1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro - Avtomat Kalashnikov

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Avip xman is idd goed, zat bij ons eerst in de clan eTa, waar ik ook geen member meer van ben..

2. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Wil je zeggen dat het niet waar is? Voeg me maar toe.. bewijs ik het opnieuw..

3. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    IK own jullie allemaal met COD3 :D:D

4. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Dat is waar..

5. SmartieZ

SmartieZ Guest

niet beter dan GS/aVIP, ze weigerde toen der tijd zelfs tegen ons te spelen.. en AztacK en Deadbringr waren gewoon killing-machines, toen Xman nog niet bij aVIP zat moest ik met Prime altijd het denkwerk doen, en als je 360GS site nog zou bestaan zou je op de screenshots zien dat ik meestal bovenaan of 2e stond, simpelweg omdat denken+goed spelen veel meer opleverd dan alleen goed spelen..

Bij de duitsers een kar98k(scoped) of een MP44, een BAR bij de Americanen, een Lee-Enfield bij de Engelsen en bij de Russen wilde ik altijd af.. Maar Rauolio niet geloven dat ik de kwaliteiten heb.. AK47 SmartieZ voor de challenge, een dagje en ik heb mijn kar-schot weer terug..

Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2007
  6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    OMG Goku+DDB uit het toernooi \o/

7. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat we dan CTF moesten spelen... We speelden alleen CTF als we wisten dat we konden winnen, maar wij hadden geen enkele tactiek daarop. Op TDM hadden we wel veel tactieken. aVIP en eVo waren niet te verglijken:
    aVIP: #1 CTF
    eVo: #1 TDM
    Gelukkig zitten we nu ook bij elkaar en combineren we die in WAR. Of niet?

PS: Smartie is gay :p

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

nee hoor Nemesis, we speelde CTF, HQ en zelfs S&D, maar wij hebben wél matches gespeeld tegen eVo als TDM die we verloren (maar dat was ook meer dan redelijk, aangezien we dat nooit deden), jullie als eVo speelde geen HQ, CTF, S&D tegen ons daarentegen..

9. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je wel erg ver terug, dat was toen jullie nog mensen hadden als bijvoorbeeld: Brabus, Skittle en zulk soort mensen. Later gingen jullie pas in CTF spelen met betere spelers.

10. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar zoals Nemesis al zei speelde we dat nooit, tot de dag van vandaag vind ik deathmatch & team deathmatch echt 10x leuker dan HQ/CTF/S&D. We speelde het simpelweg nooit en daarom gingen wij die uitdaging van jullie niet aan.

qoute: ''en AztacK en Deadbringr waren gewoon killing-machines''

Wat dacht je van ons 3'en, het enige zonde was dat we nooit een geschikte 4de konden vinden anders was ons dreamteam compleet. Maar laten we hier nou niet verder over discussieren want hier komen we toch nooit uit. Laten we houden op eVo=beste op Tdm aVip= beste op Hq/CTF. Fini!

11. mag ik in jullie clan?

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Alleen als je AK47 SmartieZ Jr wilt worden, en je van mannen houd..

13. Zijn jullie een gay clan ofzo?

mja iemand zei, dat ik hier moest kijken, als ik in AK47 wilt komen, want ik vind jullie een goede clan ( ik heb het van de clan QFP gehoord)
    voeg mijn gamertag anders toe: XT I HypnoZe

14. SmartieZ

SmartieZ Guest

'Een goede clan' is volgens SphinXz nog bescheiden te noemen, jammer dat hij hier nu niet kan komen posten. En ja, we zijn een gay clan omdat de meerderheid (Nemesis, SphinXz, EXp3R1EnZ, Ar1d1Ty, DarknesS) gay is, ikzelf ben meer van het andere geslacht..

Edit, ik heb je toegevoegd op LIVE, je krijgt je try-out wel ..

15. ahha.. dus je bent een meisje, dat op jongens valt?
    wist helemaal niet dat je een meisje was! hoe oud ben je dan?
    opzich heeft je stem wel wat van een meisje af jah... nu ik het zo hoor

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

waarom moet je het nou verpesten? leef die gedachte door en je zult nooit een waardig lid van AK worden.. vind je dat al meisjesachtig klinken, wacht tot je EXp3R1EnZ eens achter de X360 treft.. je lach is NIET TE HOUDEN!

17. hij is tog een chille gozer, en hij speelt tog vaak met die aridity?

18. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    OMG...
    Anyway: HypnoZe, als je wilt joinen moet je even naar onze site gaan (1ste post) en daar join us invullen (Noteer ook je msn, dan kan ik je de juiste gamertag geven voor een try-out). Selecteer daar het spel wat je wilt spelen en ik geef je de juiste persoon.

PS: Negeer Smartie :p

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Hans er is iets vaags ik kan jou niet meer bereiken via MSN omdat ik dan SMS'jes moet kopen, je staat als een Mobiel-Contactpersoon in mijn MSN lijst..

20. ik heb ook van andere gehoord, dat juis hij gay is, dus owke, ik negeer hem wel!:thumbs: ikga nu ff jullie website bekijken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina