1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dei bulldozer kon toch kapot :) Veel flares gebruikt :D
    Nog steeds in Ch3 though ...
    Ik wil em vandaag finishen, morgen RDR
     
  2. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ik ga morgen ook RDR spelen.Ben benieuwd
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga strx rdr spelen ben zeer benieuwd.
    deze game zal toch een tijdje moeten in mijn kast blijven liggen :p
     
  4. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow episode 3 was echt lang, heb er zeker drie nachten over gedaan.
     
  5. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem in 1 avondje uitgespeeld, top verhaal maar gelijk weer verkocht want verder heb ik er niet veel mee. En Nilamo, over die graphics nog, ik moet toegeven, Alan Wake ziet er superb uit, helemaal voor een xbox spel. ;)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook net ep 3 gecomplete. Lekker lang inderdaad. En heerlijk om te spelen. Duur van de game valt me tot nu toe erg mee!
    In het stuk dat je overdag naar de mine toe gaat zag je wel bergen van vorm en texture veranderen (LOD) en wat popup, dat was wat minder, maar de avond/night sequences zijn echt _O_.

    Ik merk wel dat ik de heavy ammo steeds spaar en bijna alles met mijn pistooltje doe... :): Heeft niet echt zin in deze game alleen ;)

    Verder heb ik alles goed verkent. Heb tot nu toe slechts 2 manuscripts niet gevonden (buiten die van nightmare). Van Ep 3 heb ik ze allemaal ! :p EN zonder guide :D

    EDIT:
    Net in Episode 4 :
    dat stuk met die rock stage en Al en al die Taken...
    Ge-wel-dig! _O_ Wat een game moment!
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had volgens mij iets van 70 pagina;s in de eerste playtrouhg, en ook zonder guide. Die dingen zie je echt veel liggen, zeker als je veel rondkijkt! :D
     
  8. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En ze liggen volgens mij ook alleen maar op normaal/logisch bereikbare plekken! Ben pas bij het begin van Episode 3, maar heb van Episode 1 en 2 alle pagina's gevonden (zonder guide) en heb bij beide episode's echt elk hoekje van het bos verkend, maar ben er geen 1 ergens in een hoekje ofzo tegen gekomen, alleen op de paden of in huisjes vlakbij paden!
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, alleen die thermoskannen zie je minder goed liggen. Dat wordt nog wat lastiger. Echter had ik er na mijn eerste playtrough hiervan ook al 75 gevonden.
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mij afvraag is of er ook thermoskannen of manuscripts liggen in scenes waarbij je moet vluchten. In episode 1 heb je een stuk dat er oneindig veel Taken spawnen en je ammo al snel op is. Moet je dan bv nog rond zoeken tussen de donkere gedeeltes van het bos? Stukken waarvan lijkt dat je er niet mag komen?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik denk van niet, aangezien je de tijd niet hebt. Ik alles wat ik heb gevonden 100 pagina's en 80 kannen was er geen 1 tijdens zo moment. Maar misschien zitten de missende wel tijdens die vlucht moment :+
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ben benieuwd, wat ik wel weet is dat thermoskannen in een nieuwe scene soms ineens zijn gespawnd. Stel, in scene 1 loop je richting een huisje, een filmpje begint en je hebt niks gezien aan collectables. Dan betekent dat niet dat zodra je datzelfde huisje uitloopt na het filmpje ineens niks ziet. Dan is er vaak wel iets op te pikkenO-)
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Vandaag salaris dus de game gehaald.. ik wacht hier eigenlijk al zolang op. Ik heb de laatste 2 jaar trouwens weinig tot niets gelezen over de content.

    Nu toch gelukkig de Limited Edition kunnen halen voor 60 EUR bij de MM & ik ben heel erg benieuwd.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    You're in for a treat! \o/
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Limited Edition besteld bij bol.com aangezien ik een 50 euro bon gewonnen had bij ze! Kost hij me lekker weinig! \o/
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je hem nu al bijna uit ? :p
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Net uitgespeeld. Machtig mooi. Prachtig einde! OOk veel items gevonden. 90 thermos, en ik mis 4 pages op normal. ook 3 chest gemist en 1 radio blijkbaar.

    Mja, ik ga niet nog een run doen voor de collectables/achievements. Verrassing is er toch af en nog zoveel games te spelen (RDR :D)

    Maar nogmaals, echt een prachtige game. Heb het gevoel mee te hebben gespeeld in een of andere super coole tv-serie, ala the fringe _O_

    Enne ook _O_:


    Overigens had ik qua text en song meer deze verwacht:


    I dream you... I dream you... I dream you... wide awake! :D
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond



    nog beter, jammer dat hij niet op de soundtrack staat
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, geen slecht nummer, maar ik vond het toch een beetje teleurstellende song voor het einde .. :eek:
     
  20. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    vond het einde mooi maar had er iets meer van verwacht maar toch top game.
    ben nu op nightmare bezig of beter gezegt was want rdd heeft toch voorrang nu :p
     

Deel Deze Pagina