1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Agressie tijdens het gamen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoparHotrod, 15 nov 2004.

1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga soms nogal vloeken :D O-)

2. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Vroeger had ik zo'n vechtspel battle arena toshinden, wanneer ik dan verloor werd ik vet kwaat op mn broertje als die er dan naast zat en dan sloeg ik hem helemaal in elkaar omdat ik vond dat hij me afleide,,, is niet zo goed gegaan :{ maar hij kwam iedere keer weer kijken

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa nu heb ik niet echt meer een agressie tijdens gamen. Vroeger wel, vooral op de PC. Dat sloeg ik tijdens een potje Fifa 2000 wel eens een paar toetsen uit het toetsenbord.
    Het meest recente is toch wel tijdens Ninja Gaiden, als die baas dan weer van me won, gooide ik de controller wel ff op de bank (gelukkig de bank, en niet de grond want dat was ie wel kapot:))
    Ik moet zeggen, ben een rustigere gamer geworen:p

4. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    LOL :D , eigenlijk best wel lullig voor je broertje |:-

zoiets zou ik dus nooit doen O-) , alleen ik heb wel een keer zo hard gevloekt toen ik een gevecht in soul calibur II niet haalde dat de buren kwamen klagen 8)

5. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de game waar ik de meeste frustratie bij kreeg is blinx. without a doubt. er vloog zelfs een aantal keren een controller door mijn kamer tijdens het spelen van deze game :eek: .
    twas opzich wel een mooi spel, maar hoe de gameplay in elkaar zat was te frustrerend voor woorden. ook kon je in een level niet opslaan. dus als je af was moest je helemaal weer opnieuw beginnen.

(je komt zo overigens wel op nieuwe vloekwoorden :+ )

6. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Halo multiplayer
    met een vriend van me, telkens als de een dan andere killde werd er weer gemept :p

7. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben die bedden en controllers toch veel te verduren zeg..

Ik lust geen marsepijn, keer bij ninja gaiden(eindbaas) en project gotham racing 2(cone challenge) werd ik zo boos dat ik m`n xbox uitzette, stampend naar beneden ben gegaan en marsepijn begon te eten van narigheid, me moeder vroeg : Wat doe je nou toch? Ik zeg, oooo gadverdamme marsepijn :)

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De bank is ook niet alles hoor! Doe ik ook wel eens, stuitert ie terug op de bank, valt ie alsnog op de grond... :mad:

9. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik maar een watje in vergelijking tot jullie. Ik geef altijd een ram op m'n stoelleuning als ik pissed ben, als het te erg wordt vloek ik wat en zo kom ik door m'n spellen heen :p

10. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    wat nog het aller ergst is dat als je je controller tegen de muur mept dat er dan komt te staan

please pu your controller in your xbox

en dan denk je *^%$*^%$ toch op man krijg ^¼€ en dan kom je er achter dat dat je enigste controller was.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    bij mijn broer: FIFA!! maakt niet uit welke!
    Hij scheld erop los al gaat een bal fout met kutjoch tegen me en K*nker homo en hij geeft me stompen...:D
    Me broer is trouwens (21) en ik (1:cool:.
    Ik heb het meestal met racespellen zoals nfsu2 dat je het net niet haald doordat je tegen een auto aan knalt of zoiets!

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    tsja je moet het maar van je broer hebben...Laatst met Halo 2 op legendary de laatste level tging er heerlijk oplos met het gescheld toen ik telkens gedood werd door zo'n half maaltje..

Argessie tijdens het gamen heb ik meestal niet zoveel alleen als het echt niet lukt, want dan wil je het ook halen en dan Vloek je nog wellis teveel, 1 controller is al van een soort van stuk verklaard, met PGR 1 rijd je wagen zomaar na achter toe terwijl je geen enkele knop indrukt :confused: en met halo 1 en 2 gaat masterchief/Elite steeds na boven kijken...tsja je moet wat als het niet lukt :eek:

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb het soms met clanwars maar me vader is echt erg als het niet lukt......zie ik weer een muis van 50 € vliegen :'-(
    ben 1 keer kwaad geworden op me pa en sindsdien niet meer dat blauwe geval langs zien vliegen

14. Chrs

Chrs like me?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik soms nog weleens al lukt het me echt niet dan wil ik nog wel eens om me heen slaan op op de TV of Monitor maar ik sla dan niet echt tegen aan maar dan bedreig ik de TV :9

15. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog best aardig voor mn controllers zo te horen :)
    Als ik al echt boos wordt op een spel sla ik een paar keer op bed. En vloek ik een keer, en ga ik het nog een keer proberen. Als het niet snel lukt zorgt dat er juist voor dat ik nog liever wil halen. Ik heb bij PGR 2 echt uren op een baan geoefend, de voldoening is dan echt zo groot als je na al dat gevloek de race haalt.

