Het schijnt dat je in Auf geen headshots kunt geven, dat je dan gewoon een heel magazijn in z'n kop moet plempen voor het vijandje neer gaat. Is dat zo ?
Ja het is niet helemaal goed geregeld bij AUF, ook raakje ze de hele tijd maar bewegen ze niet enzo (dus alsof ze niet geraakt worden)
Ja dat probleem had ik ook, ik heb het spel een paar dagen gehuurd en het meest de multiplayer gespeeld tegen bots enzo. En ik vond ook dat je soms de tegenstander opeens dood krijgt ofzo en het volgende moment er wel 100 kogels inpompt en dat ie dan nog steeds niet neervalt. Echt heel appart. Opzich wel een bug ja, en ook het schieten door de muur is ook heel weak. Je staat gewoon in een lege kamer en opeens komt er een kogel door de muur ofzo en wil je weg, maar dat kan dan niet, heel raar
Beroerd spel dus, had al een review gelezen. 6/10. Ik hoop dat Nightfire wel bijzonder wordt. Het schijnt dat je in dat spel kunt switchen tussen 1st en 3rd person view (niet zoals bij MGS dat je alleen kunt kijken en schieten maar echt volledig) En dat er overal meerdere oplossingen zijn a la Deus Ex. En Deus Ex is zwaar koel !
Huh..? begin me dom te voelen ]:- Wat is nou precies het verschil tussen third person en first person?
Nou eh, je drukt op een knoppie en je gaat van 1st person view (a la HALO) naar 3rd person view (a la Max Payne). Zoiets denk ik dan. Ik weet niet of dat kan wanneer je maar wil, maar dan heb je wel replay value als een beest. Tr@m$, bij HALO heb je geen 3rd person view, ja, alleen bij voertuigen. 3rd warthog view zeg maar....
Anytime. Ik weet niet zeker of het spel echt zo wordt, misschien switcht het automatisch tussen 1st en 3rd person. Je kan altijd hopen toch ?