1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Age of empires 3 Bekend Gemaakt!

Discussie in 'Games' gestart door Rupac, 4 jan 2005.

1. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kan niet meer wachten.

2. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    volop lauw dat je als nederlanders kan spelen :D

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Vette shit, weer hertjes neerschieten:p Ziet er zeer mooi uit

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me zeker een mooi spel. En uiteraard geweldig dat je ook met de Nederlanders kunt spelen (eigenlijk logisch gezien wij toendertijd een van de machtigste landen ter wereld waren).
    Helaas denk ik niet dat mijn pc of laptop dit kan draaien.

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Duurt nog wel ff voordat hij uitkomt.. maar wel een supervette game lijkt het me:)

6. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er heel VET uit. Deze ga ik zeker halen...

7. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel cool als je als samurai kan spelen

8. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al enig idee wat de systeemeisen zullen zijn?

9. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    ^ geen flauw idee
    Wel zin in dit spel 1 en 2 ownden! Hoop alleen dat ze deze wat realistischer is.

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wist niet waar ik het neer moest plaatsen dus ik doe dat hier maar. Age of Empires III, 9,90 bij Dixons :thumbs:

11. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of mijn laptop deze game aankan, want voor dat prijsje wil ik hem wel kopen! :)

Requirements Age of Empires III
    Specificaties Laptop
    Vooral om dat '64 MB video card with support for hardware transformation and lighting required' maak ik me nog wel wat zorgen. En áls hij het al doet, zou die dan wel enigzins soepel lopen?

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit dit spel, heb deel 1 en 2 helemaal kapot gespeeld dus deze gaat er zeker in komen :cool:

*Lacht om systeemeisen :lol: :+ ;)

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    jaja maak ons maar jaloers om jou game rig die je binnenkort krijgt :eek:

lacht zelf ook om systeemeisen, draait perfect hier met alles op high :D ;)

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics
    Support for Hardware Transform and Lighting (T&L)

Intel® graphics products do not have hardware support for T&L. In most games, transform and lighting calculations can be performed on the processor with acceptable performance. Games that specifically check for hardware T&L support may fail to run.

Gaat je niet lukken dus. Transform and Lighting wordt niet door je Intel 910GML ondersteund.

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    download anders eerst ff de demo ;)

16. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik AOE III het beste uit de serie MAAR er zijn ook veel mensen die teleur gesteld zijn omdat het toch wat anders is dan I en II. Houd daar een beetje rekening mee als je hem nog nooit gespeelt heb.

Ik heb zelf de Age of Empires III Collector's Edition daar zit in;

(Soundtrack - The art of Empires - The making of AOE III DVD - Poster (Grote: 43 x 27) - Demo disc - Player's guide - Manual - Quick reference card)

Demo is eigelijk bedoeld om aan je vrienden te geven.

Tot grote verbazing staat er achter in The art of Empires boek een plaatje van Age of Empires I - II - III - IV - V [​IMG]

Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  17. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, en je kan je camera ook niet heel ver uit zoemen. De rede dat je camera niet kan draaien is omdat de gebouwen eigelijk 2D zijn.

Age of Empires III heeft ook een ander engine dan zijn voorgangers, hij maak namelijk gebruik van Age of Mythology engine.

18. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de demo al gedownload en die deed het, dus ik had de game al gekocht. Wel alles op laag, maar dan ziet het er nog steeds best wel mooi uit!
    Hij speelt ook soepel, maar bij gevechten tussen boten is die wel extréém traag. Daar heb ik nu ook niet meer echt last van want dan kijk ik er niet naar (tja je moet toch wat :+).

Heerlijk spel btw > nieuwe verslaving tot Saints Row :)

19. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn vorige post zij ik dat je camera niet kon draaien. Maar ik ben nu pas achter gekomen dat je in AoE III wel gewoon je camera kan draaien.
    (Ik had het gelezen op één van die AoE forums dat je camera niet kon draaien en dat die gebouwen 2D waren maar dat is helemaal niet zo)

Ik heb ook de AoE III: The Asian Dynasties demo gespeelt en ik moet zeggen dat die AoE III: The Asian Dynasties toch wel een unieke sfeer heeft, alleen ik heb nog niet alles gebouwt en ge-upgrade om te kijken wat allemaal nieuw is. Maar er zijn toch wel een aantal dingen veranderd
    zoals eerst een Wonder moet bouwen als je naar een nieuwe tijdperk gaat bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe kun je eigenlijk een luchtballon maken?

Deel Deze Pagina