Erg vet spel net gespeeld. Graphics zijn goed genoeg voor een AoE Game. De screens gaven wel wat hogere verwachtingen maar ik ben niet teleurgesteld. Blijft een heerlijke gameplay, de AoE Gameplay.
kheb et volledige spel en volgens mij ziet het er beter uit, maar misschien heb ik het mis. Het is alweer een tijdje geleden dat ik de demo heb gespeeld.
is het volledige spel inmiddels dan al uit? wist ik niet eens... moet ik toch maar eens in de winkel kijken offie er al ligt
ja eh ik weet niet of die in de winkel ligt. hij lag i.i.g bij een vriend van me in de schappen (.. hiermee bedoel ik dus dat ik em illegaal heb gekregen.. , volgens mij kwam dat niet bij iedereen zo over)
age of empires 2 neem ik aan, deel 3 is officieel net begonne met produceren van de dvd'tjes, en is nog niet verscheept naar de winkels, of het is de illegale versie, trouwens best lame als je de illegale versie download, ik gun het de mensen die aan dit spel hebben gewerkt wel!
jah ik weet nog niet of ik het hun wel moet gunnen, ik weet niet ofze verbeteringen hebben aangebracht sinds AoM en of ze een beetje historisch correct zijn net als AoE2 en al die andere games, dat vonk echt tof
ik heb dit spel nu en ik vind het egt heeel erg tegenvallen had er veel meer van verw8 na zown spel als aoe2
Het spel doet het niet bij mij Ik had eerst hem ingestalleerd blijkt dat mn videokaart niet is geinstalleerd. Oke ffies geinstalleerd en als ik die demo opstart gaat mn computer opnieuw opstarten Ik heb hem zelf opnieuw gedownload bij www.ageofempires3.com maar toch gaat mn computer uit. En dat flikt hij alleen als ik die demo wil opstarten...
Het spel lijkt haalt niet eens in de verste verte de kwaliteit van age of empires 2, ben na half uur spelen alweer gestopt omdat ik er geen ene reed aan vond, een hele grote teleurstelling
Ik heb het spel ook maar ik vind het echt een SUPER goed spel hoor. Ben zelf nu bezig met de Campain en het is (vind ik) wel super verslavend hoor . EDIT: Als je bijv. dit ziet, wat vinden jullie hier dan niet mooi aan?
Ik vind dat je veelste weinig overzicht hebt, omdat je neit ver genoeg boven het spel veld uit kan kijken. Verder vind ik de units en buildings veel minder cool dan die van age of empires2.. Ik heb hier met nog een aantal mensen die deel 2 ook vet rlxt vinden geproken en overal hoor ik iig hetzelfde. Het is gewoon lang niet zo goed en cool als age of empires. Het zijn die kleine dingetjes zoals de stemmetjes als je op buildings en units klikt enzo, geluidjes die elke age op empires 2 speler zich zal herinneren. Dat vind het gewoon niet terug, waardoor bij mij de overal fealing met het spel veel minder is*)
Misschien moet je ook een keer Campain proberen als je dat nog niet gedaan hebt. Dat vind ik dus het leukst .
Heb het spel ook besteld. Wel al een tijdje geleden dat ik een RTS heb gespeeld maar was er weer eens aan toe. Ik hoop dat het me niet gaat tegenvallen. Wat ik zo lees in reviews moet ie best goed en mooi zijn, ik wacht af...