1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro - Avtomat Kalashnikov

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben straks wel genoeg members aangezien Zero een try-out wil doen en probeert iedereen in HLH te overtuigen om jullie te joinen. Zo blijven allen de loyalen mensen over. Maarja. Dan moet ik ook maar eens proberen mensen uit andere clan's overhalen om HLH te joinen. Hebben jullie tips? (hoe je dit moet aanpakken)

Als diegene die de clanmatch voor het toernooi regeld ff online wil komen kunnen we het regelen.
    Ps. ik ben nu niet meer online.

Veel suc6 met accounts aanmaken :)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  2. SmartieZ

SmartieZ Guest

wow M3RC3NARY ik vroeg eigelijk jou te joinen om een 8 persoon's team te maken, zerosan hoorde dat en die was er wel voor in .. Daarnaast gaan we aankomende week een try-out week houden er zijn spelers vanuit heel Europa die op AK47pro.com allemaal try-outs hebben aangevraagd, we zijn nog op zoek naar 5 spelers dus..

3. LOL, die baraka tog he (nee dit is geen kloon account)

4. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo Smartie voor welk spel wil je dan eigenlijk gaan recruiten....?

5. Inf1nity

Inf1nity Guest

Mijn vraag :9

6. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb goede dingen over jouw gehoord ? is dat waar ? anders kun je altijd try-out vrage ;)

7. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm hij heeft zijn eigen clan al Doodbrengr, perfect legends....ofniet inf1nity.

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

we gaan 2 GoW teams maken, dat we 8 qG mensen in de lobby hebben die tegen elkaar kunnen trainen.. allemaal Europees ook btw

9. Inf1nity

Inf1nity Guest

Klopt, maar stiekem oog ik altijd nog op een plaatsje in qG :eek: :b: Ik ken veel gaste ervan, en bevalt me gewoon wel :9

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2007
  10. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zag ik al aan je stijl van je tekst let maar niet op dat justitie niet snapt .. stuur me ff een PM met je MSN dan maak ik ff werk van je try-out ..

11. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Inf1n als je toch in qG, zit hoe moet het dan met Perfect legends?

12. Inf1nity

Inf1nity Guest

Die heeft meerdere leaders, aan gedacht ;) :b:

13. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je nog dat ik voor het eerst met jullie AK47 gasten sprak en dat (ongeveer) voorstelde.
    Jullie reageerden toen alsof jullie water zagen branden ;)

Je moet doen wat je niet laten kunt, maar was je 3 weken terug niet nog heel blij en trots op je pas opgerichte clan? Ik zou het raar vinden, maar nog maals: je moet doen wat je niet laten kunt :)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  14. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ach, water zien branden, lopen over water, het kan allemaal bij qG.

We hebben nu zo'n 30 aanmeldingen geregeken, als we rond de 50 á 100 zitten beginnen we met het houden van de try-outs! Dit zal dan allemaal te zien zijn via http://www.teamqG.com/

15. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie site :lol:

Nog niet af zeker.

16. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi streven, zit vast wel wat goeds tussen :) Maar hoe wil je de try outs gaan doen?

Ik zat eens te denken he...
    Als je nu 6 mensen tegelijk een try out wil laten doen: Stop 1 gast van qG in Locus en 1 in COG, doe friendly fire aan en laat jezelf meteen doodschieten door de jongens die de try out doen.

Zo kun je precies volgen ze bewegen/spelen. Gewoon 12 rondes laten spelen zodat je iedereen minimaal 3x kan volgen
    (zal eerder komen op zo'n 5x).

Kijk maar wat je ermee doet ;)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  17. samuraYpizzacat

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is nou precies hoe wij het doen, op gow dan...we hebben RS neophyte en uT revenge zo ook getest en ik moet zeggen..dat ging aardig goed. Denk alleen wel als er zoveel aanmeldingen zijn dat we wel even bezig zijn met die try-outs.

18. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik origineel te zijn.... ;)

Weet het wel zeker

19. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja ik had liever een clanmatch daar kan je beter weten of iemand echt goed samenwerkt GoW draait niet alleen om Skils. Het lijkt maar zo bij Player matches.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  20. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Samenwerken is een kwestie van afspraken maken, denk dat je eerst naar skill moet kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina