1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Agressie tijdens het gamen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoparHotrod, 15 nov 2004.

  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Afgelopen week was ik pissed tijdens het gamen waar mijn Pa bij was. Vond ie ook niet geweldig. Ik denk dat zoiets mij ook overkomt als mijn Pa er weer bij staat
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Die staat ook hoog op mijn lijstje ja. Ik heb het net nog gepresteerd om dood te gaan in KOTOR 1 na een uur spelen. Ik dacht dat autosave aanstond, dus niet... Heb meteen geen zin meer om dat stuk over te doen. :mad:
    Ben op Live mijn agressie maar af gaan reageren in Halo 2.
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat probleem heb ik dan ook al snel met games. Dan ga ik dood of valt de stroom uit of loopt ie vast, zonder te saven. Dan dat hele stuk opnieuw doen zit mij ook vaak dwars. Dat had ik een flinke tijd terug met Beyond Good & Evil ook. Ik was elke dag flink bezig met dat spel en ik zou en wilde hem persé uitspelen, totdat het probleem voorkwam waar we nu over praten. Sinds die tijd heb ik het spel (volgens mij wel een half jaar of langer) laten liggen, vorige week heb ik hem maar weg gedaan.

    Dit heb ik ook wel eens als een tegenstander (monster, vijand, auto) te moeilijk is om te verslaan. Dan is de lol er vaak vanaf en speel ik het spel ook niet meer
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden was echt niet mijn spel. Het was even leuk om die eindbazen te verslaan, maar ik heb er echt een hekel aan om dingen 10 keer te proberen. Af en toe is leuk, maar iedere keer datzelfde gezeik. Ik vond het einde van halo op legendary ook zwaar k*t. Ik vind racen al niet leuk, en dan ook nog binnen die tijd. Ik heb zelfs een keer op het punt gestaan om dat schip binnen te stappen toen de tijd om was. Scheelde nog geen seconde.
    Heb het spel nog steeds niet op legendary gehaald, geen zin meer in
     
  5. Fleppie

    Fleppie Surinamese

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    niet waard

    Nou, ik denk dat iedereen wel eens gefrustreerd raakt bij het gamen, maar zodra ik me ga ergeren aan ene game, stop ik ermee. Het moet wel leuk blijven. Ik heb ook de ervaring dat soms iets gewoon niet lukt, om het de volgende dag binnen 10 minuten te halen.

    Wat ik wel heb bij bv warcraft 3 of any mulitplayer team game (wolfenstein: enemy territory ook bv) dan kan ik mij goed aan mijn teammates ergeren als die weer eens noobish aan het doen zijn. De ergste soort zijn diegene die zelf noobish doen en dan jou uitschelden terwijl je alle werk doet. Dan boeit die ene win me totala niet meer en disconnect ik meteen, mag ie meteen aanvoelen wie het echte werk deed.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Fak bij ninja gaiden kan ik echt helemaal gek worden als het voor de 982736459843765913465436484938752093847651 duizendste keer niet lukt. pffffff.
    daar kan ik echt zo super kwaad om worden.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dingen 10 keer proberen vindt ik ook altijd zo k*t 8) !! Bij een spel wil ik het wel altijd blijven proberen. En dat is Splinter Cell. 1&2 heb ik helemaal grijs gespeeld! Ook al moest ik iets honderden keren proberen :p !!

    Maar zie deze thread net, en het valt me op dat ik mij met vele personen hier kan vergelijken :p , dus ben niet de enige!

    Maar ik vloek ook alles bij elkaar en sla dan hard op de bank, maar gooien met een controller 8)?!!?! Neej, dat noch net niej :D !!
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gaat gooien met je controller kan je het op een gegeven moment helemáál niet meer opnieuw proberen en baal je dus nog meer.
     
  9. STEEL EAGLE

    STEEL EAGLE xboxlivegamers.be

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    tijdens gamen alleen als ze beginnen stofzuigen ineens of als ze aan het zagen zijn en ni kunnen zwijgen |:-
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vind het ook altijd behoorlijk irritant als ik in een belangrijke race zit en dan ook op een belangrijke positie en als dan mensen met mij beginnen te praten. Dan raak ik snel afgeleid.

    Ik was laatst met een kampioenschap bezig in Total Immersion Racing. Het was de laatste race van het kampioenschap en ik stond 2e. Als ik de race voor NR1 zou eindigen, dan won ik het kampioenschap en als NR1 voor mij eindigde, dan werd ik 2e. Ik was bezig met de ene-laatste bocht en toen lag ik tweedes. In die bocht haalde ik NR1 in en moest nog 1 pittige bocht, terwijl ie bijna naast mij reed. Toen begon mijn oma tegen mij te praten. Gelukkig won ik hem nog net in zelfde tijd als mijn tegenstander.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Pff was jij even blij dat je hem net aan haalde:)
     
  12. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    ja, normaal als mijn zusje dat doet zeg ik wel eens "verdomme, bek dicht" of iets in die richting. Als mijn ouders dat doen, word ik ook behoorlijk pissig, maar mijn oma uitschelden of pissed over worden. Die begrijpt dat toch allemaal niet dat een game soms belangrijk is.
     
  13. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben alleen een beetje aggressief tijdens een potje splinter cell PT.
    als ik met een spie ontdekt wordt of als ik terwijl ik aan het neutralizen ben gedood wordt ofzo..
    Dan kan ik wel aggressief uit de hoek komen:p
    maar voor de rest hou ik me kalm vooral bij Halo2, zeker wanneer ze mijn karretje opblazen hou ik me rustig;)
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Kingdom Under Fire: The Crusaders.
    Wanneer ik denk ha ik heb het, nou dan komt er nog een orc leger van level 20 aan om me te vermorzelen. En je soldaten kunnen er niks van. Het vechten. Het hangt helemaal af van de leader.
     

Deel Deze Pagina