal de max , we zullen je hier zeker missen en zeggen daarom géén vaarwel maar een tot weerziens. _0/

8. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    Veel plezier in Curacao!
    Curacao heeft echt adembenemende stranden:) ik heb een x foto's gezien en stond best perplex!
    anyways Have Fun!

9. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hij gaat er voor Stage heen, niet voor de fun, of hij heeft wel een verdomd mooie stage gevonden :+

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik heb een verdomd mooie stage gevonden. :cool: Je denkt toch niet echt dat ik 24/7 ga zitten werken aan mijn stage opdracht? :+ In de planning: Halen van duikbrevet. :cool:

@svennies: In het tempo waarin ik eet kan ik waarschijnlijk vrij gemakkelijk tot de bourgondiërs gerekend worden. :+

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ge weet ,als wij gaan eten op restaurant , willen we vooral goed gaan eten en de tijd heeft dan hélemaal geen belang meer . ;)

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/

Maar wat voor stage doe ja dan?

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    @svennies: Zo denkt mijn Belgische familie er ook over. :cool:

@Robbert: Er moet een website opgezet worden, waarop makelaars die huizen op Curacao aanbieden hun 'waar' kunnen tonen. Daar gaat een hoop vooronderzoek aan vooraf en ik zal ook een globaal ontwerp moeten ontwikkelen. Achterliggende code mag ik uitbesteden aan een echte Informatica student. En uiteindelijk moeten makelaars die website zelf kunnen bijwerken dus daar zal ook nog iets aan training moeten gebeuren. Zie hier mijn stage weblog: http://mikepunte.waarbenjij.nu

14. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Ah. Code :)

15. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Al eens gehoord van CMS? _0/

Ik zal je daarnaast ook maar ff bedanken voor je euh dingen die je voor XBW gedaan hebt. Succes met alles wat je gaat doen en van plan bent.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ja en zo te horen ben jij ook al bekeerd door onze levenswijze , goed gaan eten en dan al het bier dat we hier hebben allemaal eens proberen en dan hebt ge het beste in belgie gehad , en de rest is brak.

Wat die website betreft , dat is voor u eigenlijk géén werken , dus gaat gij u daar 6 maand voluit amuseren , en een héél klein beetje werken .
    En laat die informaticastudent maar in uw plaats zweten. ;)

17. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    In mijn kast heb ik een voorraad Affligem, Abdijbier van Tongerlo, Leffe, Duvel en Westmalle, dus dat komt helemaal goed. :+ O, en ze weten ook hoe je lekkere pralines moet maken. :cool:

@balleknieper: Naar wat ik begrepen heb zal dat inderdaad geïmplementeerd moeten worden ja.

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Van al dat bier , dat is geweldig , alleen van die pralines , daar moet ge afblijven , da's niet goed voor de lijn , dan is een pak frieten met stoofvlees véél beter , alhoewel ook niet goed voor de lijn , maar t'is meer en smaakt altijd. ;)

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mike, Je hebt je werk hier goed gedaan en veel plezier en succes in Curacao en de website;)

Edit/ Je zei dat je als je terugkomt niet weet wat je gaat doen.. Ik denk dat je dan misschien wel een xbox 360 hebt en hier weer verder gaat.(hoop ik)

Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Reply:

WHYYY!!!!!!!!!! WHY YOU!!!!! WHY NOT A N00B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :'-( :'-( :'-( :'-(

srry ik liet me ff gaan.. Good luck op de antillen

Deel Deze Pagina