Ik heb nu ook Agressive Inline gekocht, ik twijfelde ff, want na Tony Hawk 2 op de N64 wou ik in eerste instantie weer een Tony Hawk game. Alleen mijn budget is momenteel nou niet om over naar huis te schrijven met als gevolg dat ik een deeltje vier in die serie niet kon kopen, daarnaast begreep ik dat THPS4 ook geen XboxLive ondersteunt dus wacht ik liver ff op deel vijf om daar de volle mep voor neer te leggen. Agressive Inline was zodoende een hele goede uitkomst, nice price, en een erg leuke game.
Ik wil eigenlijk voor geen enkele game 70 euro neerleggen.. het is gewoon zo duur.. Kan een arme student niet betalen Maar AI is gewoon een leuke game, niet voor 70 euro, wel voor 20
Ik als mede student kan daar over mee praten. Maarja het is voor een goed doel (xbox) dus achja. on topic: Ik heb de demo gespeeld en ik vond niet echt vaart inzitten. Ik vermaak me zeer met tony hawk 4, maar 20 euro is wel een aantrekkelijke prijs.
Ook niet voor games als Halo en Splinter Cell? Ik vind AI ook geen 70 euro waard. Maar voor 20 euro vind ik em echt een koopie! Zeer leuke game, waar je wel flink wat uurtjes zoet mee kan zijn. Heb je nog geen skate game, en wil je er toch is eentje uitproberen voor een redelijke prijs. Daar is AI
Voor Halo heb ik wel 70 euro over Splintercell weet ik zo nog maar niet. Maar AI is gewoon een leuke game, totdat je THPS4 of 3 hebt gespeeld. Daar zit gewoon veel meer vaart in, vergeleken met die games gaat AI behoorlijk traag... Zoals Chupacabra al zegt
was bij frs, zie ik m daar voor 30 euro liggen, controller hadden ze ook niet meer bestel eerders dan wel een spel via inet