Al zin in de feestdagen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XeoN, 7 okt 2004.

1. XeoN

XeoN Guest

Jawel, ze komen er weer aan!
    Wat? De feestdagen natuurlijk!

Heb al helemaal zin in kerstmis, lekker koud buiten, George Michael (last christmas) op de radio lekker tv kijken, in je trainingspak wat voor de tv hangen & de mooie boom met verlichting en versieringen !

Hebben jullie ook al zo'n zin in Kerst? :D

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Zeker! :p...... December is altijd geweldig: Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw, verjaardag, wintersport.... ik zie mij al helemaal bij de openhaard zitten Halo 2 aan het spelen terwijl het buiten sneeuwt _O_

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Kerst is cliché [​IMG]. Enige goede aan de hele winter is Sinterklaas; kilo's pepernoten en chocoladeletters 8).

[edit]

Én Halo 2 idd :p.

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL SINTERKLAAS :p en mijn verjaardag en halo2 en en :p maar och om nou echt 3 maaden van te voren al niet meer te kunnen slapen daar van nueeeeeh

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde als dat je nu al pepernoten / sinterklaasletters kan kopen, te gek voor woorden maarja...

6. XeoN

XeoN Guest

Achja, het is nog geen 5 december of de Kerst spullen liggen er alweer.
    Hier bij de Intratuin zijn ze al bezig met de kerst afdeling !
    Maarja, die leuke kerstliedjes; Mariah Carey, George Michael...
    Heerlijk..:D

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wat nou leuk, elk jaar hetzelfde man, ze mogen wel eens met wat nieuws komen :9.

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Nope. Sinterklaas doen we hier niet meer aan, en kerstmis vind ik het meest scheinheilige, semi-gristelijke kutfeest wat er is. Na pasen dan. Alleen oud en nieuw wordt wel tof, en after-kerstmis ook, gezellig met mijn exvriendin iets gaan doen. Wat weten we nog niet, de afloop waarschijnlijk wel. ;)

9. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al zin in eind november(verjaardagen) en de dag dat halo 2 uitkomt is eigenlijk ook een feestdag. ;)
    Maar het gevoel begint al te komen alleen de muziek daar ben ik het niet over eens slechtste muziektijd van het jaar vind ik.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Nee joh , daar kan ik niet aan meedoen , het is allemaal een commercieel gebeuren geworden.
    De echteid van kerstmis is tegenwoordig geforceerd , het is allemaal een grote reclamecampagne geworden , deze tijd kan ik niet echt vrolijk zijn , of worden.
    Telkens je de krant openslaat en over al dat geweld in de wereld leest , dan betekenen die woorden "vrede op aarde" niets meer.
    Het is al egoisme dat tegenwoordig de klok slaat, ikke , ikke en de rest kan stikke.
    dus laat het maar snel 2 januari zijn.
    edit: weet je als je vader en zus al jaren dood zijn, en je moeder momenteel in het ziekenhuis ligt , en zij is de laatste van de famillie dan heb je zoals ik zeker geen reden om naar die dagen uit te kijken;

Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  11. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Die kerst aflevering van Bean, wil ik wel weer zien.

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben echt feestdagen verslaafd. Niet zozeer vanwege cadeau's of lekker eten, maar gewoon die gezellige sfeer. Ik ben gek op sneeuw (zolang je er zelf niet op de fiets doorheen moet), kerstbomen, sfeervolle verlichting en dan lekker de kachel hoog en de warme trui aan. O en niet te vergeten veel kaarsjes. Heeerlijk!

13. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. ik heb er geen zin an.... ze vallen bijna allemaal in het weekend.

14. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheug me al op de feestdagen. Lekker eten en heel veel gamen. Alleen jammer dat er veel in het weekend valt dit jaar. Nu maar hopen dat ik toch een week vrij heb.

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wordt aan gewerkt *)

Na een jaar geleden een heuze basisschoolhit gescoord te hebben in een gehucht met een uptempo jazz versie van White Christmass zal er nu wat origineleres moeten komen (in twee maanden, oei!) ;)

Ik vindsinterklaas super, vooral surprises en het egzellig samen om de haard zitten vind ik leuk. Ook op school zijn de feestdagen geweldig, kerstdiner en dergelijke. Alleen de kou en de korte dagen bevallen me minder :mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2004
  16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Feestdagen? Nee bedankt.

'k heb er iig totaal geen zin in / behoefte aan.

Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  17. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel zin in de feestdagen, lekker halo 2 spelen, lekker kerst en sint vieren terwijl ik kerstvakantie heb :p

alleen 1 minpuntje, kmoe vakkenvullen, en dan komen er gek genoeg in november en december opeens veel meer doosjes.... (van 3000 naar 6000 oid)

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Kerst kaartjes met de kranten :D O-)
    Maar ik hoef de eerste paar maanden nog niet aan kerst/sinterklaas te denken, voor m'n gevoel is het net geweest.
    Maarja, je ontkomt er niet aan ;)

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan niet wachten op de kerst. Het liefst met sneeuw erbij. :) Gewoon de heerlijke sfeer overal, vind ik geweldig. Daar komt bij dat je lekker in je warme campignsmoking de hele dag kan binnen zitten en eten/drinken. :cool:
    En Oud en Nieuw is natuurlijk bere gezellig in de stad.

20. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, wat zijn feestdagen. Elke dag hoort een feest te zijn, maar ik kan niet zeggen dat ik nou uitkijk naar de feestdagen. Enkele jaren hop ik eigenlijk van weekend naar weekend, da's genoeg om naar uit te kijken...

Deel Deze Pagina