Ahh Idols en Henk-Jan shit word er gek van

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha Divinity, 5 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Sorry beste mede forum gebruikers maar ik kan er nu echt niet meer tegen. Ik zat net ff RTL boulevard te kijken en dan komt die misselijke uit de pot gerukte slijmbal van een Henkgaaaaaaaagh kan z'n naam niet eens uitspreken op TV. En waarom om interressant roddels te bieden??? Nee natuurlijk niet maar om z'n slijmerige doorgestoken kaart bilmaatje van een Boris een beetje te promoten en hij probeert een beetje de waarheid te verdoezelen door smoesjes te verzinnen over hoe dat hele programma geen doorgestoken kaart is terwijl het eigenlijk de grootste geldklopperij is geweest tot nu toe. Ik bedoel ik heb niets tegen Boris ofzo eer wie eer toe komt, maar dan moet het wel EERlijk zijn. En Idols is alles behalve eerlijk geweest, vooral nu dat steeds meer duidelijk wordt dat Boris al proffesioneel bezig is geweest en volgens mij mocht je niet aan Idols mee doen als je al een proffessionele carriere op poten aan het zetten was (Was er niet in de eerste Idols niet iemand om die reden gekickt??)

Maar nee ze hebben gewoon iemand gepakt die al bezig was beroemd te worden en Idols gebruikt om er meteen een grote slag uit te slaan inplaats van amateur een ster te maken wat immers de bedoeling hoort te zijn.............. Doorgestoken kaart en geldklopperij, ben ik blij dat ik nooit met zulke programma's gestemd heb maar desondanks heb ik toch een soort gevoel alsof je flink genaaid bent..... en dan bedoel ik het niet op de positieve manier..................

moest het echt ff kwijt wat vinden jullie ervan??

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Kalmeer ff enzo.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waar kan een mens zich druk om maken! Waar maak jij je druk om!
    Wat boeit mij het nou of Boris al eerder wat met muziek hebt gedaan? Wat boeit mij het nou dat Idols nepperij zou zijn. Zolang er maar een goede artiest uit voort komt die goeie platen maakt! Dan vind ik het best!

4. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Pff man doe niet zo opgefokt. Idols is Idols, en als het je niet bevalt, dan kijk je toch niet. Ik weet niet wat het is, maar ik geloof altijd wel wat die kerel zegt. Ik denk dat het wel eerlijk is gegaan. Geef me één goede reden waarom ze het niet eerlijk zouden doen...

5. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Henk-Jan Smit

Ik vind niet dat je de schuld dan in Henk-Jan Smit z'n schoenen moet schuiven. Hij probeert er alleen maar het beste van te maken, wat er dan ook gezegd mag worden over Idols.
    Ik weet verder niet of dat waar is over dat er geen proffessionals mogen meedoen, maar wat maakt dat verder ook uit. Als er maar nieuw Nederlands talent komt, daar draait Idols ook mede om.
    Ik weet niet wie je bedoeld met iemand die werd gekicked omdat ie proffesional bezig was. Ik denk dat je Roger bedoelt, maar die was zelf uit de finales gestapt om zo met zijn eigen band verder te kunnen.

Laatst bewerkt: 5 mei 2004
  6. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben niet opgefokt, en het niet kijken dat is nou weer niet bepaald een optie want wat moet je dan doen geen krant lezen geen TV kijken geen bladen lezen???? LOL het staat overal je wordt er mee geconfronteerd of je wilt of niet. En daarom word ik er zo moe van, alles wordt opgehyped iedereen gebrainwashed zodat we straks allemaal als brave burgertjes netjes onze extra centjes aan SMSje uitgeven en CD's of andere troep. Kijk ik zal nooit iets van Idols kopen ofzo en ik kijk Idols ook al niet maar desondanks weet ik toch alles omdat het niet uitmaakt waar je naar toe kijkt je ziet en hoort er toch van. Zelfs als zou je doof, stom en blind zijn zullen ze nog wel een manier vinden om die Idols crap in je brein te stampen. Dus als het toch onvermijdelijk is laat het dan op z'n minst nog leuk, eerlijk, niet huichelachting en goed zijn.

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Doorgestoken kaart komt altijd uit. Dat zou het einde van het programma betekenen. Weinig kans dus.

8. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat je je erg druk maakt om niks

9. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    |:- pff wat een drukte....hier hebbe wet al zo lang over gehad, als je nx te doen heb, ga dan op je zwart doos spele ofzo...pfff |:-

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar sluit ik me bij aan. Daarnaast had je je frustratie gerust in een van de andere idols-topics kunnen uiten, nóg een nieuw idols-topic alleen omdat jij zonodig je gal wilt spuien vind ik nogal overbodig. Daarom gaat deze dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina