1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AK47pro

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    beter geprogrammed op de een of andere manier
    zie ook vegas

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

Rainbow is al helemaal beter, daar kun je dedicated servers maken (iemand die heel zijn internetverbinding opofferd aan een lobby en ook zo zelf niet kan spelen).. Dan kun je volgensmij ook met 16 mensen (of 14?) in een lobby toch?

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt helemaal.

4. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Nadeel is echter wel dat je op een dedicated server bij vegas de granaten niet hoort afgaan.. Dit door een vervelende bug, die hopelijk snel gefikst gaat worden.:)

5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    He, kunnen jullie niet beter een Clan bullshit treat maken. Dit heeft dus egt niks te maken met wat hun willen zeggen (tegen de games).

Ps. Sorry mods.

Edit: Waneer komt er een XBW (GoW) Toernooi?

Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  6. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Denk je dat je dat hier kunt vinden?:lol:

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar kan tog wel vragen. Ik was tog aan het schrijven dus kan dat er ook nog wel bij. Ik dacht: wil wel zien wie er het beste van xbw is dus ja dan vraag ik het meteen maar Tog?

Laatst bewerkt: 14 jan 2007
  8. SmartieZ

SmartieZ Guest

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

oh en voor degene die vinden dat we noobs zijn, we hebben op GameBatlles net I GgT I verslagen, we wonnen de laatste ronde al een keer maar ze vonden dat wij cheaten ofzo dus we speelden hem opnieuw, bij de start moest Headshotz ineens weg maar ondanks dat wonnen we met z'n 3en tegen 4 van hun personen.. Goed bezigg..

10. METALFEAR

METALFEAR Guest

Volgens mij is ak47 al een keer verslagen door DDB....toen ze die Fransen (die waren toch zo goed?) nog in de clan hadden.

11. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Nope, hier zie je een goed voorbeeld van een jarloerse eX-avip member die niet mee mog naar AK47.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2007
  12. METALFEAR

METALFEAR Guest

hahaah ik wil echt niet in Ak47 hoor. Hoe kom je daar nou bij?

13. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

nouw, weet je niet meer dat je in het begin zat te slijmen op ons gastenboek, en toen zei je,: 'Ik zou wel graag in AK47 willen maar ik denk niet dat smartie dat wil aangezien hij mijn uit zijn lijst heeft gekickt'.

14. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    TEam Win rapeage zelfs met hun slechste line up (als in team work nog nooit een match smane gespeelt)

jullie zijn wel de beste neds op gow denk ik. maar niet eu nog lang niet.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent in mijn ogen pas de beste nederlandse clan als je tegen alle clans meerdere malen hebt gewonnen. Of een groot toernooi (niet over live) wint. :p Maar mijn mening terzijde ^^

16. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    dan is niemand dat aangezien er geen lans zijn in heel EU.

alleen het land van dikke mensen hebben lans voor xbox. :mad:

17. SmartieZ

SmartieZ Guest

Klopt TW heeft gewonnen, maar het was geen raping, we hadden meer rounds gewonnen (natuurlijk gaat het daar niet om, maar gewoon ff ter vergelijking) en op hun host was hun team (op de host na) in 10 tellen uitgemoord, maar met 3 mensen uit ons team was hun host niet te doden, te erge verbinding, TW wist dit ook maar was nu eenmaal niks aan te doen, daarnaast mag je ook weten dat dat ook niet onze beste Line-Up was, PureSpartn kon namelijk niet meedoen.. De rematch tegen TW mogen wij 3 vs 5 matches hosten, en met host-advantage is het bijna zeker dat je wint...

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jep maar ik doelde een beetje op het wcg ofzo :9

In het land van dikke mensen :p Mooi gezegt man 8)

19. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou julie zijn wel een keer verslagen door DLA dit weet ik zeker.

20. SmartieZ

SmartieZ Guest

wow dat heb je ook al correct, tijdens de match tegen DLA was het 2 vs 4 dankzij die kut fransen die toen nog in het team zaten, toen ik hoorde wat die franse hadden geflikt zaten ze om precies te zijn nog 4 seconde in de clan, waarop ze gekicked werden.. de eerste ronde tegen DLA wonnen we met 4-1 (4 vs 4) de 2e ronde verloren we met 2-3 (2 vs 4) .. Maargoed nu hebben we alle zaakjes op orde en het team gereed challenge us GB-style please

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina