1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga vandaag voor het eerst aan Alan Wake beginnen..gisteren opgehaald bij die mm actie. kreeg gewoon de collector's editie (met boek, cd en extra content) mee voor 19 euro (was 64 euro) :thumbs: Ik wou hem eigenlijk al op de releasedatum kopen, maar ben blij dat ik toch nog even heb gewacht. Hopelijk is de game nog erg vet ook :)
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is zeker een vet spel en met de collectors edition voor 19,- heb je wat mij betreft echt het koopje van het jaar tot nu toe :)
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat een game een zeg! Wel straight forward maar erg goed neer gezet! Nu net chapter 4 gehaald. 19 euro 100% waard!
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel chapters heeft het spel eigenlijk? en zijn ze allemaal even lang? no spoilers plz :+
    net chapter 2 gedaan, later in de avond verder met chapter 3 echt een heel vet spel, de 49€ 100%! waard! :9
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    6 chapters.
     
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wordt precies die DLC dan?
     
  7. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Een extra episode er weer bij genaamd the signal, gaat verder waar het verhaal gekapt is neem ik aan.
    Die je, als je alan wake 2e hands hebt, 800MSP gaat kosten en komt ergens eind juli uit.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En daarna nog 2 chapters die al aangekondigd zijn toch? Ik heb wel zin in die DLC. Ook erg sympathiek dat de eerste gratis is (als je de code bij het spel hebt gekregen)
     
  9. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Is er zo ver ik weet nog 1 DLC aangekondigd naast deze.
    Maar hoorde pas ergens in een interview dat ze het niet uitsluiten dat er nog meer DLC's aan komen en ook een Alan Wake 2:).
    Dus er zal vast ook wel nog een 3e achter aan komen gelukkig:thumbs:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, dat is wel zwaar weinig.

    Zit zelf nu in Chapter 2, is wel vermakelijk en sfeer is wel top. Maar zie niet in waarom het zolang heeft moeten duren tot die game eindelijk uit kwam.
     
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Pff inderdaad wel heel weinig verkocht, ben wel benieuwd naar de rental cijfers er van, is natuurlijk niet echt het type game die iedereen blindelings koopt.

    Remedy werkt geloof ik met een best klein team eraan en het moest in het begin geloof ik ook een freeroam game worden. Geen idee wanneer ze dat idee hebben laten varen, want heb hem zelf niet echt gevolgd tijdens het ontwikkelen, maar lijkt me dat dat best tijd gekost zou kunnen hebben.

    Wist trouwens ook helemaal niet dat er een prequel mini serie van Alan Wake bestond, zal hier alvast wel gepost zijn maar toch:


    Zijn er in totaal 6, nog best vermakelijk ook:)
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Gekocht bij Gamehubs voor €21,- Daarvoor wil ik het spel best een kans geven :)
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    het blijft een niche markt dit soort games, het is geen shooter waar miljoenen exemplaren van worden verkocht, maar toch valt het wel een beetje tegen. Zeker omdat de game zo vet is. Hopelijk komen er nog wel meer DLC's uit of een Alan Wake 2.0
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Net Alan Wake uitgespeeld. En wouw @ dit nummer _O_

    [yt]GeSUvoY2oUk[/yt]
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Sowieso is de muziek erg goed. Wekt een echt filmsfeertje op :thumbs:
     
  16. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit vast bij level 4, zowat in het begin. Met die bal in de lucht die je steeds aanvalt.... Doe waarschijnlijk iets verkeerd, maar ik kom niet verder in die kamer waar die 'bezeten' bal inzit, alle deuren zitten dicht. Of moet ik dat ding op een of andere manier verslaan? Kan daar nergens lichtdingen ofzo. please help :)
     
  17. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    je moet die bal op zo een manier ontwijken dat hij voor jou de deur open smashed
     
  18. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke deur? gewoon die 2 deuren naar buiten toe? de vanzelfsprekende? Ik dacht dat wel al maar met die besturing, die niet echt geweldig ging dacht ik, nee dat kan het nooit zijn :confused: tenminste, bij mij duikt Alan niet echt denderend snel weg
     
  19. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Dat is wel de bedoeling ja. Je moet gewoon goed timen en hopen dat dat dan lukt. Succes ;)
     
  20. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel :) kan ik hopelijk eindelijk weer verder.

    Pfff, anders lukt het nu gelijk in 1 keer, ik liep naar die deur toe, stond er nog niet eens goed voor, en voordat ik het wist werd ik geplet tussen bal en deur: deurtje open! Zo kan het ook dus :confused:
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2010

Deel Deze Pagina