1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] age of empires III demo, wat vind jij ervan?

Discussie in 'Games' gestart door Zed, 8 sep 2005.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    naja, heb hem ff kunnen spelen op de pc van mn pa en ik vind het toch een waardige AoE opvolger hoor :)
    Leuke tijd volgens mij wel leuke missies en orginele physics :)
    Tis nu een stuk leuker om iemand zn basis in puin te leggen. :D

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tis gewoon heel anders, ben zo gewent aan AoE2, bows/paarden etc, soort van ouwe stijl en nu ineens een nieuwe.

Helemaal van scratch moet je een gevoel van overzicht bouwen, ik zit nu van ehm sjit dat doen ehm oh dat had ik al eeuwen moeten doen etc... naja dat zal wel weer komen hoop ik.

4. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    ZzZz demo van 374mb ZzZz, gelukkig wel 500kb/s (mijn top, dus zal wel harder kunnen).

Kvond het bouwen altijd erg leuk

5. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het tot nu toe niet heel indrukwekkend. gameplay is wel aardig, maar op de een of andere manier vind ik het een beetje vreemd ofzo :{
    Grafisch vind ik het ook teleurstellend. Het ziet er goed uit (gebouwen vallen mooi uit elkaar en physics zijn wel lache), maar met de screens in mn achterhoofd vind ik het toch tegenvallen. Ik had ergens gelezen dat bij de x800 het bloomingeffect is uitgezet. Misschien dat dat het wat minder mooi maakt, maar ik weet niet of ik het moet geloven. Ik had alles op high staan met maximum anti-analysing (3200+/x800/1024mb)
    Iemand enig idee of de volledige versie mooier is? (lijkt mij niet though)

*edit* ik heb het antwoord op mijn eigen vraag al gevonden :)
    volledige versie is mooier. Ze hebben de high textures uit de demo gelaten (gelezen op een ander forum), omdat deze anders te groot zou worden. Ook staat het bloomingeffect uit wat een stuk schijnt te schelen. Maar die zou handmatig aangezet kunnen worden (geen id hoe, kga ff zoeken)

Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Ik vind dat eigenlijk een slechte zaak. Een demo moet vaak een indicatie zijn van hoe het uiteindelijke spel wordt. Maar als dit het geval is komt het helemaal niet overeen met het volledige deel.

Toch moetne ze het allemaal zelf maar weten. Ze lopen hierdoor misschien alleen wat potentiele kopers mis die het allemaal wat mooier hadden willen zien en niet weten dat dit niet veel van de graphics is.

7. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    maar anders lopen ze misschien potentiele kopers mis, omdat ze de download te groot vinden en het spel dus nooit spelen.

trouwens dat ene over de textures heb ik gelezen op een ander forum, dus miss is het ook wel niet waar. En dat over het blooming-effect, dat kan je gewoon bij de setting ingame instellen en die had ik aan dus dat had er nix mee te maken.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat we allemaal gewoon ff moeten wennen :), we hebben teveel AoE2 gespeelt :p.

9. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Wel irri dat die "training" niet in de demo zit. Nu flikker ik gewoon overal gebouwen neer en maak ik manschappen zoals in AoE2. Maar echt lekker gaat het niet:p

Nog maar ff proberen. Maar khad er iig meer van verwacht.

10. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Spel ziet er echt mooi uit, ik kan alles met mn brakke pc'tje op hoog draaien!

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spel er GEWELDIG uitzien, de units zijn niet übergedetailleerd, maar omgeving en gebouwen juist wél. Als je scrolled over de map dan ziet er soms wat gritty ofz uit, maar als je je camera stil laat hangen ziet het er Prachtig uit, met schaduwen van overvliegende vogels, bomen etc
    PRACHTIG

alleen de gameplay is een beetje overweldigend, zal wel een kwestie van wennen zijn.
    ik vind alleen dat de Hudbalk onderin het scherm een beetje té groot is, daardoor is het halve scherm in gebruik. Had beter gekund

De gameplay zelf vind ik niet erg AoE maar toch erg vermakelijk. Ik vond het echt zwaar vet om met dikke kannonen de vijand te bestoken :cool:

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Nou ze bestoken meer mij ermee ;) om de 3minuten komt er een compleet leger aan...

13. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het ook over de single player, heb nog niet veel tijd gehad om hem goed te testen, dus skirmish enzo heb ik niet gedaan. Alleen de SP vond ik nogal saaitjes, maar dat heb ik bij elke RTS Single Player mode.

14. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Ja daar heb ik het ook over, vd 2x dat ik een poging heb gedaan, heb ik 2x verloren

15. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    welke missie ? :confused:
    ik heb de eerste 2 gespeeld, waarvan je bij eentje paar trade posts moest bouwen en bij de 2e was je in zo'n stad iets, en dan werd je aangevallen (die té makkelijk waren af te slaan met je kannonen (als zij kanonnen hadden, gewoon chargen met je cavalerie, en dan weer terug in de stad (om dan later weer naar buiten te gaan wanneer er nieuwe vijandige artillarie is)

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bij AoE2 heb ik EXTREEM weinig de campaign gedaan. Enkele keren begonnen en bij missie 1, 2 of 3 alweer gewoon constant skirmish doen :).
    Met de uitbreiding van AoE2 was het ook nog vetter. Gewoon 3 tegen 3 met computer en dan kun je gewoon zeggen, train villagers, stop nu en focus op military en dan wacht met aanvallen en dan attack! :D En met hun leger meebewegen...
    The good old times :cool:.

17. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind tot nu toe de game best leuk in elkaar steken. Dat idee van handelsposten concentreerd de strijd meer op bepaalde punten en maakt het ook nog strategischer. En de graphics zien er idd niet heel super uit, maar de graphics van die screens zou mijn pc toch niet aan kunnen, dus ik zit daar niet zo mee. De gebouwen zien er trouwens wel prachtig uit en de gevechten zijn best spectaculair en de mannetjes staan niet meer met zwaarden op gebouwen in te hakken! Ach, ik vind het er allemaal wel goed uitzien, ook de campaign lijkt me erg leuk te worden. Gewoon pas eindoordeel vellen als de volledige game in november in de winkels ligt.

18. Roché

Roché GCshop

Leuk Bevonden:
    0
  19. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is wel een leuk spel ook leuk is dat er een trein door je dorp kan rijden en dat is wel makkelijk aan houd voedsel of goud te komen toch moet ik toegeven dat ik deel 2 er beter uit vond zien.

20. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaahaha 8)

Deel Deze Pagina