Sorry beste mede forum gebruikers maar ik kan er nu echt niet meer tegen. Ik zat net ff RTL boulevard te kijken en dan komt die misselijke uit de pot gerukte slijmbal van een Henkgaaaaaaaagh kan z'n naam niet eens uitspreken op TV. En waarom om interressant roddels te bieden??? Nee natuurlijk niet maar om z'n slijmerige doorgestoken kaart bilmaatje van een Boris een beetje te promoten en hij probeert een beetje de waarheid te verdoezelen door smoesjes te verzinnen over hoe dat hele programma geen doorgestoken kaart is terwijl het eigenlijk de grootste geldklopperij is geweest tot nu toe. Ik bedoel ik heb niets tegen Boris ofzo eer wie eer toe komt, maar dan moet het wel EERlijk zijn. En Idols is alles behalve eerlijk geweest, vooral nu dat steeds meer duidelijk wordt dat Boris al proffesioneel bezig is geweest en volgens mij mocht je niet aan Idols mee doen als je al een proffessionele carriere op poten aan het zetten was (Was er niet in de eerste Idols niet iemand om die reden gekickt??)
Maar nee ze hebben gewoon iemand gepakt die al bezig was beroemd te worden en Idols gebruikt om er meteen een grote slag uit te slaan inplaats van amateur een ster te maken wat immers de bedoeling hoort te zijn.............. Doorgestoken kaart en geldklopperij, ben ik blij dat ik nooit met zulke programma's gestemd heb maar desondanks heb ik toch een soort gevoel alsof je flink genaaid bent..... en dan bedoel ik het niet op de positieve manier..................
moest het echt ff kwijt wat vinden jullie ervan??
Laatst bewerkt: 5 mei 2004
1 persoon vindt dit leuk.