niet getreurd xenior hij komt als het goed is begin september volgens tothegame.com dus tegen die tijd heb jij wel weer dukas!
Maar ik moet sjparen voor verhuizing, nieuwe koelkast, nieuwe bla bla bla's ensjo. Argh..moet ook nog m'n NTSCboxje kopen... *Laat schouders even hangen. *Fleurt alweer op. *Ist kwijt en lacht weer.
morge hopen dat ie er is op 7 aug anders ga ik ik moet die game nu kan iemand echt bevestigen dat het zeker is dat hij morge komt?
Moet nu wel snel komen, in Am. istie er net. Tjekte een paar dagen terug, hadden ze hem nog niet. Nu wel.Hoppa!
Ik ga hem hier kopen en daar istie pas de 23ste(Regio2) Vreemd dat ze hem in Am. al hebben, dacht dat ze deze tegelijk wilden releasen...
intertoys had em niet en wis niet wanneer huls waren lamballen die moesten doorverbinden naar een andere afdeling en daarna niet opnamen frs had em niet, en wis ook de release niet bart smit zei de 23e, nadat de ruzie tussen 2 werknemers voorbij was: achtergrond: hij is er niet telefoongast: ik denk het wel, ik zal ff kijken telefoongast: o nee toch niet. achtergrond: dat zei ik toch lekka puh
hoezo niet als het de zelfde gameplay heeft als thps dan kunnen we wel iets leuks verwachten hoor....