Eerste playthrough deed ik er een kleine twee uur over, de derde was ik in 50 minuutjes klaar. Tis dus maar net hoe grondig je speelt
Ik kom post even alleen in deze topic om te verwoorden hoe gaaf Alan Wake is. Starcraft II wil maar niet op de deurmat vallen, maar Alan doet me dat steeds vergeten. Wat een goede game mensen. Staat in mijn top drie van dit jaar, samen met Mass Effect 2 en Limbo.
Eindelijk de game opgepakt weer, net chapter 1 gefinished. Vraagje....als ik op back druk zie ik staan Chapter 2 : Taken. De twee verhaaltjes (sudden stop 1 en 2) doen me zwaar aan Max Payne denken, de stukken tekst maar ook die voice-over, ik vat alleen niet waarom dit in AW zit?
Omdat het van dezelfde maker is, Sam Lake (het gezicht / de stem van Max Payne) heeft het verhaal van Alan Wake geschreven En die twee manuscripts zijn idd voorgelezen door Sam Lake. Zal wel gewoon een easter egg voor de oplettende gamers zijn ofzo
Gaaf man, dat wist ik dus niet, heel tof gedaan. Die stem is echt bruut, ik herkende het gewoon meteen. Wat een geweldige game zeg, het is dat ik buren heb anders had ik mijn surround set flink open gegooid, want dan zul je ongetwijfeld flink schrikken soms. Prachtige sfeer in deze game, echt heel goed gedaan. Al blijf ik de twee verhaaltjes apart vinden, het lijkt echt uit Max Payne te komen ook, iets met pills en sneeuw. Ik kan het nu niet meer checken omdat ik RDR erin gegooid heb maar zoiets was het wel.
ik baal echt ontzettend van het feit dat je healthbar en die gele dot in beeld blijft a) waarom fade dat ding niet weg b) waarom mag ik niet zelf bepalen of ik wil uitzoeken waar ik heen moet c) welke debiel heeft voor die kleuren gekozen Echt stront-irritant
Ik had laatst The Signal gespeeld, en ik vind het voor DLC best wel groot eigenlijk!, enorm tof, en gratis ook nog als je de Code hebt, en anders is het de 560 microsoft points wel waard.
Kan iemand me helpen aan een aankoopbewijs. Heb ik kennelijk nodig om te bewijzen dat ik een orginele heb waar de code in ontbrak. Ik bewaar dat soort dingen nooit.
Heb je al in je inbox gekeken? Ik kreeg namelijk een mail van Microsoft zelf, met een code daarin voor de DLC. Had er niet eens om gevraagd.
Gister maar weer eens opgepakt, kon eidelijk weer eens in alle rust, alleen gamen. Is wel nodig om het een beetje te volgen. Zit nu in chapter 4: Spoiler Wat een geniaal stuk op die farm van de andersons! Rockmuziek met een vuurwerk/licht show, heerlijk!
Heb hem allang binnen van hubs. Vorige week mee begonnen en uitgespeeld had er wel iets meer van verwacht. Cool sfeertje alleen beetje veel van hetzelfde
Toen die actie er was van dat Alan Wake €21,- kostte heb ik hem gelijk besteld. Dat is dus alweer een aardig tijdje terug. EDIT: 7 juli heb ik hem besteld.
Ik heb The signal gedownload, maar als ik nu offline wil gamen kan ik hem niet spelen...??? Iemand een oplossing?