Woehoe vandaag een code binnengekregen , dus mochten jullie nog iemand nodig hebben dan wil ik wel meedoen!
Super vet! Voeg me allemaal toe op Live, kunnen we eens spelen. Ik kan natuurlijk ook met mijn lvl. 11 personage jullie helpen, dan zit er lekker tempo in de beginmissies. Enn, ik maak super veel resources in m'n stad, dus als iemand iets nodig heeft, roept u maar!
Net even ingeschreven, wil zeker meer beta's testen voor Windows, Willem voeg me maar toe het lijkt me een topper van een game.
Wanneer komt de echte game dan? Hoeveel tijd ben je er trouwens aan kwijt als je een beetje goed wilt zijn? Uit ervaring weet ik dat dit soort spellen gevaarlijk voor je leven kunnen zijn. Voor travian ging ik de wekker zetten
Uhm, ligt er aan wat jij verstaat onder 'goed in zijn'. PvP kan natuurlijk heel moeilijk zijn, maar ik vind het spel leuk omdat je samen missies kan doen en het super vet is te handelen tussen met andere steden. Zo kom je aan blueprints, upgrades en resources om jouw unieke leger en stad te bouwen. Da's echt super tof.
Je word ook niet zomaar toegelaten. Wanneer je jezelf inschrijft, maak je kans om bij de eerste volgende keer dat er weer mensen toegelaten worden, het spel te mogen spelen. Het is niet zo dat iedereen die zich aanmeldt gratis dit spel kan spelen.
Met goed zijn bedoel ik dus een race doen met wie het snelst kan groeien. Na een tijdje heb je geen leven meer. Ik ben best kwetsbaar voor dit soort shit.
Uhm... ook nu weet ik niet goed hoe ik je post moet opvatten. Bedoel je welk land (Egypt en Greek in bèta) het sterkst is? Dat zou ik echt niet kunnen zeggen, ik weet wel dat er nu al gigantische verschillen zijn qua speelstijl tussen de twee. Tijdens het spelen van een quest zit het zo: De Greek zijn vrij standaard, aparte gebouwen voor elke soort unit, voor alles resources nodig enzo. De Egypt starten standaard met een Priestess die andere units kan boosten en je gaat een Age omhoog door een Temple of Seth (en later Temloe of Ra en nog één) te bouwen. En qua city building zijn ze volgens mij hetzelfde, alleen is het design natuurlijk compleet anders.
Ooh kut gewoon keihard vergeten dat ik die code nu heb (nauwelijks thuis geweest)! Binnenkort maar is spelen (of co-op met mensen van hier, lijkt me leuk) als ik weer tijd heb. Hectische dagen momenteel.
Maar je hebt toch altijd een soort van concurrentie? Ik vergelijk m'n stats altijd met andere en probeer ze dan in te halen. Wat andere hebben met een lvl op WoW of rank in CoD/Halo heb ik altijd met dit soort type games.
Uhm... dit spel heeft geen stats zoals jij bedoelt. Je kan betere equipment hebben dan anderen omdat jij bijvoorbeeld je geld uitgeeft aan resources en daar interessante spullen van maakt. Anderen geven geld uit aan een grote / mooie stad.
Heb vandaag ook de mail ontvangen Wel problemen gehad met patchen maar goed is inmiddels al verholpen Owh en mocht je erin zitten add me tag