1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro - Avtomat Kalashnikov

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Nemesis, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog maar 1x in mn leven een andere Darkness gezien ;) Op Starcraft kon ik gewoon op die naam een account maken, omdat hij nog niet in gebruik was, met Tiberian Sun ook, op de 360 heb ik er ook nog nooit 1 gezien, en op een hoop MMORPG's heb ik ook nog nooit een Darkness gezien.

    Trouwens ik gebruik deze naam al super lang, waarom zou ik dan ineens veranderen.
     
  2. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij was ik de eerste die Fenomen4l gebruikte, eens even kijken op gamebattles

    maar iedereen moet toch voor zichzelf weten of ze een originele naam willen? ok, op counterstrike lopen er duizenden Nemesissen en Darknessen rond, maar ja, who cares? Als je de naam mooi vind, en met een clantag ervoor weet je toch wel wie er bedoelt wordt..
     
  3. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Precies, ik heet Inf1nity, 100en heten Inf1nity, maar k vind het een naam dat ergens voor staat :)
     
  4. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik diss jullie allemaal want jullie weten dat niemand op deze planeet ooit just1ce heeft bedacht, laat staan dat iemand een naam heeft met 3 betekenissen door het veranderen van een i naar een 1. Mwhahaha maarja nutteloze discussie so who gives a fuck! @ feno: volgens mij mag je geen sig hebben hier op dit forum althans niet zo groot....zou wel cool vinden als het zou mogen(hint @ mods/admins!)
     
  5. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    LoL, eh Just1ce, jij blijf hange bij AK47 met je gamertag ofzo? :9 Ik zie je eig. nooit meer op GoW? :confused:
     
  6. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien neemt hij het zekere voor het onzekere voor de Halo3 beta

    @ Justice - Kweenie of het mag of niet, ik vind hem gewoon vet, dus heb ik hem erin staan.. waar staat dat dan van geen grote sig?
     
  7. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het ook vet en als het gemogen had dan had ik er ook zeker 1 staan, maar valt het je niet op dat niemand dat hier heeft. Als een mod dit ziet dan zal hij hem verwijderen en dan staat er zoiets van: blabla to big blabla max size blabla...snapie.

    @ infin1ty: precies wat Feno zegt, ik neem het zekere voor het onzekere...weet niet zeker of ik dan de halo 3 beta kan spelen. En over het feit dat ik niet meer zo vaak online ben op gow...tja heb eigenlijk niet meer zo'n zin maar als je ooit zo'n gevoel krijgt van yeah ik wil met meneer justitie spelen invite me dan gewoon...XD
     
  8. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Welke games speel je dan voor qG eig.? ;) CoD2 ofzo?
     
  9. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nu eigenlijk cod2 en ga die h3 beta helemaal kapot spelen...niemand mag mij meer invite voor een ander spel en ik wil de beste van NL worden. Beetje hoog ingeschat maar ik ga het proberen....
     
  10. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik heb mijn naam gewoon veranderd anders dacht iedereen dat ik die n00b van een DMC metalfear ben.....:b:
     
  11. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Hahaha, zitte we in hetzelfde bootje...wordt leuk 2on2 team? :9 :b:
     
  12. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, veel succes ermee :)
    Enne.. zie sig en niks zeggen :9
     
  13. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zei het toch....maar dat zou wel echt super zijn als ik de beste van Nederland zou kunnen worden, King tuur(beste van nederland in H1 en H2) zat bij mij op school en miss kan ik het van hem overnemen. xD
     
  14. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh.. hij zat bij je op school... dan zul je zeker veel kans hebben.. not! :9
    nee maar vet dattie bij jou op school zat!! was het een beetje een goeie kerel of echt zo'n nerdo?
     
  15. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa een beetje ertussen in, hij was geen nerd ofzo maar nou ook niet mister popular, heb een aantal keer met hem gegamed en dan hij is/was zo goed!
     
  16. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, vette shit man!
     
  17. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    @Just1ce
    Tsja ik wil ook de beste van NL zijn eigenlijk wie niet. Maar ga ik het toch proberen. Als ik die beta heb zullen wij dan 1v1 doen?
     
  18. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is goed....maar dan natuurlijk niet meteen in het begin, eerst even een weekje spelen en dan zullen we zien we er tot dan de beste is. Heb er nu al zin in....hoop trouwens wel dat je je eigen lobby's en zo kan opzetten.
     
  19. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Tuurtje speelt nu PGR3, de fool :p Revenge, Ik ownde jouw wel ff met Halo2, en justice is beter dan mij met dat spel :9
     
  20. Ja en jij werd net geowned in die game van 3 minuten geleden infinity :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina