1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Age of Wonders: Planetfall

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 5 aug 2019.

  1. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Moet de game nodig weer is spelen. Dus alweer een nieuwe uitbreiding. Even wachten op een mooie aanbieding.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik zou mikken op het einde van het jaar voor een mooie aanbieding. Dit is dacht ik de laatste van te voren aangekondigde expansion... al hoop ik altijd op meer. Maar gecombineerd met alle patches is deze game inmiddels behoorlijk volwassen in zijn feature set geworden.




    Wat meer indepth materiaal. Duitsers zijn sowieso TBS fans, wanneer ze geen "eurojank" RPGs maken. ;)

    EDIT: Oatbound paladin champions kunnen zich dus tegen alle aanvallen in een ronde verdedigen? Dat is sowieso altijd vet. En dan heb je magiers (watchers) die de champions nog verder kunnen boosten. En paddo robots. Past bij dit dev team. :D
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2020
    ageQned vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    Star Kings is uit, inclusief een patch (vooralsnog PC). Star Kings = paladin mechs. De patch voegt een compleet nieuwe modus toe, een soort galactic conquest waarbij je bonussen van jouw planeten meeneemt naar nieuwe planeten (zoals units, techs etc). Ook zijn er nieuwe "residential districts" in steden. Wat dat in PF inhoudt, een meer economisch ingerichte stad? En er is meer. Anyway, zag een mooie aanbieding op Steam; game + alle DLC voor 30,60 euro. Misschien toch maar eens voor de aankoop gaan. ;)
     
    ageQned vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420





    Introductie tot de nieuwe Galactic Empire mode! Natuurlijk gepresenteerd door DasTactic. Das heeft veel TBS materiaal op YT.

    EDIT: Episode 1 toegevoegd. De start van een nieuw imperium op een maagdelijke planeet...
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2020
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    Nieuwe essentiƫle DLC strats.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Speelt iemand anders dan Zifnap dit wel? :+
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Ik heb de demo en wil het al 2 jaar. CIV + RTS. Op m'n switch zou ik het misschien nog spelen maar niet beschikbaar. Maar niet echt tijd ervoor, dus ik like alleen zifnaps posts erover. Das bijna hetzelfde.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Haha jawel hoor
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Die like "vinger" van je staat anders alweer een tijdje stil. :+

    Vette game hoor. Wel complex, dus heb het gevoel dat veel over mijn hoofd gaat in de eerste speeluren.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    130+ Uur & still going strong! Inmiddels met de eerste expansion bezig (Revelations). Deze game is zelfs beter dan ik dacht, maar je moet het zeker een tijdje spelen om alle features te laten bezinken. De campaign kaarten met vier of vijf sterren moeilijkheidsgraad vielen mij ontzettend tegen op "medium", dus ben teruggeschakeld naar "low challenge" zodat ik meer tijd kan spenderen aan het questen en onderzoeken. Wanneer ik straks individuele kaarten ga spelen verhoog ik wel weer de moeilijkheidsgraad. Het mod systeem in PF is erg goed gedaan. Het begint redelijk generiek, maar inmiddels heb ik een paar OP builds weten te verzinnen die potentieel hele legers plat leggen. Lightning shotgun (waarbij de bliksem naar verschillende tegenstanders springt) + stun + steal movepoints + extra stagger. Niets blijft ongeschonden. Mijn vliegende held (Kir'ko ras) heeft psionic power gloves en de vaardigheid "psionic storm", waarbij hij tussen de tegenstander opduikt, schade doet en verlamt. Hij heeft meer dan 100 hit points, extra psionic schilden en life leech bij elke klap inclusief first strike. Die gast is bijna niet plat te krijgen. Of wat dacht je van snipers met "area of effect" munitie en extra range + critical hit. Het is praktisch artillerie. Ik zeg: AI kom maar op! :D
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2021
    ageQned vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina