Deze ga ik denk ik wel halen. Ziet er gelikt uit. Ik hoop dat het dezelfde 'feel' heeft en niet teveel een America spelletje word. De nieuwe setting bevalt me eigenlijk helemaal niet. Maar zal mu verbazen als de Nederlanders er niet waren want rond die tijd waren wij toch ook wel een grootmacht. Ik wil eigenlijk terug naar de Iron Age enzo.
Deze game komt zeker in mijn collectie te staan, want AoE 1 & 2 & AoM heb ik helemaal doodgespeeld. De eerste beelden van AoE 3 zien er werkelijk fantastisch uit.
Het zal vast wel op de xbox kunnen, Red Alert kwam ook op de ps1, of het een succes was... dat weet ik niet.
Dit spel ziet er echt goed uit, vandaag zijn er weer wat nieuwe screens vrij gekomen [SIZE=-2]Bron: Gamer.nl[/SIZE] SWEET
WOW dit ziet er echt mooi uit! Volgens mij is dit het mooiste strategie spel dat ik tot nu toe heb gezien. Helaas weet ik nu al 100% zeker dat mn pc dit nooit van zn leven aan kan.
Al iets bekend over systeem eisen en wanneer die ongeveer uit kan komen? Ik kan niet elk jaar een nieuwe pc betalen. Dat vind ik wel echt zuigen aan pc games. Console kan je heel wat jaartjes meedoen. Pc moet je hele tijd upgraden en vervangen AoE is mijn favo game allertijden samen met de C&C seri Hoop dat ik dit deel ook ooit kan spelen. Ziet er Fantastisch uit in iedergeval
ga er maar vanuit dat je een goede pc nodig hebt om dit te draaien, maar ja dit zijn ook pas de eerste screenshots dus niet al te snel conclusies trekken.
lol ik kreeg vandaag pas de persbericht met de officiele bekendmaking, terwijl het hier al dagen bekend is..
Laat ik het zo zeggen, je hebt een goede px nodig, maar als je rome total war of the battle voor middle earth op hoogste resolutie soepel ka draaien kan je deze ook goed draaien, het blijft een strategiespel, er is minder kracht vereist als een half life 2, hopelijk beginnen veel mensen al weer hoop te krijgen
haha ik heb klein beetje hoop maar niet echt veel heb maar pentium 3, 2ghz de rest weet ik niet zo 1 2 3 Waar kan je dat zien op je pc Dat kon toch ergens?
Ik weet niet of hij minder kracht vereist dan Half Life 2. Bij een RTS game komt namelijk ook een goeie CPU om de hoek kijken en is misschien wat meer van belang dan bij een shooter denk ik. Ook zit er in AoE3 een physic engine wat tot nu toe nog nooit is voorgekomen, dit zal denk ik ook wel wat vragen van je systeempje. Al hoop ik wel dat het een beetje te draaien is met bijv een PIV 3 Ghz en een videokaart uit de X800 serie