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb standaard een opstelling staan op mijn kamer om een slagtechniek op te oefenen waarbij je planken doormidden slaat, er zijn er al heel wat gesneuveld tijdens Ninja Gaiden.

17. Mogie

Mogie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja agressie..

Het is bij mij inherent aan het gamen, want ik ben vrij agressief als iets niet lukt...

Bij De oude Championship Manager moest mijn beeldscherm er altijd aan geloven. Nu sla ik niet meer, want als ik dat zo doe zou niks meer over blijven van mijn schermpje..

Ik kan me ook zo druk over Mario Kart maken, als mijn vriendin (bijna altijd) wint door een hele gluiperige manier. Dan moet zij het dus ontgelden...

En Gran Turismo 3 is ook zo'n spel wara ik agressief van wordt. Dat komt mede omdat ik die besturing zo klote vind..

Op de Xbox zijn Pes4 en PGR2 toch wel de spellen waar ik mezelf soms niet in beheersingkan houden. Regelmatig vliegen de controllers door de huiskamer..

18. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    K ben blijf over het algemeen vrij rustig tijdens het gamen, O-) de éénige games waar ik echt Argessief van wordt zijn ninja gaiden na het downloaden van de huricane pack (daarvoor af en toe) dat zijn gewoon echt van die momenten waarbij je dingen kapot wil gaan maken. Gelukkig had ik die tijd een hele grote boxzak op m'n kamer hangen voor jiu-jitsu training (werk heel goed om je frustraties op af te reageeren :9 ) en met PGR 2 heb ik een keer m'n controller uit het raam gesmeten toen ik met een hele moeilijke race bezig was en ik de hele tijd eerste reed, en ik 300 meter voor de finische een fout maakte waardoor ik laatse werd, me moeder zat ik de serre en zag zo van uit het zolderraam een controller over de serre vliegen :eek:

19. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik word vaak bij racegames heel agressief als ik door een klein foutje van mezelf te grote schade veroorzaak. Bij NFSU2 heb ik het wel eens tijdens een outrun, dan maak ik een minimale fout, maar toch crosst de tegenstander zo hard weg, wat gewoon onmogelijk is. Gisteren had ik het nog bij Total Immersion Racing. Ik lag 3 ronden vol aan kop, maak ik de laatste bocht een klein foutje, beland ik een klein beetje in de grindbak, word ik 5e, is in enkele seconden mijn hele kampioenschap verneukt.
    Bij Racing Evoluzione kan ik nooit eerste worden, die plek is behoorlijk onhaalbaar, terwijl ik niet eens echt slecht ben, maar ik heb veel problemen met bochten. Een bocht doorrammen kost heel veel tijd, maar een bocht gewoon normaal nemen door te remmen kost ook veel tijd. Ik word wat ik ook doe wel ingehaald in een bocht. Dan vloek ik wel eens de ergste woorden die in me opkomen.

Dit heb ik ook wel eens bij spellen waar je je tegenstander moet killen, af en toe ook bij bijvoorbeeld Fable (Maze, Jack of Blades). Ik kan soms geen mogelijke oplossing vinden om zwakheden van tegenstanders te vinden, waardoor ik denk dat een tegenstander onverslaanbaar is. Dan word ik ook boos. Gelukkig kan ik op de fora van xbw.nl wel de antwoorden vinden_O_ .

Tijdens het spelen van Morrowind heb ik wel eens een moeilijke quest gehaald of iets belangrijks gevonden of gedaan, wat me veel moeite kost. Dan vergeet ik wel eens direct te saven en ddan loopt het spel vast. Dan breid ik mijn vloek-vocabulaire ook wel eens uit, of probeer ik mijn controller door midden te breken (wat niet lukt:{ ).

Bij topspin versla ik in de Career-mode de onbekende tegenstanders in twee sets van 3-0, dus extreem makkelijk. Zodra ik moeilijkere toernooien ga spelen, kom ik wat van de 16 echte pro's tegen, Daar maak ikzelf geen enkele kans tegen, hoe vaak ik ook oefen. Dan word ik ook weer boos.

Mijn grootste utbarsting tijdens het gamen dateert van niet zo lang terug: Ik was in NFSU2 mooi een eindje opweg, ik was net in Niveau5 beland, ik had een Ford Focus met alle level 3 perfomance erin. Ik wilde wel een keer de Nissan Skyline _O_ hebben, dus ik besloot eerst alles van mijn Focus af te halen en de Focus in te ruilen voor de Skyline. Bleek dat ik alles kwijt was en met een standaard Skyline niveau 5 moest zien te halen, wat onmogelijk is. Toen moest ik weer helemaal opnieuw beginnen. Mooie naaistreken van EA.

20. X(box)Men

X(box)Men Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij zowat alle spellen. Eens werd ik zo aggressief dat ik 1 week niet meer op mijn xbox mocht... O-)

Deel Deze Pagina