1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro - Avtomat Kalashnikov

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja nogal...

2. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld, je krijgt een harde stijve P13MEL

@Ar1d1Ty: Nee, ik heb niet de officiele woord gebruikt, dus dit is legaal :)

Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  3. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

Omg exp wat zeg je nou toch!?
    P13MEL?? Mag je dat woord wel zomaar gebruiken? :{ :lol:
    Jij bent echt stout.

4. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wel 8)

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

heb je een drang om zoiets te posten JeePee? als er iemand van dat GoW team jou of een andere DRC-member een keer aanpakt in een match dan wordt er hier toch ook niet enthousiast gepost over hoe je 'aangepakt' bent? En daarbij, DRC zit toch ook in het GOW toernooi? is het dan niet beter dat je gewoon even NIKS erover zegt en gewoon even bekijkt hoe het allemaal zal lopen? Ik ben in ieder geval trots op je dat je SphinXz en DarknesS hebt 'aangepakt' op Gears, aangezien Gears de reden is dat SphinXz en DarknesS in de clan zitten? Ohnee wacht, dat was voor de een FPS en de ander RTS.

Well done.

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Waarschijnlijk wil JeePee duidelijk maken dat jullie niet moeten blijven roepen dat jullie de beste zijn. Het is nogal irritant, weet je.

7. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom verwachten mensen dat goede GoW spelers contineu bovenaanstaan in een player match? Ooit over nagedacht dat veel mensen een player match spelen terwijl ze liggend op de bank met iemand aan het praten zijn (om maar een dwarsstraat te noemen).

Ik zeg dit niet om het voor AK op te nemen, maar ik wordt er ziek van als er bijvoorbeeld ook bij mij mensen in de player match komen en meteen het idee hebben dat ze 2x zo goed zijn dan mij of mijn clan.

Ik zeg het maar één keer dus luister goed:

Denk je dat je beter bent? Bewijs het in Clanmatches of toernooien!
    Ga niet zitten zweten voor playermatches..

Laatst bewerkt: 22 feb 2007
  8. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Gozer, praat niet met "jullie" want het is ook irri, als je zegt dat "jullie de beste zijn",.. ik zeg niet dat k de beste ben, maar jij weer wel!

Nou dat is pas irri!:confused:

9. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ik zeg niet dat ik goed ben, ik bewijs het gewoon telkens weer\o/
    PS. Hat ik jouw niet een keer eerder gevraagd om je bek te houden?

10. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ik voel me buitengesloten..|:-

11. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou van jou!\o/

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

idd, een PLAYER MATCH is geen RANKED MATCH, en een ranked match telt als je het hebt over een match waarin je strijd voor een leaderbord, al is dit deze van het spel zelf, of je strijd voor bijvoorbeeld een Gamebattles leaderbord.
    In een Player match kan een speler van alles aan het doen zijn, eten/drinken/luieren/rukk3n, maar misschien ook wel het verbeteren van zijn kwaliteiten met wapens of tactieken die hij in een Clanmatch nooit zou doen..

Iemand afslachten in een Playermatch zegt niks, de toernooien daar draait het om.

13. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Te mooi voor woorden:emo:

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik hou ook van jou (K)!

Lol en bij een player match ga ik vb mensen smoken of alleen chainsawen en hyperactief liedjes zingen :9 En stilstaan en praten met EXp3r1EnZ \o/

15. JeePee

JeePee Guest

Er zit nogal een verschil tussen DRC en jullie (of nou ja, zoals Exp. al zegt is 'jullie' een groot woord... met name Drksphinx). Hij loopt continu te blairen dat hij een speler van wereldniveau is en daar heb ik een hekel aan. Helemaal omdat hij dus echt niet zo goed is. Zelfkennis is één van de mens belangrijkste eigenschappen en die probeer ik bij te brengen ;)

We hadden ons wel aangemeld. Maar bij aanvang van het toernooi ging Sander z'n 360 kaduuk, TraxX ging de luchtmacht in en onze andere member met GoW (FredKroket) was inactief. Dus ja, ik was in m'n eentje over dus het had niet al te veel zin :9

Dat gaat voor mij niet op. Alsof Sander en ik in 'het' GoW team zitten? Dat hele shooter genre hoort niet eens bij ons.

Jupjup.

16. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    1-Negeer SpinXz dan gewoon.
    2-Das klote.
    3-Is het dan zo boeiend dat je ze verslaat?
    4-Gaap, wordt hier een beetje moe van.

17. AK47Ar1d1Ty

AK47Ar1d1Ty Guest

@JeePee Drksphinx is ook een wereldniveau speler, op COD ja. Niet op GOW aap, dus still jij. En darkness speelt net gow.

En jij, als een non shooter gast (Ja je zuigt idd heel erg in gow) probeert ons te vertellen, dat wij niet van wereldniveau zijn op gow? Nigga please. Ik zou zeggen ga gow oefenen, daag ons uit en als je wint *LOL*, dan wil ik best me mond houden until then stfu en speel je race spelletjes of w/e jij doet en post niet in dit topic. kthnx

Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2007
  18. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    enige wat ze willen is erkenning.. en die krijgen ze met deze houding al helemaal niet, dus gaan ze zelf heel hard roepen dat ze de bomb zijn goed bezig:thumbs:

19. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Niet door Nederlandse clans nee ;). Maar dat boeit ons ook vrij weinig.

20. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ja, al die NL clans lachen wij gewoon uit..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina