1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. METALFEAR

METALFEAR Guest

het is buffelweek geen bufferweek....ach ja de meeste mensen hebben zelf geen leven dus (proberen) ze het maar op iemand anders te schuiven zodat ze hopen dat ze niet de enige zijn.

2. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

jonge.. ik heb jouw foto gezien je ziet kei wit.. (komt omdat je nooit buiten komt) je staat daar te knufflen met je papa, en je hebt een gratis gekregen pet op.
    Maar dat tenzeide, als jij zelf vindt dat jij een goed leuk leven leidt. TOPIE,
    Maar toen ik jouw nog in mijn lijst hat en ik keek smorgens wie er online waren was jij toch wel online, mag gerust un keer, maar jij doet het wel vaak,(mag ook wel) maar dan lijkt het erop dat je wel heel vaak achter je 360 zit..
    En je zegt zelf van 6tot 7 uur per dag, dat is nogal veel toch? En dan elke dag.. en dat is dan nog op een schooldag he? dus in het weekend gewoon 10 uur? ofzo..

3. ViperMike

ViperMike Guest

Wat zijn sommige mensen hier tog triest bezig.....*zucht*

4. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de gameplay was het enige wat donker was bij M3T4LF34R zn zwarte kleding.

5. Jezus DrkSpHinX.. Jij hebt zelf ook een lekker leven he, beetje de hele dag flamen op de XBW forums. Wtf boeit het nou hoe metalfear eruitziet, en ookal is ie zo wit en loopt ie de hele dag alleen te gamen, laat hem als ie zo gelukkig is -.- . Oja en dat geldt ook voor jou Darkness, originele naam trouwens!

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2007
  6. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Als iemand hier wel een leven heeft dan is het Darkness hoor, hij is bijna nooit op xbl, en metalfear begint dat ik geen leven heb terwijl hij 6 uur meer op een dag speeld dan mijn..

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Lol :p dit is fun jullie hebben allemaal geen leven :D

Geen leven FTW!!

Zal ik er nu achteraan zeggen dat ik wel een leven heb lijkt me dan ook wel weer grappig :)

8. SmartieZ

SmartieZ Guest

oh w8 ik heb dan ook geen leven .. sphinxz en ik xboxen 24/7 en EXp3R1EnZ weet niet eens hoe hij zijn xbox360 uit moeten zetten..

Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2007
  9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Precies harstikke leuk joh. Misschien staan er nog ergens levens te koop op ebay?? :)

10. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    haha jeps heb ik ook gehoord, en wat was het 14.000 $ verkocht die man zij leven, gare gozer!

Nee soms zit ik te private chatten, en dan val ik in slaap, dus 's morgens staat mijn xbox aan omdat ik pas rond 3 uur wakker word, ma ik heb het auto-off aangezet!

:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:

11. METALFEAR

METALFEAR Guest

Lol anders ga je ff leugens lopen te verspreiden.....ik zie JOU volgend jaar wel op de gameplay klein kutkind! Dan zie je inderdaad zwart voor je ogen.

12. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    opgefokte tering joch:+

Laatst bewerkt: 26 jan 2007
  13. METALFEAR

METALFEAR Guest

hahahaa wie is hier onzeker? triest om de quote te veranderen. Weet je gelijk het niveau van AK47.

14. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is gratis komedie hier:)

15. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

We zullen zien..

16. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Je signature zegt al hoe zielig je bent...

17. METALFEAR

METALFEAR Guest

Denk het niet als het zwart voor je ogen is. _O_

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zullen we nu allemaal weer een beetje 'liev' doen tegen elkaar? :eek:

19. ViperMike

ViperMike Guest

Awww, begon net leuk te worde. Vind het altijd wel grappig om te zien hoe mensen bekvechten en kijken wie er het beste is in een spelletje.....Ik zou jullie wel eens mens erger je niet willen zien spelen.

20. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Jouw GS zegt ook dat jij geen leven hebt

Ja nu stoere praatjes(internet-gangster) maar dan moet je het dan ook doen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina