Ajax vs AC Milan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ajax, 21 mrt 2003.

1. Ajax

Ajax Guest

wie gaat er door?

Ajax of AC milan

Ik denk dat Ajax doorgaat naar de halve finale:9 :D

2. masterape

masterape Guest

Ik denk dat ajax er nu toch wel uitligt. ook al ben ik een fan:eek: :{

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is wel beter dan AC Milan denk ik :) Ik gok op een 1 - 0 voor Ajax natuurlijk

4. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelijkspel, en dan gaat toch AC Milan door

5. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    liever Ajax, ik kan geen italianen meer zien. In iedere uefa rotzooi zijn ze vertegenwoordigd. Dus voor mij mag ajax wel door, ik heb daarbij niets met Ac milan, Ajax is tenminste nederlands........

6. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    terign ac milaan is wel andere poep als roma hoor.....ik gok dat ajax word geslacht zowel uit als thuis..net als toeb ij inter

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als jij zegt dat Ajax "geslacht" is tegen Inter laat dat alleen maar zien dat je niet zo heel veel verstand van voetbal hebt, de mensen die dat wel hebben zullen begrijpen wat ik bedoel:)

Ohja wat Milan betreft:
    "Milan, Milan, WHO THE FUCK IS MILAN":p

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    whohoo natuurlijk hoop ik dat Ajax doorgaat en ik denk ook dat ze een kans maken, mits ze thuis de nul kunnen houden. Maar stel je eens voor, de volgende halve finales:

Real Madrid - Barcelona
    Inter Milan - AC Milan

Maar zoals bonez al zegt: Milan, Milan, who the fuck is milan!
    Dat herinner ik me nog héél goed :D

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat Ajax doorgaat :eek:

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb deze veplaatst ... omdat ik deze thread toch meer bij actualtiteit en sport vind horen ... gebro mag hem terug plaatsen hoor ;)

Oja Ajax heeft zoveel geluk dus die wint!

11. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had liever Man. United, of beter, Barcelona. Italiaanse clubs zijn altijd zo irritant, en ja als je al zover bent wil je natuurlijk wel een club met status :) Maarja AC Milaan is ook wel mooi en sportief gezien misschien wel de beste loting, al wordt het voor Ajax wel heel zwaar...Laten we het beste ervan hopen :D

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    het interesseert me echt geen flikker eerlijk gezegd, maar ik heb toch een beetje voorkeur voor Milan, omdat ik op een of andere manier altijd de voorkeur geef aan italianen; bij het wk bijvoorbeeld juich ik altijd voor Italie (vinden de meeste mensen niet leuk bij NL - Italie als je het met een paar mensen kijkt :) )

bij wedstrijden als deze doe ik altijd zo; ik schakel midden in de wedstrijd in en kijk dan ff tot er iets gebeurt, en dan kan ik de volgende dag net doen alsof ik hem gezien heb: 'DAAAMN!! die gast van die overtreding in de 70'e had echt zwaar rooie kaart moeten krijgen!!' ;)

13. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Ajax door gaat AC Milan had vorig jaar zelfs al moeite met Roda.

En bovendien vind ik ajax op dit moment in de Champions league beter voetballen als AC Milan.

14. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik HOOP dat ajax wint, maar ik denk echt dat AC milan deze keer de winnaar is t.o.v. ajax. maar ik ben echt voor ajax, ajax heeft wel een pittige tegenstander aan AC milan. vrees ik.

15. -=Nick=-

-=Nick=- New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat nou geluk. Je bent zeker een kakkerlak of een boer :D

Ajax is vet goed doorgekomen naar de kwartfinale ZONDER geluk.
    }:]

Ik hoop dat ze de CL winnen met zo een jonge team...en dat ze AC Milan verslaan:9

Ajax 4-EVER

16. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft in '95 van Ac Milan gewonnen in de finale en nu moet het ook lukken. Dit team is misschien nog niet zo ervaren maar als je ziet hoe ze door de 1e en 2e ronde zijn gekomen denk ik dat ze een goede kans maken. :)

17. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valencia - Ajax niet gezien zeker? :{.

Wees toch eens rëeel, en geef gewoon toe dat Ajax wel een beetje geluk heeft gehad.

18. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Valencia - Ajax ja, waar Valencia in de allerlaatste minuut er nog net een gelijkspel uit wist te slepen. En hoe vaak is het zo dat Ajax ongeluk had? Heel vaak, en dan niet alleen in die laatste 2 ronde's..

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Milan doorgaat door 1-1 in Amsterdam en 1-0 in Milan

20. masterape

masterape Guest

Ik had liever Sparta tegen gehad: O sorry ik hoor net dat die 1e divisie spelen:eek:

Deel Deze Pagina