1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro - Avtomat Kalashnikov

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SmartieZ

SmartieZ Guest

who cares, het is een bescheide naam waar je ver mee kunt komen .. Daarbij is er niemand die Quality Gaming eerder gebruikt heeft, als je het over 360 gaming hebt tenminste, over het algemeen is er geen naam meer te verzinnen of hij is al eens OOIT gebruikt voor een clan.. er bestaat op de 360 nog een AK47 clan..

qG is een mooie tag, en klinkt bescheiden (goh nou hoeven wij ons als spelers niet meer in te houden!) ik zag nog te denken aan Lock n Load als clannaam, maar het is gewoon qG geworden ..

ja darkness verander maar als je wilt..

2. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SmartieZ ik wil niet gierig klinken maar ik heb er nu echt de punten niet voror, ik kan hem toch nog niet veranderen dus ik heb nu nog geen punten nodig maar ik denk ik zeg het alvast. Geldt ook voor exp en Ar1...

3. METALFEAR

METALFEAR Guest

Neu niemand anders gebruikt Quality.........en dat zeiden jullie volgens mij ook over iemand die AK ofzo had......

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

again, who cares?

ik heb het niet over quality, maar over de CLANNAAM... Quality Force Players is echt iets anders dan quality Gaming..

en nee Just1ce, Ar1d1Ty en EXp3r1EnZ zijn al veranderd, voor de laatste 4 of 5 mensen komen binnenkort de punten binnen..

Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2007
  5. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    uhm je speeltr spelletjes die om niks anders draaien dan geweld, en dan mag je naam niet iets geweldadigs zijn.

lollers

6. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mocht van GB m'n clan niet 'Fuck You Quitters!' noemen omdat er het woordje fuck in stond.

Heb toen ook terug gestuurd dat iemand door midden zagen, hoofd uit elkaar laten splashen of in het geheel uit elkaar schieten met bloed op het scherm inderdaad minder geweldadig was en ik het onmiddelijk ging veranderen!

7. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou op :{

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

we spelen spellen waarin het draait om competitie, een groot bedrijf wil niet graag geassocieert worden met een naam als AK47..

9. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het in jullie geval wel Smartie, als wij een sponser willen in de toekomst zal "Kill" Snitchers ook niet echt in de smaak vallen.

10. SmartieZ

SmartieZ Guest

de naam is in dat geval het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken..

- order je members d.m.v. de gamertags
    - maak een mooie website

daar zou ik eerst aan werken, bekendheid heb je al ..

11. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maarja het voordeel dat wij hebben is dat we de nummer#1 leader van de wereld hebben ( nog geen betere gezien .. is dus niet slijme ) samenwerken gaat um ook goed af en goede members binne halen is een eitje omdat niet alleen smartie daar heel goed in is maar ik bijv. ook en als stempel op het werk hebben wij ook nog een Pro in sites maken die heelveel diepgang geeft als je even de tijd neemt om het uit te vogelen ;)

12. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie persoonlijk een verschil tussen die twee dingen. de content van het spel is puur fantasie en er is niemand die het kapot zagen van iemand als normaal zal ervaren buiten een videospel.

dat geld niet voor scheldwoorden.

13. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Als je "Quality Gaming" wilt zien kun je altijd nog Digital Domination uitnodigen voor een match :D:D

14. Sander Ricken_O_

15. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel Kareem, maar je snapt de ironie ook wel een beetje toch?

Het hele idee van gamertags heeft me altijd tegen gestaan, maar zal er binnenkort toch maar eens naar kijken. Plus als ik een mooie website wil, zal ik het uit moeten besteden. Vraag me af wat je daarvoor kwijt bent.

16. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Robert van der Berg. Wordt tijd dat je een bezoek brengt aan de paus met dat buigen.

17. Ik weet het maar m'n moeder heeft me geleerd altijd te buigen voor mijn superieuren. Sander Ricken _O_

18. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje zelfkennis op zo'n jonge leeftijd kan nooit geen kwaad.
    Dank U :D

19. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar kennen jullie elkaar, waarom gaan jullie niet gezellig een biertje met elkaar drinken.
    Kun je meteen elkaars pik opmeten.

20. Nou als ik Sander Ricken in het echt zie ben ik gewoon helemaal paralyzed van zijn goedheid aura, ik kan d'r ook niks aan doen. Sander Ricken _O_

Oke.. ik houd er al mee op ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina