1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oke tnx :D!

    hoe weet ik eigenlijk welke ik al heb gehad dan?

    edit 2: Net the signal uitgespeeld.

    You're got to be kidding me right? hoezo is het allemaal maar een stomme droom :confused:
    wat een teleurstelling. Of was alleen the signal een droom en was het echte verhaal wel echt?
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  2. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand hier die weet waneer de dlc ''The Writer'' precies uitkomt?
     
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat kan je bij manuscripts niet zien bij thermoses wel die je ziet staan heb je ze niet. Je loopt ze gewoon allemaal een keer langs. De enigste manier om erachter te komen welje script je niet heb is als je er één oppak kijken of er een laad symbooltje links onder in je scherm komt
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game juist aangekregen al beetje gespeeld. Ziet er gewoon geweldig uit. Ga me vermaken met deze game. Ik speel niet zovaak van dit soort. Maar toffe game toch wel.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    'The Writer' the Final DLC for Alan Wake
    During the Great Crash of 2010, Remedy made the surprising announcement (via Evil Avatar) that The Writer will be the final piece of downloadable content available for Alan Wake. Previously, Remedy had implied that there was going to be six pieces of DLC attached to Alan Wake and making the retail disc Act 1 and the DLC Act 2.

    The Writer was announced to be released October 12th and will run you 560 Microsoft Points.

    Remedy also released a trailer for the upcoming DLC.

    [gt]705207[/gt]

    If you have not played Alan Wake yet, do yourself a favor and go get it before we hit the holiday season and the game is all but forgotten. You will be doing yourself a favor.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben net begonnen aan de eerste DLC op normal en ik heb de indruk dat het pittiger is dan de game op normal? Meer en vaker enemies en minder wapens en stuff...

    Moet ik nog weer ff inkomen of is dit ook echt zo ? :):
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    W00t, 12 oktober is al lekker snel :D Kan nu al niet wachten \o/
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel hoor je op hard te spelen :p, als je normal lastig vind doe je het niet handig. (Niet denigerend bedoeld!). Kijk gewoon steeds goed voor ammo om je heen, pak gevaarlijke situaties voortzichtig aan. Blijf op afstand, gebruik verschillende wapens/ items en de omgeving.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had op normal helemaal geen moeilijkheden, alleen heb ik het idee dat in de DLC je veel meer enemies voor je kiezen krijgt. Zowel tegelijkertijd als in totaliteit.... Mja, must be monday :D
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de 6 filmpjes gezien (proloog op de game) vond het echt toffe filmpjes :)
     
  11. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort nog maar eens de game doorlopen voor de laatste achievements. *)
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem al sinds de release, de eerste 2-3 episodes al gespeeld bij Lequero. En nu ben ik zelf begonnen. Man wat is dit spel geniaal, episode 1 was ook de 2de keer nog net zo mooi. De hoeveelheid sfeer die erin zit is ongekend, het verhaal pakt je.

    Ik speel het nu op hard, en ep1 was goed te doen :)
    Edit:
    Het is nú ook de ideale periode voor horror games, het wordt al eerder donker, de nachten zijn langer en donkerder. Het is rustiger buiten :D Good'times ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2010
  13. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Is the writer nou de laatste dlc die uitkomt? Of komen er meer?
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste.
     
  15. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De DLC is ook een stuk meer op actie gericht. Je valt van het ene in het andere gevecht. Zeker niet verkeerd, maar wel even wennen in de wereld van Alan Wake.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, ik kan er blijkbaar niet aan wennen. Net nog ff gespeeld...:

    Ik moet de sawmill zien te bereiken. Die area ervoor is best groot en overal zijn van die woorden waarop je kan schijnen, zoals boom, fireworks, etc. Ik wil dat gebied dus goed verkennen, maar ik krijg steeds weer stuk of 4 enemies op mijn dak. Uiteindelijk ga ik dan dood. Spawnen die enemies daar onbeperkt? Of moet ik niet zo lang blijven hangen en doorlopen?
    Kon je ook rennen ??
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, je kan ook rennen voor beperkte tijd. Met dezelfde knop als waar je dodge op zit, volgens mij LB. Ik ben zo snel mogelijk door dat stuk heen gerend. Je moet vooral uitkijken dat je niet zelf per ongeluk vijanden spawned door op de verkeerde woorden te schijnen
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Maar spawnen de enemies onbeperkt of kun je ze allemaal killen totdat er geen meer komt om dan rustig te verkennen ... ?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij komen ze om de zoveel tijd ja :). Pak wel het klokje daar op en in de trein de flaregun.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zoek dus inderdaad oa die klokjes, maar heb em nog niet gevonden ...
     

Deel Deze Pagina