niks vinden? de link van Sonic is goed en gaat naar de AJAX variant. Op gamepro vindt je, zoals ook al genoemd is, een shitload aan info. Eigenlijk struikel je op elke multi-console site over de previews en interviews. Moet lukken dus. Daarnaast Sonis 87 was vrij volledig en heeft de meeste info al meegedeeld. Hoogstens valt nog toe te voegen dat ook management een onderdeel van het spel vormt, dus niet alleen een footie, maar dus een footie+. Een variant waar ik geen voorstander van ben. Laten we wel wezen de eerste echte goede, alleen, voetbalsimulatiegame moet nog komen.
Ik heb net ff die links bekeken en het ziet er wel goed uit. Raar dat ik hier helemaal niks van afweet!!! Aangezien ik best wel een diehard footy lover ben en Ajax toch echt mijn cluppie is!!!!! Ben echt benieuwd man!!
Waar heb jij over.. Er zijn verschillende versies, het zijn geen totaal los-staande games van elkaar. Er is geen sprake van uitmelken, nog niet althans.
als dat jullei het nieuws op xbw un beetje bij gehouden hadden wisten jullie wel dat deze game uit zou komen