1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ok, maar toch vreemd, de releasedate is 27 juli volgens de trailer.
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    edit: ik lees net op insidegamer dat die codes 28e verstuurd zullen worden...
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.006
    Leuk Bevonden:
    3.337
    Ik snap nog niet wat er verkeerd gegaan is bij jullie.
    Jullie hebben die codes ingevoerd en kregen een download van een filmpje na voren?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    DLC was wel cool. Maar vind het altijd spijtig dat er DLC nodig is om het verhaal te finishen. Hoeveel DLC's moeten we spelen, voordat we het volledig einde kennen. Maarja, Alan wake is natuurlijk wel vet. Zie het gewoon liever in het volledig spel allemaal.
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nog 1 volgens mij :+. Ik moet zelf de DLC nog downloaden, heb er best zin in eigenlijk.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    :mad:, nog steeds niks binnen van Gamehubs. Hij kan ook niet door de douane gepakt zijn want het is <22 euro. Duurt nu wel erg lang :mad:
     
  7. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    De DLC is absoluut wel de moeite waard!
    Het is zowat nog spannender (om te weten hoe het afloopt) dan de originele game zelf!
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wow geniaal !!, i had op het Alan Wake forum neergezet dat ik dus nog steeds geen code heb ontvangen van xbox live en kreeg zojuist een PM van een Admin met daarin alvast een DLC code, wow !!
     
  9. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    dan moet ik dat ook maar eens proberen, nog steeds niet binnen namelijk.
    kreeg je het ongevraagd in je email?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  10. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Me broer heeft die code al meteen ingevoerd toen ie hem kocht krijgt hij dan een email van MS met een nieuwe code...?

    greetz
     
  11. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    kennelijk, al heb ik nog niets ontvangen
     
  12. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz oke strainge.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het met de DLC. Heb je die persé nodig om het verhaal uit te spelen? 560 points per DLC toch? En hoeveel komen er uit?
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Goede dlc is het! Ietsjes minder goed als de orginele episodes. Wel moeilijker als de orginele. Dacht dat hij wel weer iets korter is.

    Yup 560 per stuk. Naar mijn weten is naast the Signal alleen the Writer aangekondigd. Hoop dat er nog velen komen en zeker ook een deel 2. Wat een game!!
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Net een code gekregn van iemand van het Alan Wake forum, die had er eentje over. DLC staat nu te downloaden, en ik ga ook meteen spelen _O_
     
  16. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik dus gisteren ook. Mooie service toch?
     
  17. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook nog steeds aan het wachten op mijn DLC code. Misschien toch ook maar naar het Alan Wake forum gaan en hem daar aanvragen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    iemand hier toevallig nog een code over? :)
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Yeah, net de game 1250/1250 gehaald :D Dit is zeker weten mijn GOTY, en staat naast GTA IV zelfs op een gedeelde eerste plek op mijn lijstje van beste X360 games ooit. Manmanman, wat een vette game _O_ Over de DLC:

    Jammer dat deze chapter geen bal uitlegt over het verhaal van de originele game, het is alsof de hele chapter een droom is van Alan die eindigt (?) aan het einde van de DLC, en dan zijn we nog niks wijzer over wat er met Barry, Alice, Rose, Nightingale e.d. is gebeurd. Hopelijk gaat The Writer daar wat dieper op in, en hoeven we niet te wachten op Alan Wake 2... (Als die er überhaupt komt :'-()
     
  20. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    He Kevin, als je je aanmeld bij het Alan Wake forum en vraagt aan de admin daar een code, krijg je die ook. Hij vroeg of ik even een foto wilde maken van de game met mn forumnaam en toen heb ik een code gekregen :thumbs:
     

Deel Deze Pagina