Ah duidelijk Maarja na de tweede DLC gaat AW lekker de bazaar op (als 'ie dan nog wat waard is ) Hopelijk duurt het niet al te lang meer, laat ze tenminste een releasedate bekend maken ofzo...
Hij is nu al niet veel meer waard ding is spotgoedkoop nieuw te vinden . Zonde van deze wereld titel.
Zo afgelopen zaterdag alan wake uitgespeeld. Wat een onwijs spannende game! Wel een apart einde. Begrijp het nog niet helemaal. Spoiler wat bedoel alan nou met it`s no lake...its a ocean.. Gelijk aan hard begonnen. Wil gelijk proberen om alle thermos, manuscripts, tv`s, radio`s en histories te vinden. Ik ben nu niet thuis dus kan het ook niet controleren maar ik las net iets over een code voor de eerste gratis DLC die bij de game zit. Ik heb de game bij MM gekocht. Maar er zijn nu toch 2 DLC`s voor alan wake? the signal en the writer? Voor diegene die alle chivo`s hebben. Spoiler Gunless wonder, meet the deadline en an idyllic small town. Zijn deze achivements goed te doen op hard? Vincent
Eindelijk binnen, en wat een vet spel Heb nu de eerste chapter afgerond en ik ben erg onder de indruk. Heb wel een manuscript gemist
Eindelijk na een paar maandje(s) toch Alan Wake binnen gekregen van gamehubs. Vanavond ff gespeeld. En wat een geweldige sfeer, het is zeker al een tijdje geleden dat ik het verhaal in een game boeiend vond. Maar ik vind het tot nu toe echt geweldig. Ben nu overigens bij chapter 2
Ja ik ook heeft bijna 2 maand geduurd voordat ik de game binnen had. Al had ik niet verwacht dat de DLC er gratis bij zat. Ik merk wel dat ik deze game eigenlijk alleen maar s'avonds wil spelen.
Ja hehe, maar dat vraagt 'ie niet Gunless wonder: is te doen op Hard, ik heb het iig gedaan op Nightmare. Is pittig maar niet onmogelijk. Meet the deadline: Kan op elke difficulty, als je de collectibles maar links laat liggen want dan haal je het sowieso niet. An idyllic small town: Da's de enige waar ik voor moest overschakelen naar Normal, op Nightmare werd deze mij iets te moeilijk Here's your answer
Zo heb alan wake zaterdag op nightmare uitgespeeld. Eerlijk gezecht viel het best mee! Gewoon ammo sparen en de zware wapens alleen in noodgevallen gebruiken. En vooral niet alle gevechten aangaan! Heb ook alle achivements + die van de the signal gehaald. Echt een heel vet spel. Alleen is het verhaal nog een beetje onduidelijk.
Je bedoel niet the signal? Wanneer de andere komt weet ik ook niet. Denk wel dit jaar. Maarehm ik kan me herrinneren dat er een link was gepost van een site waar iemand zijn theorie er op los had gelaten. Maar aan het einde van het verhaal had hij ook nog heel veel vragen. Spoiler Gebeurd alles echt? Of is het gedeeltelijk een droom?
Bedoel je deze website? http://www.talkingaboutgames.com/blogs/shining-a-light-on-the-alan-wake-story.html
Hoe zit het met collectibles? ik heb nu bv 80 van die manuscript pages, maar als ik overnieuw begin betekent dat dat ik ze allemaal weer moet pakken of de overgebleven pagina's?