1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kun je dat niet elders bespreken? Nu komt hij straks hier weer reageren, en dan weer één van jullie enz...... Heeft helemaal niets meer te maken met het doel van dit subforum.

Dat blijkbaar niet iedereen zich iets heeft aangetrokken van de waarschuwingen die Xiroke, Desertfox en ik hebben gegeven om weer ontopic te gaan betreur ik. Daarom krijgt de eerstvolgende die nu aanzet tot offtopic reacties of ruzie zoekt direct een ban. Gezeik is nu eens afgelopen.

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Arjan ik vind het best raar om zoiets nu te doen.. wat is er mis met een discussie, en hoe kan het in HEMELSNAAM offtopic zijn? Ruzie zul je altijd houden, in reallife, bij sporten, uitgaan, op vakantie en JA, bij gamen .. Er is niks mis met een ruzie, ik vind het niet erg als mensen iets te zeggen hebben over mijn clan.. ZOLANG HET IN HET AK47 TOPIC BLIJFT .. als er door ons en andere over AK47pro geruzied wordt in andere topics en de mods 24/7 bezig zijn met het schoonvegen van alle topics hier op XBW ben ik het er volkomen mee eens, maar als er iemand iets te zeggen heeft vind ik het alleen fijn dat het gezegt wordt in plaats van dat ik er op andere manieren achter moet komen .. een klein voorbeeldje ?

Zoiets had misschien al lang opgelost kunnen zijn? of anders misschien fatsoenlijk over gediscussieerd worden? Natuurlijk soliciteer ik hier niet naar een ban maar ik vind het raar en ongepast het praten en lichtelijk ruzieën over clans niet mag in de desbetreffende topics. Als wij van AK47 het op een zogenaamd moment echt zat zijn, dan zijn wij natuurlijk zelf in staat te vragen of het nu eens een keer afgelopen kan zijn ..

3. METALFEAR

METALFEAR Guest

Beste Smartie je weet donders goed waarom ik dat topic heb gemaakt. Zie hier wat mij daartoe leidde. (ik heb het even omcirkeld rechts in de pagina de poll.

Zie hier het fora onderwerp (als ze hem niet gaan verwijderen):

http://www.ak47pro.com/showthread.php?t=958

Daarna nog even de uitslagen van de poll veranderen. TOP WERK!

Ten tweede ben IK niet de persoon die een tweede account gaat aanmaken om mij verrot te schelden. Dat heeft vast iemand anders gedaan die of één van de AK leden was of één iemand die jullie hadden gevraagd om het te doen.

Ten derde kan het Xboxworld denk ik NIETS schelen wat op andere fora wordt gedaan. Dat topic is namelijk hier geeneens toegestaan. Dus met dat bericht wat je hierboven hebt getypt kom je niet ver. Xboxworld = Xboxworld en geen andere fora.

Als jullie dus zelf niet op andere fora gaan zeuren doe ik het ook niet. :b:

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2007
  4. SmartieZ

SmartieZ Guest

wow, heeft dat je er écht aangezet om op gamesaves rond te vertellen dat we cheaten etc.? ik bedoel je snapt misschien wel dat dat een beetje bedoeld is om jou op de kast te krijgen [jes, het mag, het is namelijk ak47pro.com niet xboxworld.nl ;-) ..] maar het wordt zo wel heel makkelijk .. learn how to laugh metal ;) je beseft je wel dat die poll is gezet nadat we wisten van de nieuwspost van je?

5. METALFEAR

METALFEAR Guest

je weet ook best dat dat niet het enige was....zet ik er niet meer redenen bij? De poll was alleen maar de druppel die de emmer deed overlopen.

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

wow, je maakt je er dus echt zorgen over? :):

7. METALFEAR

METALFEAR Guest

Nee hoor jullie blijkbaar want jij begint weer met posten hoe erg ik wel niet was....

8. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Dat jij als winnaar uit de strijdt komt kunnen wij toch ook niks aan doen,(ik had op raolio gestemd..)\o/

Toen moest je het weer opdweilen??_O_

Jij bent echt heel erg goed..:) _0/

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

mooi, metalfear kunnen we nu voort op MSN treffen, dan hoeft het niet in deze thread ..

10. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    AK47 is een goede clan, challange us! klik hier

Zo dat was on topic volgens de regels, en metalfear, heb je trauma's ofzo?
    Gozer, je kan best goed threads posten, petje af! maar haha, je begint elke dag een site op te zoeken, van" zo waar kan ik die ak47 ff nu afzeiken" . Het idee al dat je zoveel moeite doet om ons te promoten, eigenlijk moeten we als sponsor: Metalfear erbij zetten, hij maakt reclame, maar wel een beetje verkeerde, mja blijf zo doorgaan, dan is de clan dankzij jou wereld bekent, door jou "reclame" op elke forum, komt wel goed:D

Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  11. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    He smartiez,.. zoals je weet is mijn xbox kapot,.. ik mag die van me vriend lenen,.. dus vanavond ben ik er waarschijnlijk, maar dit is mijn 4e al gvd! maja,.. van de week had ik um al geleend, ma hij had um eergisteren en gister nog nodig, ma nu heb ik um weer!

Gr.

Srry voor dubbele post*

12. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn nieuwe 360 nog maar een maand ofzo en hij loopt al soms vast.. Ik hoop dat hij het nog lang volhoud.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Jezuss waar maken jullie je druk om. Ik heb kritiek op bepaalde mensen uit AK47, die konden het niet hebben en maakten een trieste poll waar ik in stond. Lekker boeiend, vind het wel grappig, snap niet echt dat jullie je er zo druk om maken. Maaaja

Moet Metalfear wel gelijk geven dat het triest is dat jullie poll aanpassen, ik lag net aan kop....|:-

14. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kritiek kan wel, maar dat was geen kritiek.

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Begon gewoon met kritiek maar mooi gezegd het escalleerde.

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

begrijp goed raoulio dit is gewoon alleen even om M3T4LF34r te pushen \o/ ik zal je binnenkort weer (zoals het hoort) aan kop zetten .. en nee die poll is niet triest, hij is kinderachtig :9

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    @Arjan: Thread kan gesloten/verwijderd worden, de andere staat erop.

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, hartstikke mooi :thumbs:

Dan gooi ik deze op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina