Ben 'm aan het installeren. edit; Natuurlijk kies ik de Grieken, ben daar helemaal weg van. Wilde zelfs bijna Geschiedenis doen op het HBO om door te stromen naar het WO voor Oudheidkunde .
Ik vind wel dat het een beetje doorbijten is in het begin, ben pas level 5 maar vind het tot nu toe erg saai.
Ik ben nu lvl 4, maar ik vind het inderdaad ook nog erg saai. De opdrachten zijn veel te makkelijk en je hoeft maar 2 dingen te bouwen, of een paar mannetjes maken... Iemand die ons kan overtuigen om het spel langer te spelen?
Straks kan je dikke stad gaan bouwen. En heel veel resources verbouwen in je stad die je kan gebruiken voor nieuwe armors. En dat zie je ook allemaal in-game terug als je een missie speelt. Straks veel meer co-op missies, PvP Arena, andere steden bezoeken, unieke items ruilen etc. etc. Grotere missies die je echt samen moet doen.
Ik zit op een standaard laptop. Kan ik dit spel dan spelen? heb namelijk beetje weinig verstand van systeemeisen etc
Wow, dit spel is echt perfect voor mij. Age of Empires 2 echt he-le-maal kapot gespeeld, ik hoop dat de Nederlanders er in zitten. Of zitten er maar 2 volken in?
Gisteren ik eindelijk de code gekregen, geeft ie een error aan! Redeem code etc gedaan, bij het opstarten van het spel geeft hij aan dat er een error is. Meerdere mensen last van?!
Jup. Verwijder Spartan Project en installeer dan opnieuw. Dan als je hem opnieuw hebt geinstalleerd ga je naar taakbeheer( CTRL+ALT+DEL >> Taakbeheer), daarna kijk je bij de lijst van processen en sluit je combine(of iets in die trend) af. Dan start je de launcher op en moet hij het gewoon doen
Yay, heb een code via curse.com gekregen. Moet je account maken misschien zijn er nog, ze zijn net bezig met codes weg geven
Stomme beta nog geen een keer gespeeld! Omdat elke keer als ik wil update de melding 'there was an error'. En heb tijdje terug al opgezocht wat het betekende.... weet nu nog steeds niet lolled! Ga nu nog ff zoeken. Heb wel vista ligt vast daar aan :')