Aftermath/Shady Records VS Murder Inc.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Mike, 23 apr 2003.

1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, jullie hebben hier vast wel over gehoord, 50 cent en eminem die nu beef hebben met Ja Rule. Wat vinden jullie hier nou van??? Ik persoonlijk haat murder Inc. vooral omdat Ja Rule Pac faked (ook wel "de" Pac bitter genoemd), klote muziek maakt, zielig is, denkt dat ie geliefd is omdat iedere tmf kijker zijn platen koopt, een thug probeert te zijn wat ie niet is en omdat Fatal (van de outlawz) waarschijnlijk naar Murder Inc. gaat en omdat ik Ja Rule natuurlijk haat...en dan heb ik het nog niet gehad over die andere zielige lui bij Murder Inc. En daarom heb ik nu veel meer respect voor 50 gekregen, zo en nu jullie

2. MaCk

MaCk nouhou :(

Leuk Bevonden:
    0
    hmm wat een hoop geblaat.

Waarschijnlijk hobbel jij gewoon achter 50 cent aan.
    Jij vindt hem dope etc.. Hij haat Ja conclusie tha mika haat Ja ook.

Want (naar mijn mening!!) maakt Ja echt wel vette beats en rhymes. Net als 50 cent, alleen het is net iets andere muziek.

En begrijp me niet verkeerd hoor.. ik ben echt een superfan van JA rule, maar de afgelopen 3 weken zit 50 cent in mn discman.

En dat Ja een 'pac faker is.. hoe kom je daaraan:confused:

zo nu jij weer :cool:

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Ja Rule een Pac faker is word wel vaker gezegt. In livin it up heeft hij een paar stukken text gejat van Pac. Ik weet niet meer wat het orginele liedje van Pac was maar ik d8 dat die op de 'all eyez on me' cd staat ergens aan het eind.

4. MaCk

MaCk nouhou :(

Leuk Bevonden:
    0
    hmmkej :)

zal het is na luisteren.

5. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: Aftermath/Shady Records VS Murder Inc.

Jongen, ik hou ook niet echt van 50 cent maar wel van Pac en ik ben geen mikA Hakkinnen maar Mike. En ik hate Murder Inc. voordat In da Club ooit op jou tmf gedraait werd, probeer mij maar niet uit te maken voor een of ander figuur die achter 50 aanloopt want iedereen die wat van Pac weet weet dat Ja Rule m faked: uiterlijk, hij jat lyrics etc. etc.

Het spijt me wel (nou eigenlijk niet) maar in die laatste video van Ja Rule en Ashanti probeert hij te rhymen maar dat gaat dus echt helemaal mis...

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  6. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    yep 50 all the way , hij maakt echt veel betere muziek :D

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel fan van 2Pac maar ik haat Murder Inc daarom niet echt, Ja lijkt soms wel Pac na te doen maar dat kan ook maar zo lijken. Ik vond hem wel aardig maar ik vidn dat hij nu wel een beetje crap maakt. Vooral omdat het weer zo op elkaar lijkt.
    Maar hee dat vind ik he:)

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja Rule schreeuwt, 50 niet
    (gaat ook wel als hij in zijn bek is geschoten)

9. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor ook iets mafs aan die Ja Rule. Eminem en 50 zijn gewoon de beste.

/edit

JA is zeker wel een faker. Moet je maar eens naar de clip van Jay-Z --> can i get a.... kijken. Dan zie je Ja Rule voor het eerst rappen helemaal op het einden. Die gozer lijkt net op 2PAC.

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  10. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Rule is gewoon een domme schreeuwlelijk, weer een punt voor Eminem en 50 Cent

11. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, Precies, Moet je op KaZaA eens '50 Cent - Ja Rule Diss' downloaden :cool:.

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    nou, en...pac is dood, en er is vervanging nodig,

ik vind Ja Rule wel goed

maar 50 cents, eminem, dre enz. ook
    en nog een heleboel andere artiesten/DJ's

en dat ze bij death row records, murder inc. of shady records horen, boeit mij geen flikker, het gaat om de muziek

13. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Rule is gaar hij gilt en als je naar zijn tekst luisterd hoor je alleen maar bitches, fucking en smoke weet enzo
    hij is gewoon wannabee bikkel

14. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ashanti is lekker en ik vind dat 50 niet meteen ruled na 1 leuk liedje (wat waarschijnlijk geschreven is door Em). Die 50 kan niet eens harder als 30 db praten en kan absoluut geen gevoel leggen in ze raps.

Em ruled gewoon nog steeds het hardst en dat zal ie blijven

15. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    TuPac world Wide hahah

nee man al die ruzies vind ik echt nep.
    Maar volgens mij hoort gewoon bij de Rap-scene. Dan zijn ze stoer weetje. Elke dissen en dreigen. Kijk mij eens stoer zijn haha ik vind het maar triest.
    Ik vond Ja Rule trouwens eerst wel oke maar ik begin me nu eigenlijk een beetje aan hem te ergeren. Zijn stem vind ik vrij irritant en zijn nummers zijn ook niet echt goed ofzo.
    Dat nummer in da club van 50 cent vind ik echt goed. Heb hem al 1000x gehoord ofzo en ik blijf hem goed vinden. Dat nieuwe nummer vind ik zelf bagger maarja.
    Hmmz misschien moet ik ook ff iemand dissen en ruzie maken. Dan ben ik ook stoer :)

16. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    Eminem is eigenlijk de beste rapper, vind ik,
    vooral in de ietwat serieusere liedjes,

die weet-ik-veel-hoe-die-heet liedje van "gues who's back, back again, shady's back, tell some men" daar vind ik niets aan, maar nu sing for the moment is weer zwaar goed

17. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    wat een thread pff :D
    Maar goed mijn mening: Ik hou van alle hiphop r&b :+ daar kunnen jullie niet tegen op! :p

en waarom murder inc haten :confused:
    hier ben ik het nou mee eens!

18. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Jupz gaat om de muziek

De laatste twee nummers van Eminem vind ik ook zijn beste trouwens. Vraag me af wie de tekst van In da club geschreven heeft:)

19. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand dat ene programma gisteren gezien, trouwens???

van ene louis thoureax(ofzoiets) van de BBC, was een vent die wou een rapper worden, toen ging ie impressario, tekst schrijvers enzo op zoeken om te vragen hoe hij een rapper moest worden, en toen ging ie later op radio rappen....was wel grappig :D :D

20. xboxguy

xboxguy sneaky

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ze album weleens gehoord daar staan zat goeie nummers op :cool:

Deel Deze Pagina