1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. METALFEAR

METALFEAR Guest

Zag gisteren nog dat jullie 2 losses hadden of telt die niet mee omdat jullie wel weer een excuus hebben bedacht dat jullie verloorden?

@ fenomenal: wat the fuck lul jij nou? dat ik weg moest betekende dat er nog maar (2!!!!!!) QFP leden waren tegen 3 AK's.....heb ik gezegd dat ik de beste ben? Nee!!! Voortaan beter begrijpend lezen dat leer je al op de basisschool als het goed is....

Het allertrieste over AK heb ik gisteren wel gehoord..gaat Darkspinx een message sturen naar AvaMega NL dat hij koste wat het kost op de eerste plek moest blijven in het gamerscore leaderboard....

Gast ik ken Ava al fucking lang en denk je nou echt dat hij niet in mijn friendslist staat? Ava stuurde me al een message van wat zijn dit voor zielige kindertjes.......

2. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

LoL..:+ :lol:

jOnge ga een leven zoeke en alle vriendjes van je die in de top 5 staan..

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2007
  3. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, dan moet M3T4LF34R maar weer snel achievements gaan unlocken. Lijkt mij iig niks aan, al die single-player achievements. En alle 2 loses die we hadden waren door problemen, lag en gedc'e members. Als wij hosten tegen Team Win krijgen hun er ook een lose bij.

Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  4. ViperMike

ViperMike Guest

Wat zit iedereen hier tog elkaar af te zeike, wat boeit het welke clan hetbeste is. En die wins en loses bewijzen ook niet alles. Want je kunt niet iedere dag op je best spelen, en stel je hebt dan net een clanwar ben je genaait....Of als je de host tegen je hebt zit je ook al met een groot nadeel.

5. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0

Gozer, alsof ik allemaal niet hoor wat jullie zijn! laat ik het daar niet over hebben, anders ben ik volgend jaar nog bezig!_0/

Enuhh. hier een foto voor je!
    Klik hierzo!

6. METALFEAR

METALFEAR Guest

Had ik dat die losses via Gamebattles was? NEEE (weer verkeerd gelezen *zucht* ) staat notabene op jullie site dat jullie 2 keer hebben verloren. :b:

Darksphinx die gasten die in de top 5 staan hebben meer een leven dan jou...naja behalve Floorwax dan....

7. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Hoezo als jij 7 tot 9 uur gamed op een dag, tsja ik kom niet eens elken dag online, toch?
    En hoe kunne ze dan meer leven hebben als mijn? En voor jouw heet ik Dhr. DrksphinXz.. oke?

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

toch betrap ik je erop M3T4LF34R, om hier elke dag keer op keer terug te komen, op de kast te vliegen (precies wat wij willen?) en weer een net zo nutteloze reactie terug te posten.. Het is gewoon te makkelijk, ik had het DrksphinXz nog gezegt gewoon een message te sturen naar AvaMega en gegarandeert dat hij jou dan binnen 1 dag aan het zeuren had .. Té makkelijk ..

9. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Byetheway Metalfear, jullie had het toch over het aantal verliezen van ons gow team, die hebben namelijk wel 1 loss en die andere is van het cod3 team. Voor dat je mensen de les gaat lezen over beter lezen geef dan zelf het goede voorbeeld...

10. Inf1nity

Inf1nity Guest

Niemand die in de top 5 staat heeft een leven..._0/

11. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook nog een link laten zijn waarop julie 2e lost staat dus laat maar weten en ik post de link wel even hoor.

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

kom op met die link, en begin nu niet over een scrim aub .. :)

13. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    jah, waar blijft ie, en ik hoop zeker voor je, dat je ook alles goed hier hebt gelezen!(daarmee bedoel ik, waar die **** van een metal fear de mist in gaat) met de nieuwe AK47 GoW- clan is!

Good luck met je link!

14. METALFEAR

METALFEAR Guest

Wat kun je je er altijd toch goed uitlullen.....NOT beetje verhaaltjes hier lopen te verzinnen.

15. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ja ik heb over het algemeen en daar hebben julie wel twee losses gehaald.

16. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Dat was het eerste seizoen, en toen zatten ze nog niet bij ons.. tsja, en als jij gewoon je bek dicht houdt?

17. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen natuurlijk geen clanmatches op die niet als AK47 gespeelt zijn.

De top 5 heeft wel een leven, achter de 360. Ze denken dat achievements alles is, het enige wat het zegt is dat je je hele leven achter je 360 zit.

18. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik, voordat je metalfear verdedigt, lees eerst ff door voordat je wat zegt;)

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ik weet het, Drksphinxz is jaloers op mij hij wil dat ook kunnen..

Hmm hele leven achter de 360, klinkt als EXp3R1EnZ .. \o/

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2007
  20. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahahahahaha}:]

Deze week heb ik bufferweek, en moet all1 2 verslagen inleveren, daar heb ik vannacht aan gewerkt, en het was toch pokke weer,.. want wilde nog ff potje voetbal spelen, mja helaas,... maar vandaag en morgen en zaterdag zie je me niet online WAARSCHIJNLIJK! :lol:

Ma smartiez,.. toch heb ik een sociale leven,... zou je niet zeggen he;) hahha

Mja,.. nee krijg al moeilijke tijde nu, mja komt goed...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina