1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Age Of Empires Online

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 17 aug 2010.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.078
    Ik niet, wanneer hebben jullie je ingeschreven?
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Woehoe vandaag een code binnengekregen , dus mochten jullie nog iemand nodig hebben dan wil ik wel meedoen!
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Super vet! Voeg me allemaal toe op Live, kunnen we eens spelen. Ik kan natuurlijk ook met mijn lvl. 11 personage jullie helpen, dan zit er lekker tempo in de beginmissies. Enn, ik maak super veel resources in m'n stad, dus als iemand iets nodig heeft, roept u maar!
     
  4. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Net even ingeschreven, wil zeker meer beta's testen voor Windows, Willem voeg me maar toe het lijkt me een topper van een game.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand zin om nu wat te spelen dan? :)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wanneer komt de echte game dan?

    Hoeveel tijd ben je er trouwens aan kwijt als je een beetje goed wilt zijn? Uit ervaring weet ik dat dit soort spellen gevaarlijk voor je leven kunnen zijn. Voor travian ging ik de wekker zetten 8)
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, ligt er aan wat jij verstaat onder 'goed in zijn'. PvP kan natuurlijk heel moeilijk zijn, maar ik vind het spel leuk omdat je samen missies kan doen en het super vet is te handelen tussen met andere steden. Zo kom je aan blueprints, upgrades en resources om jouw unieke leger en stad te bouwen. Da's echt super tof.
     
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    17e aangemeld voor de BETA, nog steeds geen e-mail! :mad:
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je word ook niet zomaar toegelaten. :+ Wanneer je jezelf inschrijft, maak je kans om bij de eerste volgende keer dat er weer mensen toegelaten worden, het spel te mogen spelen. Het is niet zo dat iedereen die zich aanmeldt gratis dit spel kan spelen. 8)
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    12 oktober aangemeld en ook nog geen e-mail: Succes :+
     
  11. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Owh, dan kan ik het vergeten!:p Ga dit spel zeker wel kopen!:+
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met goed zijn bedoel ik dus een race doen met wie het snelst kan groeien. Na een tijdje heb je geen leven meer. Ik ben best kwetsbaar voor dit soort shit. :+
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm... ook nu weet ik niet goed hoe ik je post moet opvatten. :+ Bedoel je welk land (Egypt en Greek in bèta) het sterkst is? Dat zou ik echt niet kunnen zeggen, ik weet wel dat er nu al gigantische verschillen zijn qua speelstijl tussen de twee. Tijdens het spelen van een quest zit het zo: De Greek zijn vrij standaard, aparte gebouwen voor elke soort unit, voor alles resources nodig enzo. De Egypt starten standaard met een Priestess die andere units kan boosten en je gaat een Age omhoog door een Temple of Seth (en later Temloe of Ra en nog één) te bouwen.
    En qua city building zijn ze volgens mij hetzelfde, alleen is het design natuurlijk compleet anders.
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh kut gewoon keihard vergeten dat ik die code nu heb (nauwelijks thuis geweest)! Binnenkort maar is spelen (of co-op met mensen van hier, lijkt me leuk) als ik weer tijd heb. Hectische dagen momenteel.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand die al begonnen is?
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar je hebt toch altijd een soort van concurrentie? Ik vergelijk m'n stats altijd met andere en probeer ze dan in te halen. Wat andere hebben met een lvl op WoW of rank in CoD/Halo heb ik altijd met dit soort type games. :+
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm... dit spel heeft geen stats zoals jij bedoelt. Je kan betere equipment hebben dan anderen omdat jij bijvoorbeeld je geld uitgeeft aan resources en daar interessante spullen van maakt. Anderen geven geld uit aan een grote / mooie stad.
     
  18. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Welcome to the Age of Empires Online Closed Beta!

    :cool:

    Straks maar eens ff proberen.
     
  19. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag ook de mail ontvangen :)

    Wel problemen gehad met patchen maar goed is inmiddels al verholpen

    Owh en mocht je erin zitten add me tag :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2011
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    vandaag ook maar is beginnen.
     

Deel Deze Pagina