agressive inline

Discussie in 'Algemeen' gestart door jelle1988, 30 aug 2002.

1. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Actie mwah, het ligt aan je zelf he. Als je veel tricks maakt en je juice meter vol is ga je harder...

2. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    When it comes to visuals and sound, it seems Cube and PS2 can rarely compete. Though GameCube and Xbox come close in many respects, the Xbox stills earns the edge in every category but control. The hardware in the Xbox gives it a distinct advantage, particularly over PS2, but it's still up to developers to maximize the power of all three consoles. The fact is, Aggressive Inline could have been a lot better on both GameCube and Xbox, but because it's developed for the lowest common denominator, neither version really does much with what their platforms have to offer.

If you have an Xbox, Aggressive Inline is clearly the better choice. The graphics and sound are superior and the game comes with an extra level. However, if you don't have an Xbox, Aggressive Inline is still a great choice. Despite the less attractive graphics, the PS2 is probably a better choice over the GameCube, simply because of the controller. If you aren't gaining any extras like a new level and customizable soundtracks, you probably want to go with the console with the best controls.

Champion: Xbox!

goed nieuws dus voor xbox owners.

3. Flood

Flood Guest

in de pu kreeg het volgens mij een 9.1

dus zal wel goed spel zijn

4. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Geluid van de skater? Wat bedoel je daarmee? Is mij nog nooit opgevallen...:confused:

5. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met die geluiden bedoel ik grinden en van plonk geluiden zwaar nep en irri. Ik heb hem gisteren mp gedaan op de ps2 maar daar werd je gek van de kartels en de mist en pop-up?!?!

6. Gazbombz

Gazbombz Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Agressive Inline is zeker n vet gaaf spel. Vooral Boardwalk is tof met al die atrakties en om op de achtbaan te grinden. En ook het Museum is tof, alleen een beetje TE groot:) (heb alle sleutels al) en met een beetje oefene kom je een heel end. alleen in t 1e level the third traffic light is n beetje erug moeilijk (zelfs met jump level 8:'-( )

7. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk! Met jou kan ik praten. Hoe grind je dat derde traffic light? Ik vat er niks van, en de sleutel? Ik wordt gek, waarom lukt me dat niet? :'-(

8. Gazbombz

Gazbombz Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hulp nodig hebt dan mail je maar naar gasbom2002@hotmail.com of stuur n pm, en anders moet je bij xbox4ever zijn die weet er ook wel veel van...

9. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had je naam al even in mijn buddy list gezet. Maar waar vind je die sleutel nou en hoe grind je die derde traffic light?

10. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die traffic light is makelijk gewoon van de ene naar de andere springen en voor die sleutels moet je nog ff wachten ergens op airport krijg je de eerste en zo kan je de rest halen

Laatst bewerkt: 1 sep 2002
  11. xbox4ever

xbox4ever Guest

da derde stoplicht is moeilijk!
    die hek ok nog nie!
    hoe moet je er ooit op kome? kep jump level 8 maarja...
    ik speel het spel same me Gazombz.

12. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook nog niet, maar met dat vaulten kom je wel een stuk dichterbij, nog ff een paar uurtjes doorpielen dan maar :)

13. Neejoh

Neejoh Buffy-addict :P

Leuk Bevonden:
    0
    Hij leek mij ook moeilijk, maar dat valt enorm mee. De eerste 2 doe je waarschijnlijk door die golvenden buis gelijk aan het begin te grinden. De 3e moet je niet zo doen! Vanuit het begin gezien, ga je net of de kruising met die stoplichten, en kijk je naar rechts voor. Daar zie je een "strap" zeg maar. Met gras erop. Als je genoeg vaart hebt, grind je eerst de onderste, spring je naar een verdieping hoger, en dan nog een hoger - als je genoeg vaart hebt kan je nu op het 3e stoplicht springen.

Zo moeilijk is het niet, had meer van jullie verwacht jongens, ik doe het ook nog maar 3dagen :+ :p :p :p

14. ThaFrag

Leuk Bevonden:
    0
    Huh dat trapje zit toch juist aan de kant van het tweede stoplicht.....:confused:

Deel Deze Pagina